Accende a scheda di rete in u BIOS

A carta di rete, più spessu, hè saldata à e motherboards moderni per difettu. Questu cumpunente hè necessariu affinchì u computer pò esse cunnessu à Internet. Di solitu, tuttu u serviziu hè accumincatu, ma s'ellu fegate i dispositivi o a configurazione cambia, a cunferenza di u BIOS pò esse resetata.

Cunsiglii prima di iniziare

Sicondu a versione BIOS, u prucessu di trasformazione di e carte di rete sò variate. L'articulu ghjunghje istruzioni nantu à l'esempiu di e versioni più cumuni di BIOS.

Hè ancu consigliatu di verificà a rilevanza di i driver per a scheda di rete, è, se hè necessaria, scaricà è installa a ultima versione. Nantu à a maggior parte di i casi, l'aggiornu di un driver risolve tutti i prublemi cù a visualizzazione di una scheda di rete. S'ellu ùn hè micca aiutu, allora avete pruvutu à accende da u BIOS.

Lezione: Cumu installà i driver in una scheda di rete

Abilità a scheda di rete nantu à u BIOS AMI

L'istruzione passo-passo per un computer chì esegue BIOS da stu fabbricante pari à questu:

  1. Rinvià u computer. Senza aspettà l'apparenza di u logo di u sistema operativu, entrate in u BIOS cù e chjavi da F2 finu à F12 o Elimà.
  2. Dopu avete bisognu di truvà l'articolo "Avanzate"chì di solitu si trova in u menu di vucca superiore.
  3. Ci vanu à "Configurazione di dispositivi OnBoard". Per fà a transizione, selezziunate stu elementu cù i tasti freccia è premete Enter.
  4. Avà bisognu di truvà l'oggetto "OnBoard Lan Controller". Se u valore hè contru "Abilita", significa chì a scheda di rete hè attivata. Se hè installatu quì "Disable", allora avete bisognu di sceglie sta opzione è cliccate Enter. In u menu speciale selezziunu "Abilita".
  5. Salvà e modifiche cù l'articolo "Esce" in u menù superiore. Dopu avete selezionatu u cliccate EnterU BIOS chjonda se vulete salvà i cambiamenti. Aghjunghje a vostra azzione cù permessu.

Accende a scheda di rete nantu à u BIOS di Premiu

In questu casu, l'istruzioni passo-passo appareceranu cusì:

  1. Entrate in u BIOS. Per entrà, aduprà e chjavi da F2 finu à F12 o Elimà. E scelte più popolari per questu sviluppatore sò F2, F8, Delete.
  2. Quì, in a finestra principale, avete bisognu di sceglie una sezione. "Periferiche Integrate". Go to it with Enter.
  3. Altrimenti, ci vole à andà à "Funzione Dispositivo OnChip".
  4. Ora truvate e selezziunate "Dispositiu Lan OnBoard". Se u valore hè contru "Disable"Fate un clicu nantu à u cù a chjave Enter è stabilisce u parametru "Auto"chì attiverà a carta di rete.
  5. Effettuate un uscitu di u BIOS è salvate e configurazione. Per fà quessa, vai à a schermata principale è selezziunate l'element "Salvà & Esce l'impostazione".

Abilità a scheda di rete in l'interfaccia UEFI

L'istruzione sembra quì:

  1. Entra in UEFI. L'entrata hè fatta per analogia cù u BIOS, ma a chiavi hè più spessu aduprata F8.
  2. In u menù superiore, truvate l'elemento "Avanzate" o "Avanzate" (questu sicondu hè pertinente per l'utenti cun UEFI russiatu). Se ùn ci hè nisunu articulu, allora avete bisognu di attivà "Impostazioni avanzate" cù a chjave F7.
  3. Cercanu un articulu "Configurazione di dispositivi OnBoard". Pudete aprà cun un semplice cliccatu di u mouse.
  4. Ora vi vole à truvà "Lan Controller" è scelu à u pussia "Abilita".
  5. Poi sceglite UFFI è salvà e impostazioni cù u pulsante. "Esce" in u angulu in dirittu superiore.

A cunnessione di una scheda di rete in u BIOS ùn hè micca difficiule ancu per un utilizatore senza esperienza. Tuttavia, se a carta hè già collegata, è u computer ùn hà micca vissutu, allora questu significa chì u prublema si trova in un'altra cosa.