Se dopu a reinstallazione di Windows 7 o 8.1, è dopu l'upgrade di Windows 10, u vostru computer ùn vede micca u secondu discu rigiu o a seconda partizione logica nant'à u discu (discu D, cum'è casuale), in sta istruzzione truverete dui soluzioni semplici per u prublema, è una guida video eliminà. Inoltre, i metudi descritti sò di l'aiutu se avete installatu un secondu discu duru o SSD, hè visibile in u BIOS (UEFI), ma ùn hè micca visibile in l'Esplora di Windows.
Se u secondu hard disk ùn hè micca mostratu in u BIOS, ma hè accadutu dopu à qualchì azzione in u computer o solu dopu à stallà u secondu discu duru, vi prupone di verificà cun primu se tuttu hè pussianatu cum'è cunnessione: Cumu collegà u discu à u computer o un laptop.
Cume "accende" un secondu discu duru o SSD in Windows
Tuttu ciò chì avemu bisognu di risolve un prublema cù un discu chì ùn hè micca visibile hè l'utilità integrata "Gestione di Dischi", chì hè presente in Windows 7, 8.1 è Windows 10.
Per lanciatu, cliccate nantu à a tastiera di Windows + R nantu à a tastiera (induve Windows hè a chjave cun u logo currelente), è in a finestra di esecuzione chì vene, digita diskmgmt.msc Fate un clic su Enter.
Dopu una breve inizializazione, a finestra di gestione di u discu aprirà. In questu, ci vole à fà attenti à e cose chì seguite in u fondu di a finestra: ci hè qualchì discu, in cui informazione sì
- "Nè dati. Non inizializatu" (se ùn vede micca un HDD fisicu o SSD).
- Ci sò e spazie nantu à u discu duru chì dicenu "ùn hè micca distribuitu" (se ùn vedite micca u spartimentu nant'à u discu fisicu).
- Sì ùn ci hè nè una nè l'altra, ma vede una partizione RAW (in un discu fisicu o una partizione logica), è una partizione NTFS o FAT32 chì ùn compare micca in l'esploratore è ùn hà una lettera di unità - cliccate puru nant'à per questa sezione è selezziunate "Formatu" (per RAW) o "Assignate una lettera di unità" (per una partizione già formattata). S'ellu ci era dati nantu à u discu, vede Cumu recuperà un discu RAW.
In u primu casu, cliccate à dirizzione cù u cliccatu nantu à u nome di u discu è selezziunate l'elemento "menu Inizializza u Dischettu". In a finestra chì si vene dopu, avete da selezziunà a struttura di partizioni - GPT (GUID) o MBR (in Windows 7, questu scelta ùn pò esce).
Aghju chjoveru aduprà MBR per Windows 7 è GPT per Windows 8.1 è Windows 10 (per via ch'elli sò installati in un computer modernu). In mancanza, sceglite u MBR.
Quandu u discu hè inizializzato, avete un area "Unallocated" in essu - ie. u secondu di i dui casi descritti sopra.
U prossimu passu per u primu casu è u solu per a seconda hè di clicà à diritta nantu à a zona senza attaccu, selezziunà a voce di menù "Crea un sulu semplici".
Dopu, avete bisognu di seguità l'infurmazioni di u wizard di creazione di u volume: assignà una lettera, selezziunu un sistema di file (se avete dubbi, NTFS) è a taglia.
Quale u dimensione - per difettu, u novu discu o partizione riprende tuttu u spaziu libaru. Se avete bisognu di creà parechje partizioni nantu à un discu, specificate a dimensione manualmente (menu spaziu dispunibule dispunibule), allora fate u listessu cù u spaziu rimanente alluferatu.
Dopu à a conclusione di tutte queste azioni, u secondu discu apparirà in Esploratore di Windows è sarà adattu per l'usu.
Istruzione di video
Di seguito hè una piccola guida video, induve e tutte e fasi per aghjunghje un secondu discu in u sistema (abilitevi in u esploratore), descrittu sopra, sò spieghjite chiaramente è cù qualche spiegazione addizionale.
Fate u visibule secondu di u discu aduprendu a linea di comando
Attenu: u modu chì seguita per corregge a situazione cù u secondu dischettu mancante chì utilizza a linea di cumunicazione hè datu solu per scopu informativu. Se i metudi di sopra ùn aiutassi, è ùn capisciete micca l'essenza di i cumandamenti sottu, hè megliu à ùn li usanu.
Nota ancu chì queste azzioni sò applicabili senza cambiamenti per i dischi di basa (senza dinamichi o RAID) senza partizioni allargate.
Run u prompt di cumunamentu cum'è amministratore, è inserisci i cumandamenti chì seguenti in ordine:
- diskpart
- lista di discu
Ricordate u numeru di u discu chì ùn hè micca visibile, o u numeru di quellu discu (di seguito - N), a sezione chì ùn hè micca visualizzata in l'esploratore. Inserite u cumandamentu selezziunate u disc N e premete Invescia.
In u primu casu, quandu u secondu discu fisicu ùn hè micca visibile, aduprà i cumandamenti chì seguenti (nota: i dati saranu eliminati. Se u discu ùn hè più visualizatu, ma ci sò dati nantu à questu, ùn fate micca quì sopra, puderai basta à assegnà una lettera à un lettore o ad usà i programmi per recuperà partizioni ):
- pulizia(elimina u discu. I dati si perderanu.)
- cria partizione primaria (Quì pudete ancu ponu a dimensione di u parametru = S, l'impostazione di a dimensione di a partizione in megabyte, se volete fà numerose sezioni).
- formate fs = ntfs rapidu
- attribuire lettera = D (assignà a lettera D).
- uscita
In u secondu casu (esiste una zona unallocata nantu à un discu duru chì ùn hè micca visibile in l'esploratore) usamu tutti i stessi cumandamenti, tranne per pulitu (pulizia di u discu), di sicuru, l'operazione per creà una partizione sarà fatta nantu à a posizione unassated di u discu fisicu selezionatu.
Nota: in i metodi cun a riga di cume, aghju descrittu solu due opzioni di basa, prubate, ma altre sò pussibule, cusì fate u descrittu solu se capite è cunvincu in e vostre azioni, è dinò l'integrità di i dati. Più dettagli nantu à u travagliu cù partizioni cù Diskpart pò esse trovu in a pagina ufficiale di Microsoft Creazione di una partizione o di un discu logicu.