Installà u driver per a scheda video ATI Radeon HD 5450

Una cartulina di video hè un cumpunente integrale di ogni computer, senza a quale ùn semu micca esecutà. Ma per u currettu funziunamentu di u chip chip, ci vole à avè un software speciale, chjamatu driver. In seguitu sò e manere di stallà per ATI Radeon HD 5450.

Installate per ATI Radeon HD 5450

AMD, chì hè u sviluppatore di a scheda video presentata, fornisce i driver per ogni dispositiu fabbricatu in u so situ. Ma in più di sta situazione, ci sò parechje opzioni di ricerca, chì sò discuprate più in u testu.

Metudu 1: Website di sviluppatore

In u situ di AMD, pudete scaricà u driver direttamente per a scheda video ATI Radeon HD 5450. U metudu hè bè perchè permette di scaricà u prugramma di l'installazione stessa, chì puderete successivamente resettà à un discu esternu è adupraru in casi chì ùn anu accede à Internet.

Scaricà a pagina

  1. Andate à a pagina di selezzione di software per scaricatu ulteriormente.
  2. In a zona "Selezzione di cuntrollu manuale" Specifichi i dati seguenti:
    • Passu 1. Sceglite u tipu di a vostra scheda video. Se avete un laptop, allora sceglite "Grafica di Notebook"sì u computer personale - "Grafici desktop".
    • Passu 2. Specifichi a serie di prudutti. In stu casu, selezziunate l'elemento "Radeon HD Series".
    • Passu 3. Sceglite u mudellu adattatore video. Per Radeon HD 5450 hè necessariu specificà "Radeon HD 5xxx Series PCIe".
    • Passu 4. Determinà a versione di l'OS di u computer in cui hè installatu u prugramma scaricatu.
  3. Cliccate "Mostra i risultati".
  4. Scorri giù a pagina è cliccate "Download" accantu à a versione di u driver chì volete scaricà nant'à u vostru computer. Hè cunsigliatu à sceglie "Suite Catalyst Software", chì hè liberatu in liberazione, è in travagliu "Radeon Software Crimson Edition Beta" i fallimenti pò verificà.
  5. Scaricate u schedariu di stallazione in u vostru computer, fate u prugrammu amministratore.
  6. Specificate a situazione di u cartulare induve i copi necessarii per l'installazione di l'applicazione. Per ciò chì pudete aduprà "Esploratore"da chjamà cun a pressione di un bottinu "Sfoglia", o inserite a via in u campu di entrata appropriatu. Dopu à chì cliccate "Install".
  7. Dopu avè disimballatu i schedari, una finestra di installazione si aprirà, un hè necessariu determinà a lingua in u quali hè traduttu. Dopu cliccate "Prossimu".
  8. In a prossima finestra avete bisognu di selezziunate u tippu di installazione è di u cartulare in cui u conducente sarà piazzatu. Se sceglite un elementu "Veloce"dopu à a pressione "Prossimu" l'installazione di u software parte. Se sceglite "Custom" Vi sarà data l'occasione di determinà i componenti chì sò installati in u sistema. Analizzate a seconda variante cù un esempiu, avendu specificatu in precedenza u parcorsu à a cartella è premendu "Prossimu".
  9. L'analisi di u sistema cumincerà, aspettate ch'ellu sia finitu è ​​andate à u passu chì seguite.
  10. In a zona "Select Components" esse certi di lasciatu l'elemento "Driver di mostra AMD", chì hè necessariu per u correttu di u funziunamentu di a maggior parte di ghjochi è prugrammi cù supportu per a modellazione 3D. "AMD Catalyst Control Center" Pudete installà u piacere, stu prugrammu serve per fà cambià i parametri di a scheda video. Dopu fà a vostra scelta, cliccate "Prossimu".
  11. Prima di iniziare l'installazione, bisognu accettà i termini di licenza.
  12. Una barra di prugramma apparirà, è una finestra si apri cum'è pienu. "Sicurezza di Windows". In i quali avete bisognu dà permessu per stallà i cumpunenti selezionati in precedenza. Cliccate "Install".
  13. Quandu u indicatore hè cumpletatu, apparirà una finestra annunzendu chì l'installazione hè completa. In questu pudete vede u logu cù u rapportu o cliccate nantu à u pulsante. "Fatti"per chjappà a finestra di installatore.

Dopu avà eseguitu i passi sopra ripresentatu, si consiglia di riavvià u computer. Se avete scaricatu a versione driver "Radeon Software Crimson Edition Beta", u installatore serà visivamente diversu, ancu se a maiò parte di e finestre resterà uguale. I principali cambiamenti sò ora presentati:

  1. In a tappa di selezzione di i componenti, in più di u driver di visualizzazione, pudete ancu selezziunà Assistente di segnalazione di l'errore AMD. Sta clausula ùn hè micca affettu obbligatoria, chì serve solu per mandà rapporti à l'impresa cù errori nascenti durante u travagliu di u prugramma. Altrimenti, tutte e azzioni sò cume - avete bisognu di selezziunate i componenti da installà, determinate a cartella duve saranu piazzati tutti i file, è cliccate nantu à u bottinu "Install".
  2. Aspittate l'installazione di tutti i file.

Dopu, chjappate a finestra d'installazione è ripartite u computer.

Metudu 2: U prugramma da AMD

Oltre à autudezzione di a versione driver, specificendu e caratteristiche di a scheda video, in u situ di AMD pudete scaricà un prugramma spiciali chì scansiona automaticamente u sistema, scopra i vostri componenti è chiede di installà u novu driver. Questu prugramma hè chjamatu - AMD Catalyst Control Center. Cù u so aiutu, pudete aggiornà u driver di adattatore video ATI Radeon HD 5450 senza prublemi.

A funzionalità di questu applicazione hè assai più larga di quellu chì pò sembra à u prima vista. Dunque, pò esse adupratu per configurà guasi tutti i parametri di u chip video. Per fà l'aggiornamentu, pudete seguite e istruzioni chì pertinenti.

Per di più: cume l'aghjurnamentu di u driver in AMD Catalyst Control Center

Metudu 3: Software di terza parte

I sviluppatori di terze parti anu lancia ancu applicazioni per l'aggiornamentu di i driver. Cù u so aiutu, pudete aggiornà tutti i componenti di u computer, è micca solu a scheda video, chì li distingui favorevolmente à l'antiteru di u stissu Centre AMD Catalyst Control. U principiu di u funziunamentu hè assai simile: bisogna avè prugna u prugramma, aspettà finchì scansiona u sistema è offre u prugramma per l'aghjurnamentu, è poi preme u pulsante corrispondente per fà l'operazione proposta. Nantu à u nostru situ hè un articulu nantu à tali strumenti di software.

Leggi più: Applicazione per l'aggiornamentu di i driver

Tutti sò ugualmente boni, ma sì avete sceltu DriverPack Solution è avè qualchì difficoltà di aduprà, in u nostru situ site truverete una guida per aduprà stu prugramma.

Ulteriori: Driver Update DriverPack Solution

Metudu 4: Ricercà per ID di a squadra

A scheda di video ATI Radeon HD 5450, tuttavia, cum'è un altru cumpagnu di computer, hà u so identificatore (ID), chì hè un set di lettere, numeri è caratteri speciali. Sapendu chì, pudete facilmente truvà u driver adeguatu in Internet. U modu più faciule per fà ciò è in servizii specializati, cume DevID o GetDrivers. L'identificatore ATI Radeon HD 5450 hè cumpratu:

PCI VEN_1002 & DEV_68E0

Avemu amparatu u ID di a periferica, pudete procedere à ricercà u software pertinente. Immettite u serviziu in linea appropriatu è in a casella di ricerca, chì di solitu si trova in a prima pagina, inserisci u set di caratteri specificatu, cliccate nant'à "Cerca". I risultati daranu à opzioni di driver per scaricà.

Leggi più: Cercate un driver à ID ID hardware

Metudu 5: Manager di dispositivi

"Manager di dispositivi" - Questu hè una sezione di u sistema operativu, cù cui pudete ancu aggiornà u software per l'adattatore video ATI Radeon HD 5450. U driver hè ricercatu automaticamente. Ma questu metudu hà ancu un minus - u sistema ùn pò installà nisunu prugrammu addizionale, per esempiu, u Centre de Control Catalizzatore AMD, chì hè necessariu, cum'è sì sapemu, per cambià i parametri di u chip video.

Leggi ancu: l'aggiornu di u driver in u "Gestore di dispositivi"

Conclusione

Ora, cunniscendu i cinque modi per ricercà è installà un software per l'adattatore video ATI Radeon HD 5450, pudete sceglie ch'è quellu più ti interessa. Ma vale a pena cunnuscite chì tutti richiedenu una cunnessione à Internet è senza a quale ùn pudete micca aggiornà u software. Allora, si consiglia di dopu avè scaricatu u installatore di u driver (cum'è descrittu in metudu 1 è 4), copia u media in supporti ammenate, cum'è un CD / DVD o un drive USB, per avè u prugramma necessariu in più futuri.