Microsoft Outlook: recuperà e-mail cancellate

Se avete un account on Yandex.Mail, dite di capisce a so impostazioni di basa. Dunque, pudete scopre tutte e funzioni di u serviziu è travaglià cun ellu cù facilità.

Menu di regolazione

U numaru di e impostazioni di mail basali possibili include un picculu pezzu di elementi chì ti permettenu di sceglie un design piacevule, è personalizà u ordinamentu di i messaghji ricevuti.
Per aprite u menu cun impostazioni, in u angulu in dirittu superiore, cliccate nantu à l'icona speciale.

Informazioni per u mittente

In u primu paragrafo, chì si chjama "Dati personali, ritrattu di firma"Hè pussibule di persunalizà l'infurmazioni di l'utente. Se vulete, pudete cambià u nome. In questu puntu, ancu deve esse installatu "Ritratto"chì sarà visualizata à fiancu à u vostru nome, è a firma chì si pò spiegà sottu quandu invia messaghji. In a sezione "Mandà e lettere da u indirizzu" determinate u nomu di e mail da u quali i messaggi saranu mandati.

Regole di elaborazione in entrata

In u secondu paragrafo, pudete configurà elenchi bianchi è bianchi di indirizzi. Dunque, specificendu un destinatariu indesiderabile in a lista nera, pudete sbarzà cumplittu di e so lettere, chì simu ùn vene micca. Addendu u destinatariu à a lista bianca, pudete garantisce chì i messaggi ùn ance micca casate in la cartella Spam.

Raccolta di mail da altre cassette postali

In u terzu paragrafo - "Raccolta di posta" - Pudete configurà l'assemblea è u redirection di e lettere da un'altra cassetta postale à sta. Per fà quessa, basta specificà l'indirizzu mail è u password.

Cartulti è tag

In sta sezione, pudete creà cartelle diverse da quelle chì esistenu dighjà. Cusì, riceveranu lettere cun etichette adatte. Inoltre, hè possibile creà etichette addizionali per e lettere, in più di quelle già esistenti "Important" è Unread.

Sicurezza

Una di e cunfusioni più impurtanti. Hè pussibule di cambià a password da u account, è hè desiderabile fà questu almenu una volta ogni tri mesi per assicurà a sicurezza di e posta.

  • À u paragrafo "Verificazione telefonica" indicate u vostru numaru, chì, se necessariu, riceve notificazioni importanti;
  • Cù l'aiutu di "Cuntinu di u visitatore" è possibile tene un traccia di i dispositivi chì sò stati aduprati per entrà in a cassetta postale;
  • Item "Indirizzi supplementari" permette di specificà conti esistenti chì sò attaccati à u posta.

Design

Questa sezione contiene "Temi". Se vulete, pudete piazzà una bella piacevule in u sfondo o cambia tuttu l'aspettu di a posta, chì u stilizeghji.

Cuntattate ci

Questu articulu permette di aghjunghje indirizzi impurtanti à un listinu unicu è ordenà questi in gruppi.

Affare

In sta sezione, pudete aghjunghje cose impurtanti chì appariranu in a posta in sè, perchè u risicu di scurdà qualcosa hè minimu.

Altri parametri

L'ultimu elementu, chì cuntene e preferenze per a lista di e lettere, l'interfaccia di mail, e funzioni di inviazione è di editazione di messaghji. E megliu opzioni sò dighjà installati per difettu, ma se vulete, pudete sceglie ch'è quellu chì ti interessa persunalmente.

Configurazione di Yandex Mail hè una procedura importante chì ùn impone micca cunniscenza particulare. Sù abbastanza à fà una volta, è ulteriore usu di u cuntu sarà pratice.