Aprite i file cù l'estensione XMCD

Quandu si lavora cù e tabulature Excel, spessu hè necessariu selezziunu secondu un determinatu criteriu o in parechje condizioni. U prugramma pò fà quellu in diversi modi cù una serie di strumenti. Facemu capisce cumu campione in Excel cù una varietà di opzioni.

U campionatu

U campionu di dati consiste in a procedura di selezzione da u array generale di i risultati chì soddisfanu e cundizioni specificate, cù a so uscita dopu nantu à un stratu in un listinu separatu o in u intervinu iniziale.

Metudu 1: aduprà l'autofilter avanzatu

U modu più faciule per fà una selezzione hè aduprà u filtru automaticu avanzatu. Fighjate cume à fà questu cun esempiu specificu.

  1. Selezziunate a zona nantu à u fogliu, in mezu à i dati chì vulete campà. In a tabulazione "Casa" cliccate nantu à u bottinu "Ordina è filtra". Hè piazzatu in u blocu di a configurazione. U editing. In a lista chì si apre dopu à stu, cliccate nantu à u bottinu. "Filtrà".

    Hè pussibile fà diversamente. Per fà quessa, dopu avè selezionatu a zona nantu à u fogliu, andate in la tabulazione "Dati". Cliccate nantu à u bottinu "Filtrà"chì hè postatu nantu à una cinta in un gruppu "Ordina è filtra".

  2. Dopu à quest'azione, l'iconi sò spiegate in a voce di a tavula per cuminciare a filtra in forma di piccoli trianguli chì anu voltatu in a riva giusta di e cellule. Fate un clic nantu à sta icona in u titulu di a colonna nantu à a quale vulemu fà una selezzione. In u menu di avvicinanza, cliccate nantu à l'elemento "Filtri di testo". Dopu, selezziunà a posizione "Filtru personalizatu ...".
  3. A finestra di filtrazione personalizzata hè attivata. Hè pussibile definisce un limitu nantu à u quale a selezzione sarà fatta. In u listinu in goccia per a colonna chì cuntene i numeri di u numeru di u furmatu, chì ne utilizimu per esempiu, pudete sceglie unu di i cinque tippi di condizioni:
    • uguali;
    • micca uguale;
    • di più;
    • maghju o uguale;
    • menu

    Facciamo a situazione cum'è esempiu per chì pudemu selezziunate solu i valori per elli chì a quantità di fatturazione supera i 10 000 rubli. Piazzà u switch in posizione "Più". Inserite u valore in a margine di dirittu "10000". Per fà una azzione, cliccate nantu à u pulsante. "OK".

  4. Comu pudete vede, dopu a filtrazione, esistenu solu linee in chì a quantità di fatturazione supera i 10.000 rubli.
  5. Ma in a stessa colonna ponu aghjunghje a seconda condizione. Per fà quessa, vai à a finestra di filtru personalizata. Comu pudete vede, in a so parte inferiore ci hè un altru cambiu di situazione è u campu d'ingressu corrispondente. Ora ponemu ponu u limite di selezzione superiore di 15.000 rubli. Per fà quessa, setate u switch à a posizione "Menu", è in u campu à diritta entri u valore "15000".

    In più, ci hè una situazione di cambiamentu. Hà duie posti "E" è "OR". Per difettu, hè piazzatu à a prima posizione. Chistu significa che e solu linee chì soddisfanu entrambe i vincoli rimarranno in a selezzione. S'ellu hè messu in una posizione "OR", dopu ci sò i valori chì sò adatti per una di e dui condizioni. In u nostru casu, avete bisognu di mette u switch à "E"Hè cunsiderà sta impostazione predefinita. Quandu tutti i valori sò inseriti, cliccate nantu à u bottinu. "OK".

  6. Ora a tavula hà solu e linee in chì a quantità di redditu ùn hè micca menu di 10.000 rubli, ma ùn supera micca 15 000 rubli.
  7. Simili, pudete configurà filtri in altre colonne. In listessu tempu, hè ancu pussibule di salvà a filtrazione per e cundizioni precedenti spiccate in e colonne. Allora, vedemu cume a selezzione hè fatta aduprendu u filtru per e celle in u furmatu di data. Cliccate nantu à l'icona di u filtru in a colonna corrispondente. Sequenziale cliccate nantu à l'articuli in a lista. "Filtra per data" è "Filtru personalizatu".
  8. A finestra autofiltru persunalizata ricomincia. Fate una selezzione di risultati in a tavula da u 4 à u 6 di maghju 2016 inclusu. In u selettore di selezzione di condizioni, cum'è si pò vede, ci sò ancu più opzioni chè per u furmatu di numeri. Sceglite una posizione "Postu o Equale". In u campu à a destra, setate u valore "04.05.2016". In u blocu inferiore, mette u switch in a posizione "A o uguale a". Inserite u valore in u campu di dirittu "06.05.2016". U mutore di a compatibilità di cundizioni rimane in a posizione predefinita - "E". Per applicà u filtru in l'azione, cliccate nantu à u pulsante "OK".
  9. Comu pudete vede, a nostra lista hà micca restituitu ancu di più. Ora solu linee sò lasciate in esse, induve a quantità di entrate varieghja da 10.000 à 15.000 rubli per u periodu da 04.05 à 06.05.2016 inclusive.
  10. Ùn pudemu micca resettà a filtrazione in una di e colonne. Fate questu per i valori di fatturazione. Cliccate nantu à l'icona di Filtru Auturidica in a colonna corrispondente. In l'elencu à sì, cliccate nantu à l'elemento. "Rimuete u filtru".
  11. Comu pudete vede, dopu à queste azioni, u campu in quantità di entrate sarà disattivatu, è solu a selezzione da e date resterà (da 04.05.2016 à 06.05.2016).
  12. Questa tavula hà un altru colonna - "Nome". Ci sò dati in u furmatu di testu. Vedemu cumu creà un campione cù filtrazione per questi valori.

    Cliccate nantu à l'icona di u filtru in u nome di a colonna. Sequenzialmente passà per a lista "Filtri di testo" è "Filtru personalizatu ...".

  13. A finestra di l'utente per autori di filtrazione hè aperta di novu. Facemu un campione per nome. "Patate" è "Carne". In u primu blocu, u switch di condizione hè piazzatu à "Equal to". In u campu à a destra di ellu inserisci a parola "Patate". U switch di u blocu inferiore ponu ancu in posizione "Equal to". In u campu di u fronti facemu un'entrata - "Carne". È dopu fate ciò chì ùn hè micca fattu prima: avemu stabilitu u switch di compatibilità à a posizione "OR". Ora a linea chì cuntene una di e cundizioni specificate sarà visualizata nantu à u schermu. Cliccate nantu à u bottinu "OK".
  14. Comu pudete vede, in u novu campione ci sò e limitazioni à a data (da 04/05/2016 à 05/06/2016) è per nome (patata è carne). Ùn ci hè limite per quantità di fatturazione.
  15. Pudete rimuovere completamente u filtru cù i stessi metudi chì sò stati aduprati. È micca quantu ch'è u metodo hè statu adupratu. Per ripristinà u filtrazione, essendu in a tab "Dati" cliccate nantu à u bottinu "Filtrà"chì hè ospitu in un gruppu "Ordina è filtra".

    A seconda opzione impiega cambià a tab "Casa". Ci fà un clic nantu à u nastro nantu à u bottinu. "Ordina è filtra" in blocu U editing. In a lista attivata cliccate nantu à u pulsante. "Filtrà".

Quandu si utilizza unu di i dui metodi di sopra, u filtrazione sarà rialzatu, è i risultati di u campu saranu cancellati. Hè cusì, a tavula mostrerà l'intera gamma di dati chì hà.

Lezione: Funzione di filtrazione automatica in Excel

Metudu 2: Usa Fusione Array

Pudete ancu fà una selezzione applicendu una formula cumpleta di array. A differenza di a versione precedente, stu metanu prevede l'uscimentu di u risultatu in una tavola separata.

  1. Solu nantu à u listinu, creà una tavola vuota cù i stessi nomi di colonna in l'intestazione cum'è u còdice sorgente.
  2. Selezziunate tutte le cullule vuote di a prima colonna di a nova tavula. Posizionatu u cursore in a barra di formula. Propriu quì a formula sarà inserita, campionu secondu i criteri specificati. Selezteremu e linee, a quantità di entrate in cui supera 15,000 rubli. In u nostru esempiu specificu, a formula di entrata sarà simile à sta:

    = INDEX (A2: A29; LOWEST (IF (15000 <= C2: C29; STRING (C2: C29); ""); STRING () - STRING ($ C $ 1)) - STRING ($ C $ 1))

    Naturalmente, in ogni casu, l'indirizzu di e cellule è di spazii saranu diversi. In questu esempio, pudete paragunà a formula cù e coordinate in l'illustrazione è adattarla à e vostre esigenze.

  3. Chì questu hè una formula di matrice, per applicà questu in azzione, avete bisognu di preme micca u pulsante Enterè l'urtunu di tastiera Ctrl + Shift + Enter. U fattu.
  4. Selezziunata a seconda colonna cù e date è ponendu u cursore in a barra di formula, inserisci l'espressione seguente:

    = INDICE (B2: B29; LOWEST (IF (15000 <= C2: C29; STRING (C2: C29); ""); STRING () - STRING ($ C $ 1)) - STRING ($ C $ 1))

    Fighjate a scelta rapida Ctrl + Shift + Enter.

  5. Simili, in a colonna cù u fattu di entrata entremu in a formula seguente:

    = INDICE (C2: C29; MASSIMA (IF (15000 <= C2: C29; STRING (C2: C29); ""); STRING () - STRING ($ C $ 1)) - STRING ($ C $ 1))

    Ancu una volta, scrivemu a scelta rapida Ctrl + Shift + Enter.

    In tutti i trè casi, solu u primu valore di e coordinate cambia, è u restu di e formule sò completamente identiche.

  6. Comu pudete vede, a tavula hè piena di dati, ma a so apparenza ùn hè micca bè attraente, ancu, i valori di data sò stati pienu cumpressivamente. Hè necessariu per corregge queste mancanze. A data sbagliata hè dovuta à u fattu chì u furmatu di e cellule in a colonna corrispondente hè cumunu, è ci vole à impostà u formatu di data. Selezziunata a colonna intera, cum'è e celle cù errori, è cliccate nantu à a selezzione cù u taschju direttu di u mouse. In a lista chì compare in l'elemento "Formatu di cella ...".
  7. In a finestra di formattazione chì si apre, aprite a scheda "Numero". In blocu "Formati di numeri" selezziunate u valore "Data". In a parte diritta di a finestra, pudete sceglie u tippu desideratu di mostra di data. Dopu chì i paràmetri sò impostati, cliccate nantu à u pulsante. "OK".
  8. Ora a data hè visualizzata in modo correttu. Ma, si pudete vede, tuttu u fondu di a tavula hè piena di cellule chì cuntenenu un valore erronu. "#NUM!". In realtà, queste sò e cellule chì ùn anu avutu abbastanza dati da u campu. Saria più attraente s'elli sò stati espositi à tutti i vuoti. Per questi scopi, usamu una furmazione cuniziale. Selezzi tutte e cella in u tavulu, eccettu l'intestu. Esiste in a tabulazione "Casa" cliccate nantu à u bottinu "Formattazione condizionata"chì si trova in u blocu di l'utili "Stili". In a lista chì vene, selezziunate l'elemento "Crea una regula ...".
  9. In a finestra chì si apre, selezziunate u tipu di regula "Formatu solu e cellule chì cuntenenu". In u primu campu sottu l'inserzione "Formattà solu e selezzioni per elli chì a situazione seguente hè soddisfatta" sceglite una posizione "Errori". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Formatu ...".
  10. In a finestra di formattazione chì si apre, andate in la tabulazione "Font" è selezziunu u culore biancu in u campu currispondente. Dopu tutte queste azioni, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  11. Cliccate nantu à u bottinu cù u listessimu nomi dopu chì tornanu à a finestra di condizionamentu.

Avà avemu un campu prughjettu per a restrizzione specifica in un tavulinu separatu currettamente dispusitu.

Lezione: Formattazione condizionata in Excel

Metudu 3: campione di parechje condizioni usando a formula

Accussì cum'è uttenendu un filtru, cù a formula, pudete campà cù parechje condizioni. Per esempiu, pigliemu tutte e listessa tavula di sorgenti, è una tavola vuota induve i risultati so esse visualizzati, cù furmazione numerica è condizionale già fatta. Posizionate u primu limitu in u limite inferiore di selezzione per un fattu di 15 000 rotuli, è a seconda condizione hè u limite superiore di 20.000 rubli.

  1. Entramu in una colonna separata e cundizioni di cunferenza per u campu.
  2. Come in u metudu precedente, sceglite alternativamente e colonne vuote di a nova tavula è inserisci i trè formule corrispondenti in elli. In a prima colonna inserite a espressione seguente:

    = INDICE (A2: A29; MASSIMA (IF (($ D $ 2 = C2: C29); STRING (C2: C29); ""); STRING (C2: C29) - STRING ($ C $ 1)) - STRING ($ $) C $ 1))

    In e colonne successive entremu esattamente e stesse formule, solu cambendu e coordinate subitu dopu u nomu di l'operatore. INDEX per e colonne currente chì avemu bisognu, per analogia cù u metudu precedente.

    Ogni volta dopu avè inseritu ùn vi scurdate di digità i tasti di scelta rapida Ctrl + Shift + Enter.

  3. U vantaghju di stu metudu nantu à u precedente hè chì se vulemu cambià i limiti di campionamentu, allora ùn avemu micca bisognu di cambià a formula di a matrice stessa, chì di per ellu hè abbastanza problematica. Basta abbastanza à cambià i numeri di contornu in a colonna di e condizioni in u schede per quelli chì l'utente ne hà. I risultati di selezzione si cambierà immediatamente automaticamente.

Metudu 4: campionu à tempu

In Excel cù una formula speciale SLCIS una selezzione casuale pò esse applicata ancu. Hè necessariu esse fattu in certi casi quando travaglia cun grandi quantità di dati, quandu avete bisognu di presentà un ritrattu in generale senza una analisi cumpluta di tutti i dati di a matrice.

  1. A sinistra di u tavulu, saltatu una colonna. In a cella di a colonna successiva, chì hè opposta à a prima cella cù i dati in a tavula, inserisci a formula:

    = RAND ()

    Questa funzione mostra un numaru casuale. Per activà u, cliccate nantu à u bottinu ENTER.

  2. Per fà una colonna sana di numeri casuali, setate u cursore in u angulu in dirittu inferiore di a cella, chì contiene già a formula. Un marker di riempimentu compare. Tiranu capu cù u bottinu sinu di u mouse pigliatu parallelu à a tavula cù i dati à a so fine.
  3. Avà avemu una gamma di cellule piene di numeri casuali. Ma, cuntene a formula SLCIS. Avemu bisognu di travaglià cù valori pura. Per fà quessa, copia à a colonna vuota a destra. Selezziu u numaru di cellule cu numeri casuali Situatu in la tabulazione "Casa", cliccate nantu à l'icona "Copia" nant'à u tape.
  4. Selezzi a colonna vuota e cliccate cù u bottinu direttu di u mouse, invocendu u menu cuntestu. In un gruppu di strumentu "Opzioni d'inserzione" sceglite un articulu "Valuri"raffiguratu cum'è un pittogramma cù numeri.
  5. Dopu à stà in sta tab "Casa", cliccate nantu à l'icona cunnisciuta "Ordina è filtra". In u listinu in goccia, perde a selezzione nantu à l'elemento "Scelu personalizatu".
  6. A finestra di impostazione di l'ordinazione hè attivata. Assicuratevi di spuntà a casella accantu à u parametru. "I miei dati cuntenenu testate"s'ellu ci hè un cap, ma ùn ci hè nè una marca. In u campu "Ordina per" specificate u nome di a colonna chì cuntene i valori copiati di numeri casuali. In u campu "Sort" lascite e impostazioni predefinite. In u campu "Ordine" pudete selezzià l'opzione cum'è "Ascendente"accussì è "Discendenti". Per un campione à tempu, questu ùn importa. Dopu avè fattu i parametri, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  7. Dopu à ciò, tutti i valori di a tavula sò disposti in ascendente o in ordine discendente di numeri casuali. Pudete piglià ogni numeru di prime righe da a tavula (5, 10, 12, 15, etc.) è ponu esse cunsideratu u risultatu di un campione aleatariu.

Lezione: Sortite è filtrate i dati in Excel

Comu pudete vede, u campu in u fogliu di Excel pò esse fattu, cum'è l'aiutu di un filtru auto, è applicendu formule speciali. In u primu casu, u risultatu sarà visualizatu in a tavula originale, è in u secondu - in una zona separata. Ci hè una opportunità di fà una selezzione, sia in una sola situazione, è per parechji. Inoltre, pudete fà un campionamentu à l'azardu aduprendu a funzione SLCIS.