Crea i ligami attivi in ​​Microsoft Word


U sistema operativu Windows 7, malgradu tutti i so difetti, hè ancu popu in l'utenti. Parechji di elli, invece, ùn sò micca disposti à arricchisce l'uppurtamentu à i "decine", ma sò spaventati da una interfaccia insolita è sconosciuta. Ci hè modi per trasformà visivamente Windows 10 in u "sette", è oghje avemu voglia di presentarli a elli.

Cumu da Windows 10 per fà Windows 7

Facemu una riservazione subitu - ùn hè micca impossibile avè una copia piena di vista di i "sette": alcune cambiamenti sò troppu profondi, è nunda si pò fà senza interferisce cù u codice. Tuttavia, pudete avè un sistema chì hè difficiule da distinguisce da un non-specialistu. A prucedazione si svolge in parechji stadi, è include l'inserimentu di applicazioni di terze parti - altrimenti, ahimè, ùn ci hè nunda. Perciò, se quessa ùn si adatta micca, saltu e fasi adeguate.

Stage 1: Start Menu

I sviluppatori di Microsoft in u "top ten" anu pigliatu à piacè amanti sia di i amanti di a nova interfaccia, sia di i pradesi d'altri. Com'è u solitu, entrambe e categurie eranu in generale insatisi, ma quest'ultima ghjunghje à aiutà l'amatori chì truvavanu una manera di ritornà "Start" a vista hà avutu in Windows 7.

Per di più: cumu fate u menu Start da Windows 7 à Windows 10

Stage 2: Disattiva notifiche

In a decima versione di i "Windows", i creaturi si ponenu à vista in unificà l'interfaccia per e versioni di desktop è mobili di l'OS. Centro di notificazioni. L'utenti chì passanu da a settima versione ùn piace micca à sta innovazione. Questu arnesi pò esse spente interamente, ma u metudu hà tantu tempu è risicu, perchè vale tuttu u bisognu di spiegà e notificazioni, chì ponu distrae durante u travagliu o da u ghjocu.

Leggi ancu: Spegni notifiche in Windows 10

Tappa 3: Spegni da u schermu di bluccatura

A schermata di serratura era ancu presente in i "sette", ma parechji novu à Windows 10 attribuìu a so apparenza à l'unificazione di l'interfaccia citata sopra. Questu schermu pò ancu esse spento, ancu s'ellu ùn hè micca sicuru.

Lezione: Spegni a schermata di blucciu in Windows 10

Passu 4: Disattivà a voce di Ricerca è di l'attività

In "Taskbar" Windows 7 hè solu una bandetta attuale, un pulsante di chjamata "Start", una serie di prugrammi di l'utente è l'icona di l'accessu rapidu "Esploratore". In a decima versione, i sviluppatori aghjunghjenu una linea à elli. "Cerca"cum'è l'elemento "View Tasks"chì dà accesso à i desktop virtuali, una di l'innuvazioni di Windows 10. Accessu rapidu à "Cerca" cosa utile, ma i benefici di "Task Viewer" dubbiuu per l'utenti chì necessitanu solu unu "Desktop". Tuttavia, pudete disattivà entrambi sti elementi, è unu di essi. E azzioni sò assai semplici:

  1. Passate sopra "Taskbar" è cliccate à diretta. U menu contestuale si apre. A disattivà "Task Viewer" cliccate nantu à l'opzione "Mostra u Pulsante Browser Task".
  2. A disattivà "Cerca" hover sopra l'articolo "Cerca" è selezziunate a scelta "Nascitu" in u listinu addizionale.

Ùn bisognu micca riavvià u computer, sti elementi sò disattivati ​​è in "a mosca".

Passu 5: Modificà l'apparenza di u "Esploratore"

L'utenti chì avianu aggiornatu à Windows 10 da u G8 o 8.1 ùn anu micca nisunu prublema cù a nova interfaccia. "Esploratore"ma quelli chì sò stati trasferiti da i "Sette" saranu prubabilmente aggrottati in opzioni mischiate più di una volta. Benintesa, pudete ghjustu abituatevuli (bè, dopu un pocu di tempu un novu "Esploratore" sembra assai più confortevule chè u vecchia), ma ci hè ancu un modu per rende a vecchia interfaccia di versione à u gestore di file di sistema. U modu più faciule per fà ciò è cù una applicazione di terze parti chjamata OldNewExplorer.

Scaricate OldNewExplorer

  1. Scaricate e applicazione da u ligame di sopra è andate in u cartulare induve sò stato scaricatu. L'utile hè portable, ùn hà bisognu di stallazione, cusì per iniziare, ghjustu eseguite u schedariu EXE scaricatu.
  2. A lista di opzioni si vene. Blocca "Comportamentu" responsabile di vede l'infurmazioni in a finestra "Questu computer", è in sezione "Aspettu" l'opzioni sò situate "Esploratore". Cliccate u pulsante "Install" di fà u travagliu di l'utilità.

    Ci vole à avvisà chì, per aduprà l'utilità, u cuntinu currente deve avè diritti di amministratore.

    Leggi più: Avè diritti di amministratore in Windows 10

  3. Poi selezziunate le caselle necessarie (usate un traduttore se ùn capite micca ciò chì significanu).

    U reiniziu di a macchina ùn hè micca necessariu - u risultatu di l'applicazione pò esse monitoratu in tempo reale.

Comu pudete vede, hè assai simile à u vechju "Esploratore", ancu se certi elementi ricurdanu ancu di u "top ten". Sì queste modifiche abbiano cessatu di vunà, fate puru scumparta l'utilità è deselezzu l'opzioni.

Cume una creazione per OldNewExplorer, pudete aduprà l'elemento "Personalizazione"in chì cambiamo u culore di a barra di titulu per una maghjine più alta cun Windows 7.

  1. Da zero "Desktop" cliccate PKM è aduprà u parametru "Personalizazione".
  2. Dopu avè principiatu u snap-in sceltu, aduprà u menu per selezziunu un blocu "Culori".
  3. Trova un blocu "Mostra u culore di l'elementi nantu à e superfici seguenti" è attivate l'opzione in essa "Tituli di finestra è Bordi di finestra". Pigliemu ancu l'acqua di trasparenza cù u selettore adeguatu.
  4. Poi stabilisce unu desideratu in u pannellu di selezzione di culore. Più di tuttu, u culore blu di Windows 7 pari à quello sceltu in a screenshot sottu.
  5. Fatti subitu "Esploratore" Windows 10 hè diventatu ancu di più cum'è u so predequessu da i "Sette".

Stage 6: Privacy Settings

Parechji avianu amparatu di rapporti chì Windows 10 eranu presumibilmente di spionà l'utenti, chì li facia paura di cambià in questu. A situazione in l'ultima "custruiti" custruita hà sicuramente miglioratu, ma per calmà i nervi, pudete verificà qualchì opzioni di privacy hè e persunalizate li à u vostru gustu.

Per di più: Sceglite a sorveglianza in u sistema operativu di Windows 10

À propositu, per via di a cessazione graduale di l'assistenza per Windows 7, i fori di sicurezza esistenti di stu OS ùn saranu micca corretti, è in questu casu avete un risicu di dati persunali esse cullati à i aggressori.

Conclusione

Ci sò i metudii chì ti permettenu di portà visivamente Windows 10 à "sette", ma sò imperfetti, ciò chì rende impossibile avè una copia esatta di questu.