Rimuà a prutezzione di scrittura da una unità flash USB


A maiò parte di i utilizatori di Apple anu fotografie è video stà in i so dispositivi in ​​forma digitale. Questu metudu permette micca solu di assicurà a cunservazione di u cuntenutu, ma à ogni tempu di cummendali cun altri detentori di dispositivi di mela. In particulare, oghje avemu una veduta più vicinu à cume pudete facilmente e rapidamente trasmette video di un iPhone à un altru.

Trasferimentu video di un iPhone à un altru

Apple hà prumessu parechje maniere di trasmissione di video di facili, rapidamente è liberi da un iPhone à un altru. Qui di sà considerà u più cunsideru è efficiente.

Per piacè, avete a cunniscenza chì, ancu di più, cunsideremu e scelte di trasferimentu video à l'iPhone di un altru utilizatore. Se stai passendu da un vechju smartphone à un novu e vulete trasmette altre informazioni à fiancu à u video, aduprà a funzione di backup. Più dettagli nantu à u trasferimentu di dati da l'iPhone à l'iphone descritti in precedenza nantu à u nostru situ web.

Leggi più: Cumu trasferisce dati da iPhone à iPhone

Metudu 1: AirDrop

I patruni di i telefoni intelligenti Apple avà iOS 10 è superiore ponu quasi puntà a spartera foto è video cù altri utenti aduprà a funzione AirDrop. A condizione principale - entrambi i dispositivi devenu esse vicinu.

  1. Prima ci vole à assicurà chì AirDrop hè attivatu nantu à u dispositivo chì riceverà u video. Aprite i parametri è andate in a sezione "Highlights".
  2. Selezzi un item "AirDrop". Verificate chì u vostru parametru sia attivu. "A tutti" o "Cuntattu solu" (per u secondu hè necessariu chì l'interlocutore sia statu salvatu in a rubrica). Chiudite a finestra di configurazione.
  3. Ora u telefuninu entri, chì trasmette dati. Aprite l'applicazione nant'à "Foto" è selezziunate un video.
  4. In u spaziu inferiu a sinistra, selezziunà l'icona di menu aghjunta. Nantu à u schermu, ghjustu sottu à u video, un altru utilizatore di l'iPhone deve vene (in u nostru casu, questu situ hè vuotu, perchè ùn ci hè più telefunu)
  5. U sicondu dispositiu deve esse messu in servizio per permessu di scambiu di dati. Selezzi un item "Accetta". Dopu un mumentu, a trasmissione video hè stata cumpleta - pudete truvà tuttu in a stessa applicazione. "Foto".

Metudu 2: iMessage

Ma cume si sia in una situazione se u second iPhone ùn hè micca vicinu? In questu casu, iMessage, un attrezziu integratu chì ti permette di trasferì missaghji di testu è media in altri utilizatori di Apple gratuitamente, vi aiuterà.

Per piacè, avverate chì, per trasmette video, entrambi i gadgets devenu esse cunnessi à una rete senza fili (Wi-Fi o Internet mobile).

  1. Prima di iniziare, verificate l'attività di iMessage nantu à dui telefoni. Per fà quessa, aprite i parametri è selezziunate a sezione "Messaggi".
  2. Assicuratevi chì l'elemento hè "iMessage" attivatu
  3. Aprite in l'iPhone da a cui vulete mandà a video, l'applicazione "Messaggi". Per creà una nova chat, tocca nantu à l'icona cumposta in u angulu in dirittu superiore.
  4. Vicinu à u puntu "A" selezziunà l'icona di più segnu. Una lista di contatti apparirà nantu à u schermu induve avete bisognu di specificà a persona chì vulete. Se l'utente ùn hè micca in a lista di contatti, scrive manualmente u so numeru di telefonu.
  5. U username ùn deve micca esse evidenziatu in verde, ma in blu - quessa vi dirà chì a video sarà inviata per iMessage. In u casu di messagiu cumparisce dinò IMessage. Se u nome hè evidenziatu in verde è ùn vedite micca una tale inscrizzione, verificate l'attività di a funzione.
  6. In u angulu inferiore sinistra, selezziunu l'icona di u Rotulu di a Fotocamera. A schermata mostra una galleria di u vostru dispositivo in cui avete bisognu di truvà è selezziunu un video.
  7. Quandu u luggeru hè elaboratu, tuttu avete da fà hè finitu di inviarlo - selezziunate a freccia blu per chì Dopu un mumentu, u video hè trasmissu cù successu.

Sì cunnoscite cù altri modu à pruvate à u mo prughjettu per trasferisce i video da iPhone à iPhone, simu piacè sapè di elli in i commenti.