Crea un testu in rilievo in Photoshop


Fonti di stilu in Photoshop - una di e principali zone di travagliu di disegnatori è illustratori. U prugramma permette, cù u sistema di stile integratu, di fà un capolu capu di una fonti nondescript sistema.

Questa lezione hè dedicata à creà un effettu di sgombri per u testu. A ricezione, chì aduprà, hè estremamente faciule da amparà, ma à u stessu tempu, abbastanza efficace è versatile.

Testo in rilucata

A prima cosa chì vi serve per creà un substratu (background) per u futuru di l'iscrizzione. Hè desiderabile chì era un culore scura.

Crea una priorità bassa è un testu

  1. Dunque, creà un novu documentu di a taglia richiesta.

    è in noi creemu un novu stratu.

  2. Dopu attiviamo l'utellu. Gradientu .

    e, nantu à u pannellu di l'impostazioni in alto, cliccate nantu à u campu

  3. A finestra si aprirà in cui pudete editare u sfumatu per adattà e vostre necessità. L'adattamentu di u culore di i punti di cuntrollu hè simplexu: dopu cliccate nantu à un puntu è selezziunate a tonalità desiderata. Fate un gradientu, cum'è in u screenshot è cliccate Ok (in ogni locu).

  4. Ancu una volta, turnà à u pannellu di configurazione. Sta volta, ci vole à sceglie a forma di u pendenza. Perfettamente in forma "Radial".

  5. Ora ponemu u cursore in più à u centru di a tela, tene u LMB è trascinatu à ogni angulu.

  6. U substratu hè prontu, scrivemu u testu. U culore ùn hè micca impurtante.

Operà cù stili di stratu di testu

Avemu inizia a stilizazione.

  1. Fate un dopu cliccate nantu à u stratu per aprite i so stili in a sezione "Impostazioni di Overlay" riduce u valore di riempimentu à 0.

    Comu pudete vede, u testu hè scumparutu in tuttu. Ùn teme micca, l'azione chì seguita vi darà à noi in una forma già trasformata.

  2. Cliccate nantu à l'elemento "Inner Shadow" e regolate a dimensione è l'offset.

  3. Allora andate à Paragrafo "Shadow". Qui avete bisognu di adattà u culore (biancu), modalità di miscelazione (Schermata) è a taglia, basata nantu à a dimensione di u testu.

    Dopu à a fine di tutte e azzioni, cliccate Ok. U testu in rilievo hè prontu.

Questa tecnica pò esse applicata micca solu à i fonti, ma ancu à l'altri oggetti chì vulemu "spinghje" in u sfondo. U risultatu hè accettabile. I sviluppatori di Photoshop ci anu un strumentu cum'è "Stili"da fà l'interessu di u travagliu in u prugramma interessanti è convenienti.