Come disattivà i hotkeys di Windows

Windows 7, 8, è ora Windows 10 hotkeys rendenu a vita più faciule per quelli chì si ricordanu e sò abituati à aduprà i. Per me, i più utilizzati sò Win + E, Win + R, è cù a uscita di Windows 8.1 - Win + X (Win significa la chiave cù u logo di Windows, è spessu in i commenti chì scrivenu chì ùn ci hè micca una tale chiave). Tuttavia, qualcuno piacerebbe desiderà disattivà i tasti d'accessu per Windows, è in questo manuale vi mostreraghju cumu fà sta.

Per prima cosa, si tratta di cum'è puru da disattivà a chjave di Windows in a tastiera in modo chì ùn rispetti micca à a pressione (cusì tutti i tasti d'accessu cù a so participazione sò disattivati), è dopu di disattivà ogni combinazione di tasti individuale in cui Win hè presente. Tuttu quellu descrittu in seguitu deve travaglià in Windows 7, 8 è 8.1, è in Windows 10. Veda ancu: Cumu disattivà a chjave di Windows in un laptop o un computer.

Disattivà a chjave di Windows cù Editor Editor

Per dughjite a chiave di Windows in a tastiera di un computer o laptop, esegui l'editor di registru. U modu più veloce per fà ciò (mentre i tasti d'accessu travaglia) hè di pressà a combinazione Win + R, dopu allora apparirà a finestra "Run". Entremu quì regedit e premete Invescia.

  1. In u registru, aprite a chiave (questu hè u nome di a cartella à a sinistra)
  2. Cù a sezione di l'Esploratore evidenziata, cliccate à dirizzione diritta in u riquadro di destra di l'editor di registru, selezziunate "Crea" - "Parametro DWORD 32 bit" è u nomi NoWinKeys.
  3. Dopu cliccendu nantu à u, ponu u valore à 1.

Dopu, pudete fermà l'editor di u registru è ripartite u computer. Per l'utente attuale, a chjave di Windows è tutte e combinazioni di tasti associate à questu ùn funzionanu micca.

Disattivà i hotkeys di Windows

Se avete bisognu di disattivà i tasti d'accessu specifici cù u bottinu di Windows, pudete ancu fà quì in l'editoru di u Registro di sistema, in u software HKEY_CURRENT_USER

Andendu à sta sezione, cliccate à dirizzione giusta in a zona cun parametri, selezziunate "Nuuu" - "Parametru di stringa espandibile" è u nomu DisabledHotkeys.

Fate un dopu cliccate nantu à stu parametru è in u campu di valori inserite e lettere chì e chjone à tempu hè disattivata. Per esempiu, se entri EL, e cumminazioni Win + E (lanciu Explorer) è Win + L (Chiusura di schermi) smetteranu di funzionà.

Cliccate OK, chiudi l'editor di u registru è ripartisce u computer per chì e cambiamenti entranu in vigore. In u futuru, se avete bisognu di riportà tutto cum'è era, basta eliminà o cambiate i parametri chì avete creatu in u registru di Windows.