Cume per trasferisce una tavula da Microsoft Excel in Word

Utenti portatili sò spessu di fronte à a necessità di truvà un driver specificu. In u casu di l'HP 635, sta prucedura pò esse effettuata in parechji maneri.

Installazione di i driver per HP 635

Pudete truvà parechje opzioni effettive per stallà u software necessariu. E principali: sò discuprate in dettu quì sottu.

Metudu 1: situ web di u fabbricante

Prima di tutti, cunsiderate l'opzione fornita da u fabbricante di laptop. Si tratta di riferisce à a risorsa ufficiale per trovà u software necessariu. Per questo:

  1. Aprite u situ Web di HP.
  2. Truvate una sezione in cima à a pagina principale. "Supportu". Inserite u cursore nantu ad ellu è in a lista chì si apre, selezziunate "Software è driver".
  3. In a nova pagina ci hè un campu per entrà una query di ricerca in cui u nome di l'attrezzatura deve esse digitatu -
    HP 635- e premete u pulsante "Cerca".
  4. A pagina cun informazioni nantu à u dispositiu è i piloti dispunibuli sarà aperta. Prima di cuminciare à scaricà li, pudete dà necessità di determinà a versione di u sistema operativo, s'ellu ùn hè micca successu automaticamente.
  5. Per scaricà u driver necessariu, cliccate nantu à l'icona più nantu à u latu è cliccate "Download". U scaricamentu di u lìarette da avviare cumincerisce è, secondu l'insignamentu di u prugramma, u stallanu.

Metudu 2: Software ufficiali

Se avete intenzione di aggiornà parechji piloti à tempu, allora invece di scaricà ciascuna d'elli separatamente, pudete aduprà un software speciale. U situ Web di HP hà un prugramma per questu:

  1. Per installà u prugramma, aprite a so pagina è cliccate "Download Download Assistant Assistenza HP".
  2. Una volta terminatu u download, aprite u file scaricatu è cliccate "Prossimu" in a finestra d'installazione.
  3. Leghje u cuntrattu di licenza prisentatu, metti una marcata vicina à l'elemento "Sò accettatu" e cliccate torna "Prossimu".
  4. U prucessu di stallazione principia, dopu chì avete bisognu di cliccà "Chiudi".
  5. Eseguite u lugiziale installatu è in a prima finestra definite e cose necessarie, allora cliccate "Prossimu"
    .
  6. Poi cliccate "Cercate l'aggiornamentu".
  7. Appena a scansione finisce, u prugramma furnisce una lista di prugramma prublema. Verificate i caselli accanto à l'elementi listati, cliccate nantu à u bottinu. "Scaricate è installate" è aspettate chì l'installazione sia finita.

Metudu 3: Software Specializatu

In più di u lugiziale menzionatu ufficialmente in u paragrafo precedente, ci sò prugrammi di terze parti chì ponu installà u prugrammu chì manca. Ùn sò micca centrati solu in i portatili di un certu produttore, è cusì uguale efficace in ogni dispositiu. U numeru di funzioni dispunibule ùn hè micca limitatu à l'installazione di i piloti, è pò includere altre caratteristiche utili. Per sapè di più nantu à elli, pudete aduprà un articulu speciale da u nostru situ web:

Lezione: Cumu aduprà un software speciale per installà i driver

Tra questi prugrammi si trova DriverMax. Hà un'interfaccia piuttostu saghju chì hè comprensibile ancu à l'utenti imprevediti. U numeru di opzioni dispunibuli, aghjettu à l'installazione di i driver, include a creazione di punti di recuperu, chì sò necessarii quandu si presentanu problemi dopu l'installazione di un novu software.

Leggi ancu: Cumu installà i driver cun DriverMax

Metudu 4: ID di dispositiva

U portatile hà un assai di componenti chì richiedenu à i driver di travaglià bè. Tuttavia, ùn hè micca sempre pussibule di trovà nantu à a risorsa ufficiale. In tali situazioni, aduprà l'identificatore di u cumpunente. Pudete truvà l'infurmazioni nantu à questu da "Manager di dispositivi"induve avete bisognu di truvà u nomu di u cumpunente di prublema è aprite ne "Pruprietà". In a sezione "Dettagli" dati dispunibili. Copiate e inseritevi in ​​a pagina di unu di i servizii prumetti à travaglià cù ID.

Per di più: cumu ricercà i piloti chì usanu ID

Metudu 5: Manager di dispositivi

Se ùn pudete micca aduprà unu di i metudi di nanzu, o ùn eranu micca dati u risultu currettu, dà una attenzione à e funzioni di sistema. Stu metudu ùn hè micca efficace quant'è i precedenti, ma pò esse adupratu. Per le usà, scorri "Manager di dispositivi", verificate a lista di l'attrezzamentu cunnessu è truvà quellu per cui desiderate installà a nova versione di i driver. Cliccate nantu à u cliccatu cù u pulsante sinistro di u mouse è in a lista di azzioni chì si vede cliccate "Aggiorna Driver".

Lezione: L'installazione di i piloti cù l'utili di sistema

I conducenti ponu esse installati subitu da parechji metudi effettivi, chì i principali di u quali sò stati detti in questu articulu. L'utente torna per determinà chì di elli hè u più convenienti è comprensibile.