A maiò parte di i utilizatori sò cunsunanti per creà più unità logiche in un unicu discu fisicu locale. Fà recente, una unità flash USB ùn pò micca esse spartita in sezioni (dischi individui) (cun certi sfarenti, chì sò spiegati sottu), tuttavia, in versione 10 Windows 1703 Creators Update quest'ulzione hè apparutu, è un drive flash USB reguli pò esse spartitu in duie parti (o più) u travagliu cù elli cum'è un dischi separati, chì sò discuprati in stu manuale.
Infatti, pudete ancu spartire un drive flash in sezioni in versioni precedenti di Windows - s'ellu si definisce un drive USB cum'è un "Disk locale" (è sì esiste una unità flash), allora questu hè fattu cum'è per ogni discu dur. un discu duru in sezioni), sì u listessu cum'è "Disco removibile", allora pudete sì chì si perde una tale unità flash usando a riga di cume è Diskpart o in prugrammi terze. Tuttavia, in u casu di un discu amovibile, e versioni di Windows prima di 1703 ùn "vedenu" alcuna di e sezioni di u drive amovibile diversu da u primu, ma in l'aggiornu di i creaturi sò visualizzati in l'esploratore è puderete funzionà cun duchi disci o à un altru numeru di quelli).
Nota: Fate attenzione chì alcuni di i metudi pruposti mi portanu à l'eliminazione di dati da u drive.
Cumu spartite una unità flash USB in a "Gestione di Dischi" di Windows 10
In Windows 7, 8, è Windows 10 (finu à a versione 1703), in l'Utilità di Gestione di Dischi per e unità USB sminturate (definite cum'è "Dischetto removibile" da u sistema), l'azione "Compressu di u Volu" è "Cancella u Vultu", chì sò abitualmente usate per questu, ùn sò micca dispunibili. spaccà u discu in parechji.
Ora, iniziendu cù Creators Update, sti opzioni sò dispunibuli, ma cun una strana limitazione: u drive di flash deve esse formatatu cù NTFS (ancu s'ellu pò esse aggiratu cù altri metodi).
Se a vostra unità flash hà un sistema di file NTFS o sì sì prontu per formattallu, allora i passi da fà per partiziunzi sarà uguale:
- Premete i tasti Win + R è entrate diskmgmt.mscFate un clic su Enter.
- In a finestra di gestione di u discu, localizate a partizione nant'à u vostru lettu flash, fate un clic destro nantu ad ellu è selezziunate "Compressu u Volu".
- Dopu, specificate ciò chì dimensione da dare per a seconda partizione (per impostazione predefinita, quasi tutti spaziu libaru di u drive hè indicatu).
- Quandu a prima partizione hè cumpressata, in a gestione di u discu, cliccate à dirittu destro nantu a "Spaziu non attribuitu" nant'à u drive di Flash è selezziunate "Crea un volume simile".
- Dopu basta seguitu e istruzioni di u vechju wice di creazione di u volumu - per difettu utilizza tutti i spazi dispunibili per a seconda partizione, è u sistema di file per a seconda partizione nantu à u drive pò esse FAT32 o NTFS.
Una volta finita a furmazione, l'unità flash USB sarà spartita in dui dischi, entrambi sò visualizati in l'esploratore è dispunibuli da aduprà in l'aggiornu di i Creatori di Windows 10, tuttavia, in versioni precedenti u travagliu hè pussibule solu cù a prima partizione nantu à u discu USB (l'altru ùn vene micca nant'à u exploratore).
In u futuru, pudete avè bisognu di altre istruzioni: Cumu cancellà e partizioni in un drive flash (curiosamente, u solu "Delete Volume" - "Expand Volume" in "Disk Management" per dischi amovibili, cum'è prima, ùn funziona).
Altri modi
A scelta di aduprà a gestione di u discu ùn hè micca l'unica manera di spartizione di l'unità flash in sezioni, ancu di più, i metudi supplementari vi permettenu di evità i restrizioni "prima partizione solu NTFS".
- Se cancellate tutte le partizioni da una unità flash in a gestione di u discu (cliccate à u dirittu per cancellà un volumu), allora pudete creà una prima partizione (FAT32 o NTFS) più chjura di u volumu di l'unità flash piena, dopu a seconda partizione in u spaziu rimanente, ancu in ogni sistema di file.
- Pudete aduprà a riga di cume e DISKPART per fà sparghje u drive USB: listessu cum'è descrittu in l'articolo "Cumu creà un discu D" (a seconda opzione, senza perdita di dati) o circa cum'è in a screenshot sottu (cù perdita di dati).
- Pudete aduprà software di terze parti cum'è Minitool Partition Wizard o Aomei Partition Assistant Standard.
Ulteriori informazioni
À a fine di u articulu - qualchi punti chì ponu esse utili:
- Unità Flash cun varie partizioni travagliavanu ancu MacOS X è Linux.
- Dopo aver creatu e partizioni nantu à u drive in u primu modu, a prima partizione annantu à essa pò esse formattata in FAT32 cù l'utili di sistema standard.
- Quandu si utilizava u primu metudu da a sezione "Altro metodo", aghju osservatu l'errioni "Gestione di discu", spariti solu dopu a ripresa di l'utilità.
- Attraversu u parcorsu, aghju verificatu s'ellu hè pussibule di fà una unità flash USB di bootable da a prima sezione, senza influenzà u secondu. Strumentu Rufus è Media Creation (l'ultima versione) sò stati testati. In u primu casu, solu l'eliminazione di due partizioni sò dispunibule immediatamente; in u secondu, l'utiliu offre una scelta di partizione, carica a maghjina, ma quandu crei u discu falli cù un errore, è l'uscimentu hè un discu in u sistema di file RAW.