In alcuni casi, l'utenti pò scuntà un prublema in a installazione di u sistema operativu Windows. Per esempiu, u prugramma d'installazione completa a so attività à causa di un errore, perchè ùn vede micca a sezione cù i schedari necessarii. L'unicu modu per risolve ciò hè di registrà a maghjina cù un prugramma speziale è stabilisce a regolazioni corrette.
Riparate u prublema cù a mostra di unità flash in u installatore di Windows 10
Se u dispositiu hè cumparatu in u sistema, allora u prublema hè in a sezione specifica. "Linea di cumandamentu" Di solitu i Windows formanu unità di forma flash cù una partizione MBR, ma i computer chì utilizzanu UEFI ùn puderanu micca installà l'OS da un tale drive. In stu casu, bisogna aduprà utilità o prugrammi speciali.
Sottu vedite u prucessu di a creazione curretta di un drive USB-bootable cù u esempiu di Rufus.
Ulteriori dettagli:
Cumu aduprà Rufus
Prugrammi per registrazione di una immagine nantu à una unità flash USB
- Run Rufus.
- Selezziunu l'unità flash desiderata in a sezione "Dispositiu".
- Dopu, selezziunate "GPT per i computer cù UEFI". Cù queste regolazioni, l'installazione di u drive di Flash deve esse fatta senza errori.
- U sistema di file deve esse "FAT32 (default)".
- I marcatori ponu esse lasciati cum'è.
- À u cuntrariu "Immagine ISO" Cliccate nantu à l'icona di u discu speciale è selezziunate a distribuzione chì state pianificà di brusgià.
- Pulsante Start "Start".
- Dopu finisce di provà à stallà l'installazione di u sistema.
Ora sapete chì a causa di a partizione specifica in modu sbagliatu mentre formattate u discu, u prugrammu di installazione di Windows 10 ùn vede micca l'unità flash USB. Questu prublema pò esse risoltu da un software di terze parti per a registrazione di a maghjina di u sistema nantu à una unità USB.
Vede ancu: Risolve u prublema cù a mostra di una unità flash in Windows 10