Quandu eseguirà e missioni in Excel, pò esse necessariu cancellà e cellule vuote. Sò spessu un elementu inutile è aumentanu solu u array di dati cumunu, anzi da cunfundà l'utente. Avemu definitu modi per rimuovere rapidamente elementi vuoti.
Algoritmi di rimozione
Prima di tuttu, avete bisognu di capisce, è hè davvero pussibule di sguassà e cellule vuote in una matrice specifica o tavula? Questa prucedura porta à u prublema di dati, è questu ùn hè micca sempre una valida. Infatti, l'elementi ponu esse eliminati solu in dui casi:
- Se a riga (colonna) hè cumpletamente vuota (in tabelle);
- Se e cella in a riga è a colonna sò in modu logicu l'uni da l'altri (in arrays).
S'ellu ci hè pochi di cellule vuote, ponu esse facilmente rimossi cù u metodo abituale di rimozione manuale. Ma, s'ellu ci hè un gran numaru di tali elementi senza riempimentu, allora in questo casu, sta procedura deve esse automatizzata.
Metudu 1: Selezzi gruppi di cellule
U modu più faciule per rimuovere elementi vali hè di aduprà u strumentu di selezzione di gruppu cellulare.
- Selezziu u spaziu nantu à u fogliu, sopra chì duvemu fà u operazione di ricerca è l'eliminazione di elementi vuoti. Avemu premutu nantu à u tastu funzione per a tastiera F5.
- Mette una piccola finestra chjamata "Transizione". Facemu pressu u bottinu in essa "Rifleverà ...".
- Aprite a finestra simile: "Selezzione di gruppi di cellule". Piazzà u switch in a posizione "Celle vuote". Fate un clic nantu à u pulsante. "OK".
- Comu pudete vede, tutti l'elementi vuoti di a gamma specifica sò stati selezionati. Cliccate nantu à chiddu di elli cù u cliccavu destro di u mouse. In u menù contestuale lanciatu, cliccate nantu à l'elemento "Elimina ...".
- Una piccola finestra si apre in cui avete bisognu di sceglie ciò chì esattamente deve esse eliminatu. Lasciate l'impostazioni predefinite - "Celle, cun un cambiamentu up". Pressu u pulsante "OK".
Dopu tutte queste manipolazioni, tutti l'elementi vuoti in un intervallu specificatu seranu cancellati.
Metudu 2: formattazione condizionata è filtrazione
Pudete ancu eliminà e celle vuote applicendu formattazione condizionata è poi filtrà i dati. Stu metudu hè più cumplicatu chè a prima, ma, certi utilizatori lu preferenu. In più, avete bisognu di fà subitu una riservazione chì stu metudu sia adatta solu sì i valori sò in una colonna è ùn anu micca contenuta una formula.
- Selezziunate a portata chì partemu. Esiste in a tabulazione "Casa"cliccate nantu à l'icona "Formattazione condizionata"chì, à u so, hè situatu in a casella di attrezzi "Stili". Andate à l'elemento in a lista chì si apre. "Regole per a selezzione di cella". In a lista di azzioni chì si vedenu sceglite a posizione "Più ...".
- Una finestra di formattazione condizionata si apre. Inserite u numeru in u margine di sinistra "0". In u campu di diritta, selezziunu ogni culore, ma pudete lasciate e impostazioni predefinite. Cliccate nantu à u bottinu "OK".
- Comu pudete vede, tutte e cellule in u intervallu specificatu, in u quali si trovanu i valori, sò stati selezziunati in u culore selezziunatu, mentre quelli vuoti seranu bianchi. Selezziunemu dinò a nostra gamma. In a listessa tabulazione "Casa" cliccate nantu à u bottinu "Ordina è filtra"situatu in un gruppu U editing. In u menu chì si apre, cliccate nantu à u bottinu "Filtrà".
- Dopu st'azzioni, cum'è si pò vede, una icona chì simbolizza u filtru apparse in l'elemento superiore di a colonna. Cliccate nantu à sta. In u listinu aperto, andate à l'elemento "Ordina per culore". Next in u gruppu "Ordina per culore di a cellula" selezziunu u culore chì hè statu seleziatu da a furmazione condizionata.
Pudete ancu fà un pocu diversamente. Cliccate nantu à l'icona di u filtru. In u menu chì si vede, rimuete a marcata di cuntrollu da a posizione "Vuot". Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".
- In una qualsiasi di e opzioni indicate in u paragrafo precedente, l'elementi vuoti seranu nascosti. Selezziu u spaziu di e cellule rimanenti. Tab "Casa" in a scatula di l'impostazioni "Appunti" cliccate nantu à u bottinu "Copia".
- Allora selezziunate ogni spaziu vacante nantu à u listessu o nantu à un altru fogliu. Effettuà un clic destro. In a lista apparsa di azzioni in i parametri inseriti, selezziunate l'elemento "Valuri".
- Comu pudete vede, ci hè stata una inserzione di dati senza salvà a formattazione. Ora pudete cancellà a portata primaria, è in u so locu inserisci quello chì avemu ricevutu durante a procedura sopra citata, è pudete continuà a travaglià cù i dati in un novu locu. Tuttu dipende da e travaglie specifiche è e priorità personali di l'utente.
Lezione: Formattazione condizionata in Excel
Lezione: Sortite è filtrate i dati in Excel
Metudu 3: Usa una formula complessa
Inoltre, pudete rimuovere e cellule vuote da un array applicendu una formula complessa chì consiste in parechje funzioni.
- Prima di tuttu, avemu bisognu di dà un nome à u spaziu chì si trasforma. Selezziunà a zona, fate un clic destro di u mouse. In u menu attivatu, selezziunate l'elemento "Assignà un nome ...".
- A finestra di denominazione si aprite. In u campu "Nome" Dà ogni nome convenienti. A principale situazione hè chì ùn ci sia micca spazi in essa. Per esempiu, avemu assignatu un nome à a gamma. "Vuot". Ùn sò necessarie più cambiamenti in quella finestra. Pressu u pulsante "OK".
- Selezziunu in ogni locu nant'à u strulu esattamente u listinu di stesse dimensioni di cellule vuote. Altrimenti, cliccemu cun u cliccatu cun u dirittu di u mouse è, cuscrittu da u menù contestuale, passa per l'elemento "Assignà un nome ...".
- In a finestra chì si apre, cum'è in l'ora precedente, attribuemu un nome à questu area. Avemu decisu di dà un nome à ella. "Senza ....
- Fate un dopu cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse per sceglie a prima cella di a gamma condizionale. "Senza ... (pudete chiamà una manera diversa). Si inserisce in questu una formula di u tippu:
= IF (STRING () - STRING (Empty) +1)> BLOCKS (Blank) - READ EMPTANCES (Blank); (C_full))); LINE () - LINE (Without_blank) +1); COLUMN (C_blank); 4)))
Chì si tratta di una formula di matrice, per derive u calculu nantu à u schermu, avete bisognu di preme a combinazione di tasti Ctrl + Shift + Enterinvece di appena pressà un bottinu Enter.
- Ma, cum'è si vede, solu una cella hè stata piena. Per uttene u restu, avete bisognu di copià a formula per u restu di a gamma. Questu pò esse fattu cù un marcatore riempiu. Piazzà u cursore in u angulu inferiu dirittu di a cella chì cuntene a funzione cumplicata. U cursore deve esse convertitu in una croce. Tenite u pulsante di mouse sinu e trascina finu à a fine di u range. "Senza ....
- Comu pudete vede, dopu à sta azzione avemu un intervallo in chì e cellule riempite si trovanu in una riva. Ma ùn ne puderemu fà diverse azzioni cù questi dati, postu chì sò cunnessi da una formula di matrice. Selezziunate l'intera gamma "Senza .... Pressu u pulsante "Copia"chì hè messu in a tabulazione "Casa" in u blocu di l'utili "Appunti".
- Dopu, selezziunu u array di dati originali. Fate un clic col bottinu di dirittu di u mouse. In a lista chì si apre in u gruppu "Opzioni d'inserzione" cliccate nantu à l'icona "Valuri".
- Dopu sti azzioni, i dati seranu inseriti in a area iniziale di a so posizione in una gamma intera senza cellule vuote. Se vulete, l'array chì cuntene a formula pò esse annullatu.
Lezione: Cumu assignà un nome di cella in Excel
Ci hè parechje maniere di rimuovere oggetti vuoti in Microsoft Excel. A variante incù l'allignamentu di gruppi di cellule hè u più simplici è più veloce. Ma e situazioni sò diverse. Cume, cum'è metodi addiziunali, pudete aduprà e opzioni cù filtrazione è aduprà una formula complessa.