Moderni strumenti avanzati per u travagliu cù e immagini GIF animate permettenu di fà molte presentazioni in diretta in PowerPoint che mai. Cusì resta per i zitelli - dopu avè ricevutu l'animazione necessaria ghjustu incù u peggiu.
GIF Insert Procedure
Incolla a gif in a presentazione hè abbastanza simpatica - u muvimentu hè identicu à u solitu aghju di l'immagini. Sì perchè a hyphae hè a maghjina. Hè esattamente u stessi metudi di aghjunghje sò usati quì.
Metudu 1: Incolla in zona di testu
GIF, cum'è ogni altra immagine, pò esse inserita in a cornice per inserì l'infurmazione di testu.
- Prima ci vole à piglià o una diapositiva dighjà o novu o un area per u cuntenutu.
- Di e sei icone standard per inserzione, ci interessa a prima à a sinistra in a riva inferiore.
- Dopu cliccatu, u navigatore apre, chì ti permette di truvà l'immagine desiderata.
- Prupone Incolla è a gif sarà aghjunta à a diapositiva.
Come in altri casi, cù una tale operazione, a finestra per i cuntenuti sparirà, se hè necessariu, duverete creà un testu per creà una nova zona.
Metudu 2: Normale Add
U più preferitu hè un metudu inseritu aduprendu una funzione specializata.
- Prima ci vole à andà à a tab "Inserisci".
- Quì, dirittu sottu a tabulazione stessa hè un bottinu "Disegni" in a zona "Image". Deve esse pressatu.
- U restu di a prucedura hè standard - avete bisognu di truvà u schedariu necessariu in u navigatore è aghjunghje.
Per difettu, s'ellu ci hè spazii di cuntenutu, e foto saranu aghjunte quì. S'elli ùn sò micca quì, a foto sarà simplicemente aghjunta à a diapositiva in u centru, in a so dimensione uriginale, senza formattazione automatica. Questo ti permette di buttà quanti volenu gif è imagini nantu à un quadru.
Metru 3: trascina
U modu più elementare è à bonu.
Basta abbastanza à minimizà a cartella cun GIF-animazione necessaria per a modalità standard di vede e aprisca nantu à a presentazione. Ùn ci hè più da fà una foto è trascinarla in PowerPoint in a zona di diapositive.
Ùn quantu micca induve l'utente torna a foto à a presentazione - hè automaticamente aghjunta à u centru di a diapositiva o à a zona di cuntenutu.
Questu modu di inserisce l'animazione in PowerPoint hè assai megliu di i primi dui, ma in certi circustanze tecniche pò ancu esse irrealistu.
Metudu 4: Incolla in un mudellu
In certi casi, pò esse necessariu avè le stesse gifs in ogni diapositiva, o solu sferenti un numaru significativu di elli. U più spessu ci accade se l'utente hà sviluppatu cunzetti animati di visione per u so prughjettu - chiavi, per esempio. In stu casu, pudete aghjuntu aghjunghje manualmente in ogni cornice, o aghjunghjite una maghjina à u mudellu.
- Per travaglià cù mudelli ci vole à andà à a tab. "Vede".
- Eccu necessariu cliccà "Sample Slides".
- A presentazione entrerà in u modu di travaglià cù i mudelli. Quì pudete creà ogni layout interessante per e diapositive è aghjuntu a vostra propria gif à ciascuna di i metudi di sopra. Ancu hyperlinks ponu esse attribuiti quì.
- Appena u travagliu hè finitu, resterà per uscì da stu modalità aduprendu u pulsante "Chiudi modalità di campu".
- Ora vi tuccherà di applicà u mudellu à e diapositive desiderate. Per fà quessa, cliccate nantu à u listinu in a lista verticale di sinistra, selezziunate a opzione in u menu di menu "Layout" è quì marcate a vostra versione precedente.
- A diapositiva sarà cambiata, u gif sarà aghjuntu esattamente cum'è aghjustatu prima à u stadiu di u travagliu cù u mudellu.
Questu metudu hè adatto solu sì avete bisognu à inserisce un grande numeru di simulazioni animate identiche in molte diapositive. I casi singuli di addizione ùn valenu micca tali difficoltà è sò eseguiti da i metudi descritti sopra.
Ulteriori informazioni
Infine, vale a pena d'esse aghjunghje un pocu di e caratteristiche à i gif in a presentazione di PowerPoint.
- Dopu aghjunghjatu un GIF, stu materiale hè cunsideratu cum'è una maghjina. Allora, in termini di posizionamentu è d'edittivu, e stesse regole anu da esse applicate cum'è foto reguli.
- Quandu travaglianu cù una presentazione, tale animazione assardarà come una foto statica nant'à u primu cornice. Sarà ghjucatu solu quandu si vede a presentazione.
- U GIF hè un elementu stabile di a presentazione, à u cumunu di, per esempiu, i file video. Dunque, in tali fotografie, pudete applicà sicuramente effetti di animazione, movimenti, e sì.
- Dopo l'inserzione, pudete regà liberamente a dimensione di un tali file in qualchì modu cù i indicatori adatti. Ùn hà micca dighjunu à a prestazione di l'animazione.
- Tale immagini aumentanu significativamente u pesu di a presentazione, dipindendu da a so propria "gravità". Dunque ci vole à monitorà attentamente a taglia di e immagini animate inserite, s'ellu ci hè un regolamentu.
Hè tuttu. Comu pudete vede, l'inserimentu di un GIF in una presentazione più spessu piglia più volte quantità di menu di quellu prende per creà è qualchì volta per ricercà. È data a unicità di alcune di e opzioni, in parechji casi, a presenza di tale ritrattu in una presentazione ùn hè micca solu un bellu scherzu, ma dinò una forte punta di punta. Ma quì dipende di cum'è l'applicatore ne implementa.