Mail Envelope Software

Di solitu, per mandà e lettere, hè abbastanza à cumprà una busta speciale cun un cuncepimentu standard è aduprala cum'è intenzione. Tuttavia, se avete bisognu di enfatizà in certa manera l'individualità è, nant'à u tempu l'importanza di u pacchettu, hè megliu à fà a manualmente. In questu articulu, discutemu alcuni di i prugrami più pratici per a creazione di buste.

Software per buste

Considereremo solu quattru prugrammi, perchè oghje u prugrammu chì vi permette di creà è stampà e buste ùn hè micca tantu populare. A maiò parte di a ghjente preferisce aduprà servizii speciali online, per esempiu, LOGASTER, chì avemu discusso in un articulu separatu nantu à u situ.

Post Envelopes

Di tutti i prugrammi esistenti, chì à un gradu o altru hè destinatu à creà è stampà buste, stu prugramma hè u capu indiscusu.

Dopu à l'installazione, avete una interfaccia conveniente, un strumentu di stampa, l'abilità di salvà l'infurmazioni nantu à e buste, è un gran numaru di mudelli prontu per ogni occasione.

Ùn hè micca un rolu più chjucatu in Mail Envelopes, un pocu pesu, supportu per ogni versione di Windows è funzioni illimitate per creà nuovi disegni.

U unicu aspettu spiaghju era a licenza, chì pudete pagà opzionalmente in u situ ufficiale.

Scaricare Mail Envelopes

Stampa di buste!

U scopu principale di stu software ùn hè micca di creà è stampà buste, ma ci hè ancu una funzione simile. Pudete ricursallu à sia sia gratuitamente cun un pichju annunziu, è dopu avè acquistatu una licenza, avè ricevutu assai altri vantaggi.

A forma di creà i nuovi mudelli hè in parte inconvenente quì, mentre e opzioni standard sò abbastanza per ogni attività.

U prugramma hà una piacevole interfaccia di lingua russa è ùn causerà micca i prublemi à u stadiu di cuntrullà e funzioni esistenti. Inoltre, pudete esplorà l'aiutu nantu à e capacità di u situ à u ligame sottu.

Scaricare Imprisatura buste!

HP Photo Creations

Di tutti i prugrammi di sopra, stu editor hè u più versatile, chì fornisce un numeru assai di mudelli. Inoltre, trà elli ci hè ancu un tippu speciale "Cartoline"chì sò invitati à aduprà per creà u pezzu di travagliu desideratu.

U lugiziale furnisce tutti i strumenti necessarii, cum'è stampa di u travagliu finale in qualche modu pratice.

Scaricate HP Photo Creations

Microsoft Word

A cuntrariu cù i prugrammi precedenti, Microsoft Word ùn hè micca prughjettu à creà buste, ma, per via di u numeru numeruu di funzioni è di a possibilità di stampà, u prugrammu pò esse ancu usatu per ghjunghje u scopu stabilitu. Per fà quessa, andate in a sezione "Buste" da u menù "Crea" nant'à u tab "Mailing".

Pudete amparà più dettagli nantu à u prugramma da u articulu generale è ancu altre istruzioni chì si trovanu in u nostru situ web o in Internet.

Scaricate Microsoft Word

Conclusione

I prugrammi considerati, o ancu una di elli, saranu abbastanza da creà sia buste semplici è cumplette, indipende u scopu di a so applicazione. Questu conclude l'articolo è vi invita à cuntattà noi cun qualsiasi domanda in i commenti sottu.

Vede ancu: Programmi per a creazione di carte