Cunnessi è configurà a rete locale in Windows 7

TAR.GZ hè un tippu standard d'archiu adupratu in u sistema operativu di Ubuntu. Si conserva di solitu i prugrammi destinati à l'installazione, o vari repositarii. Installà u lugiziale di sta estensione per semplicemente ùn funziuneghja, deve esse spacchiatu è assemblatu. Oghje piacerebbe parlà di stu tema in particulare, chì mostra tutti i squadre è chì scrive ogni azzione necessaria per via.

Installate l'archive TAR.GZ in Ubuntu

Ùn ci hè nunda di complicatu in a prucedura di spaccà è preparà i prugrammi; tuttu hè fattu cù u standard "Terminal" cun precaricazione di i cumpunenti addizionali. A cosa principali hè di sceglie un archiu di travagliu in modo chì, dopu unarchivendu, ùn ci sighi problemi cù l'installazione. Tuttavia, prima di iniziare l'istruzzioni, vulemu notà chì avete da esaminà attentamente u situ ufficiale di u sviluppatore di prugramma per a presenza di pacchetti DEB o RPM o repository ufficiali.

L'installazione di tali dati pò esse assai più faciule. Leggi più nantu à analizzà l'installazione di i pacchetti RPM in u nostru altru articulu, ma procedemu à u primu passu.

Vede ancu: Installazione di i pacchetti RPM in Ubuntu

Passu 1: Installate l'utili addiziunali

Per fà u compitu, avete bisognu di una sola utilità, chì deve esse scaricata prima di l'iniziu di interazione cù l'archiu. Ovviamente, Ubuntu hà già un compilatore integratu, ma a presenza di un utilità per creà è assemblà pacchetti vi permetterà di convertite l'archiu in un oggettu distatu supportatu da u gestore di file. Grazie à ciò, pudete trasferisce u pacchiu DEB ad altri utilizatori o cancellà u prugramma da u computer pienu, senza lasciare file addizionali.

  1. Aprite u menu è currite "Terminal".
  2. Inserite u cumandamentusudo apt-get install checkinstall install build-essential autoconf automakeaghjunghje i componenti adatti.
  3. Per cunfirma l'aggiunzione, avete bisognu di inserite una password per u cuntu principale.
  4. Sceglite una opzione Dper inizià a operazione di aghjunghje i file.
  5. Aspettate chì u prucessu sia finitu, dopu allora chì a riga d'entrata apparirà.

U prucessu di stallà una utilità in più hè sempre u successu, allora ùn ci vole micca i prublemi cù stu passu. Avemu muvutu à l'azione ulteriore.

Passu 2: L'imballagiu di l'archiu cù u prugramma

Avà avete bisognu di cunnesse l'unità cù l'archiu salvatu ci quì si carica l'oggiu in una di e cartelle di u computer. Dopu à ciò, procedi à e seguite istruzioni:

  1. Aprite u gestore di file è navigate finu à a cartella di archiviazione di l'archiviu.
  2. Fate un clic destro è selezziunate "Pruprietà".
  3. Truvà u parcorsu à TAR.GZ - hè utili per e operazioni in a console.
  4. Run "Terminal" è andate à sta cartulare di archiviazione cun a comandocd / home / user / folderdove usatore - username, e cartella - nome di u cartulare.
  5. Estragiunate i schedari da un cartulare scrivendu tar-xvf falkon.tar.gzdove falkon.tar.gz - nome d'archiu. Assicuratevi di entrà micca solu u nome, ma dinò.tar.gz.
  6. Sarete cunnisciutu cù un elencu di tutti i dati chì pudianu estrà. Saranu salvati in una nova cartella separata situata nantu à u listinu traccia.

Ùn resti più cà raccoglie tutti i schedari ricevuti in un univocu deb per una stallazione normale di u prugramma in computer.

Passu 3: Cumpettà u pacchettu deb

In u secondu passu, avete pigliatu i file da l'archive è metti in u cartulare di solitu, ma questu ùn garantisce micca u funziunamentu normale di u prugramma. Deve esse assemblatu, dendu un aspettu logicu è fà u installatore necessariu. Per fà quessa, aduprà i comandi standard in "Terminal".

  1. Dopu unzipping, ùn fermate a console è andate direttamente à u cartulare creatu per mezu di u cumandamentucd falkondove falkon - u nome di u cartulare impurtatu.
  2. Di solitu ci sò dighjà script di compilazione in l'assemblea, cusì ti cunsigliu di verificà prima u comando./bootstrap, è in casu di a so inoperabilità da aduprà./autogen.sh.
  3. Sì entrambe e squadre sò state rotte, avete bisognu di aghjunghje a scriptura necessariu Introduisce successivamente in a console u comando:

    aclocal
    autoheader
    automake --gnu --add-missing --copy --foreign
    autoconf -f -Wall

    Mentre aghjunghjendu novu pacchjini, pò dì chì u sistema ùn hà micca certi librerie. Puderete vede u avisariu rispettu in "Terminal". Pudete installà a biblioteca mancante cù u comandosudo apt install namelibdove namelib - u nomu di u cumpunente richiesta.

  4. À a fine di u passu precedente, cumincià a compilazione scrivendu. U tempu di custruimentu dipende da a quantità di informazioni in a cartella, allora ùn fermate a console è aspettate una notificazione nantu à a compilazione di successu.
  5. Infine ingressucheckinstall.

Passu 4: Installate u pacchimu finitu

Comu avemu digià dettu, u metudu adupratu hè adupratu per creà un pacchettu DEB da l'archive per a stallazione successiva di u prugramma cù qualche mezu praticu. Truverete u pacchjolu stissa in a stessa directory in cui TAR.GZ hè memorizatu, è cù i metodi di installazione possibili, vedi u nostru articulu separatu à u ligame sottu.

Per di più: Installazione di i pacchetti DEB in Ubuntu

Quandu prova à stallà l'archivi riesaminati, hè ancu impurtante cunnuscite chì certi di esse sò stati raccolti da metuddi specifici. Se a prucunzione sopra ripresa ùn funziona micca, fighjate un'occhiata à a cartella TAR.GZ non svitata è truvate u file. Readme o InstallatePer leghje le descrizzioni di l'installazione.