Installazione di i driver da AMD Radeon Software Adrenalin Edition

A cumpagnia di AMD rende i processori cù ampie occasioni per l'upgrade. In realtà, a CPU da stu fabbricante hè solu 50-70% di a so capacità reale. Questu hè fattu per assicurà chì u processore duri più a lungu pussibule è ùn hà micca troppillatu durante u travagliu nantu à dispositivi cu un impurtante sistema di raffreddamentu.

Ma prima di fà un overclocking, hè raccomandatu per verificà a temperatura, da i valori troppu alti ponu purtà per l'evadimentu di l'ordinatore o un travagliu erratu.

I metudi di overclock di dispunibule

Ci hè dui modi principali chì aumenteranu a velocità di l'urdinazioni di CPU è accelerà l'elaborazione di u computer:

  • Cù l'aiutu di un software speciale. Raccomandatu per utilizatori meno spertati. AMD hè in via di sviluppu è di supportu. In stu casu, pudete vede tutti i cambiamenti immediatamente in l'interfaccia di software è in a velocità di u sistema. U svantaggiu principale di stu metanu: esiste una certa probabilità chì e cambiamenti ùn saranu micca applicati.
  • Cù l'aiutu di u BIOS. Megliu per utilizatori più avanzati, perchè Tutte e cambiamenti chì sò fatte in stu ambientu, influenzanu fortamente u funziunamentu di u PC. L'interfaccia di u BIOS standard in parechje schede madri hè in tuttu o più in inglese, è tuttu u cuntrollu si svolge cù a tastiera. Inoltre, a praticità stessa d'usu una tale interfaccia lascia assai à desiderà.

Indipendentemente da chì metudu hè sceltu, sapete chì u processore hè adattu per questu prucessu è, se cusì, ciò chì hè u so limite.

Amparemu e caratteristiche

Per vede e caratteristiche di a CPU è i so nuclei ci sò un gran numeru di prugrammi. In stu casu, considerate cumu scopre a "idoneità" per l'overclocku aduprendu AIDA64:

  1. Run u prugramma, cliccate nantu à l'icona "Computer". Si pò truvà in u latu sinistro di a finestra, o in u centru. Dopu andate à "Sensori". A so posizione hè simile à "Computer".
  2. A finestra chì si sfrutta contiene tutti i dati riguardu à a temperatura di ogni core. Per i portatili, una temperatura di 60 gradi o menu hè considerata un indicatore normale, per i desktop 65-70.
  3. Per truvà a frequenza consigliata per l'overclocking, torna à "Computer" è andate à "Overclocking". Dove pudete vede a percentuale massima cù a quale pudete aumentà a frequenza.

Vede ancu: Cumu aduprà AIDA64

Metudu 1: AMD OverDrive

Stu software hè liberatu è supportatu da AMD, ideale per a manipolazione di qualsiasi processore da stu fabbricante. Hè distribuitu cumpresu gratuitamente è hà una interfaccia user-friendly. Hè impurtante notà chì u fabbricante ùn hè micca responsabile per qualunque danno à u processore durante a accelerazione cù u so prugramma.

Lezione: Overclock di CPU cù AMD OverDrive

Metudu 2: SetFSB

SetFSB hè un prugramma universale chì hè u più adatto per l'overclocking processori da AMD è da Intel. Hè distribuitu gratuitamente in alcune regioni (per i residenti di a Federazione Russa, dopu à u periodu di manifestazione, duveranu pagà 6 $) è avè una gestione senza complicazioni. Tuttavia, l'interfaccia ùn hè micca russa. Scaricate è installate stu prugramma è cumincià à fà un overclocking:

  1. A pagina principale, in paragrafo "Generatore di l'Orrore" hà battitu a PPL per difettu di u vostru processore. S'ellu ci hè u campu vuutu, avete bisognu di cunnosce u vostru PPL. Per fà quessa, avete bisognu di smuntà u casu è truvà u schema PPL in a scheda madre. In alternativa, pudete ancu studà in dettaglio e caratteristiche di u sistema in u situ di u fabbricante di u computer / laptop.
  2. Se tuttu u fine hè u primu articulu, allora ghjustu cumincià a spostà u cursore centrali per cambià a frequenza di i core. Per fà attivi i cursori, cliccate "Get FSB". Per megliu prestazione, pudete ancu marcà l'elemento "Ultra".
  3. Per salvà tutte e modifiche, cliccate nantu à "Set FSB".

Metru 3: Overclocking via BIOS

Se per qualchì ragione, per mezu di u prugramma ufficiale, oltre à da un prugrammu terzu, hè impossibile migliorà e caratteristiche di u processore, allora pudete aduprà u metudu classicu - l'overclocku aduprendu e funzioni BIOS incorporate.

Questu metudu hè adatto solu per utilizatori di PC più o menu sperimentati, chì L'interfaccia è u cuntrollu in BIOS pò esse troppu confusu, è alcuni errori fatti in u prucessu, ponu interromper u computer. Se site sicuru, fate e manipule seguite:

  1. Rinviate u vostru computer è appena cumparisce u logò di a vostra scheda madre (micca Windows), cliccate nantu à a tasca Del o chiavi da F2 finu à F12 (dipende da e caratteristiche di a scheda madre specifica).
  2. In u menu chì si vede, truvate unu di sti elementi - "MB Intelligent Tweaker", "M.I.B, ​​Quantum BIOS", "Ai Tweaker". A situazione è u nomu sò dipinduti direttamente da a versione di BIOS. Usate i tasti freccia per spostà attraverso l'articuli, per selezzià a Enter.
  3. Ora pudete vede tutti i dati di basa in quantu à u processore è certi voci di menù cù cui pudete fà cambiamenti. Selezzi un item "Cumpurazione di u Cuntoru di a Cpu" cù a chjave Enter. Un menu si apre per avete bisognu di cambià u valore "Auto" on "Manuale".
  4. Move with "Cumpurazione di u Cuntoru di a Cpu" un puntu in giù "Frequenza Cpu". Cliccate Enterper fà cambià a frequenza. U valore predefinitu sarà 200, cambiate gradu, aumentendu à circa 10-15 à volta. U cambiamentu repentinu di a frequenza pò danneghja u processore. Inoltre, u numeru finale inseritu ùn deve micca esse superiore à u valore "Max" è menu "Min". I valori sò sopra u campu di entrata.
  5. Sferite u BIOS è salvate e cambiamenti aduprendu l'elemento in u menù superiore "Salvà & Esce".

Un overclock di ogni prucessore AMD hè pussibule pussibule per mezu di un prugramma speziale è ùn necessita micca cunniscenza profonda. Sè tutte e precauzioni sò fatti, è u processore hè acceleratu in limiti limiti bè, allora u vostru computer ùn sarà micca minacciata.