L'aggiornamenti di Windows 10 ùn sò micca scaricati - cosa si faci?

Un di i prublemi cumuni di l'utenti di Windows 10 hè impedisce o incapacità di scaricà l'aggiornamenti cù u centru di l'aggiornamentu. Tuttavia, u prublema era ancu presente in versioni precedenti di u sistema operativo, chì era scrittu quì in l'errori di u Cunsultu di Windows Update Center.

Questu articulu hè nantu à ciò chì faci è cume per curà a situazione quandu l'aggiornamenti ùn sò micca scaricati in Windows 10, o u scaricamentu si ferma à una certa percentuale, nantu à e cause possibili di u prublema è nantu à i modi alternativi per scaricà, bypassendu u centru di aggiornamentu Pò esse dinò utule: cumu disattivà u riavvule automatica di Windows 10 per installà l'aggiornamenti.

Utilità di risoluzione di problemi di Windows Update

A prima azzione chì hà un sensu di pruvà hè di utilizà l'utilità di risoluzione di problemi ufficiali durante u scaricamentu di l'aggiornamenti di Windows 10, è simu ancu diventatu più efficace chì in versioni precedenti di u SO.

Pudete trovu in u "Pannello di cuntrollu" - "Risoluzione di i problemi" (o "Trova e risolvi i prublemi" s'è vedi u pannellu di cuntrollu in forma di categorie).

À u fondu di a finestra in a sezione "Sistema è Sicurezza", seleziona "Risoluzione di i problemi cù Windows Update".

Questu lancerà una utilità per trovà e risolve i prublemi chì impedenu di scaricà è stallà l'aggiornamenti; hè basatu à cliccà nantu à u "Prugettu". Alcune di e correzioni saranu applicate automaticamente; chì certi richiederanu cunfirmazione di "Applica questu correzione", cum'è in a screenshot sottu.

Dopu à a fine di u cuntrollu, vedite un reportu nantu à i prublemi chì sò stati trovati, ciò chì era riparatu è ciò chì ùn hè micca riparatu. Chiudite a finestra di utilità, ripartite u computer è verificate se l'aghjurnamentu hà cuminciatu à scaricà.

In più: in a sezione "Risoluzione di problemi", in "Tutte le categorie", ci hè ancu una utilità per risoluzione di i problemi "Servizio di Trasferimentu Intelligentu in Sfondi BITS". Pruvate dinò ancu prima, perchè se u serviziu specificatu fiasca, problemi cù u scaricamentu di l'aggiornamentu sò ancu pussibule.

Cancellazione manuale di u cache di l'aggiornu di Windows 10

Malgradu u fattu chì l'azzioni chì sò descritte dopu, l'utilità di risoluzione di i problemi prova à praticà dinò, ùn riesce micca sempre. In stu casu, pudete provà à sguillà a cache di l'aggiornamentu.

  1. Scurdà da Internet.
  2. Run u prompt di comando cum'è amministratore (si pò cuminciare a digità "Linea di cumannu" in a barra di applicazioni, dopu cliccate tempu nantu à u risultu truvatu è selezziunate "Run as administrator". E inserite i cumandamenti chì seguenti in ordine.
  3. rete fermata wuauserv (sì si vede un messaghju chì dichiara chì u serviziu ùn pò micca esse chjappu, pruvate à riavvià u computer è hè in custruita u comando)
  4. bit di stop net
  5. Dopu à ciò, andate in a cartella C: Windows è ghjustu u so cuntenutu. Poi si torna à a linea di cumunicazione è inserisci i dui cumandamenti seguenti in ordine.
  6. bit di partenza net
  7. net start wuauserv

Chiudi u prompt di l'ordine è pruvate à scaricà l'aggiornamenti di nuovo (ùn vi scurdate di ricunnessu à Internet) cù u Windows 10 Update Center. Nota: dopu queste operazioni, spegne u computer o riavene pò durà più tempu di u solitu.

Cumu scaricà l'aggiornamenti offline di Windows 10 per l'installazione

È ancu pussibule di scaricà l'aggiornamenti chì ùn utilizanu micca u centru di l'aggiornamentu, ma manualmente da u catalogu di l'aggiornamentu in u situ di Microsoft o aduprendu utilità terze cum'è Windows Update Minitool.

Per accede à u catalogu di l'aggiornamenti di Windows, aprite a pagina //catalog.update.microsoft.com/ in Internet Explorer (pudete avè Internet Explorer usando a ricerca in a barra di applicazioni di Windows 10). Quandu accede per prima, u navigatore offre ancu di installà i cumpi necessarii per u travagliu cù u catalogu, d'accordu.

Dopu à quessa, tuttu u restu hè d'introdu in a linea di ricerca u numeru di l'aggiornamentu chì volete scaricà, cliccate "Add" (l'aggiornamenti senza x64 sò per sistemi x86). Dopu, fate un clic su "Vede u cartulare" (chì pudete aghjunghje più aggiornamenti).

È à a fine, resterà solu à cliccà "Scaricare" è specificà una cartella per scaricà l'aggiornamenti, chì ponu esse installatu da sta cartella.

Un'altra possibilità di scaricà l'aggiornamenti di Windows 10 hè un prugramma di Windows Update Minitool di terze parti (a situazione ufficiale di l'utilità hè in ru-board.com). U prugramma ùn hà micca necessità di installazione è utilizza u centru di Windows Update mentre operava, cun offre, invece, più opzioni.

Dopu avè principiatu u prugramma, cliccate nantu à u bottinu "Aggiorna" per scaricà infurmazioni nantu à l'aggiornamenti installati è dispunibili.

Poi pudete:

  • Installate l'aggiornamenti selezionati
  • Scaricate l'aggiornamenti
  • È, curiosamente, copia i ligami diretti à l'aggiornamentu di u clipboard per dopu scaricamentu successivu .Cab archivi di l'aggiornamentu cù un browser (un set di ligami hè copiatu in a clipboard, cusì prima di entrà in a barra di indirizzu di u navigatore, puderete appiccà st'indirizzi nant'à u testu. document).

Cusì, ancu se download di l'aggiornamentu ùn hè micca pussibile cù i meccanismi di u 10 Centu d'aghjurnamentu di Windows, hè sempre pussibile fà quellu. Inoltre, i installatori di l'aggiornamentu in linea scaricati in stu modu ponu ancu aduprà per installà nantu à i computer senza accessu à Internet (o cun accessu restrittu).

Ulteriori informazioni

In più di i punti sopra cusumati relativi à l'aggiornamenti, fate attenzione à e seguenti sfumature:

  • Se avete una cunnessione Limita di Wi-Fi (in a configurazione di rete senza filu) o usate un modem 3G / LTE, questu puderebbe causà problemi cù u scaricamentu di l'aggiornamenti.
  • Se avete disattivatu e funzioni di spyware di Windows 10, questu puderebbe causà problemi cù u scaricamentu di l'aggiornamentu à causa di indirizzi di bloccaggio da cui scaricà, per esempiu, in u schedariu di Windows 10 hosts.
  • Se state usando un antivirus o un firewall di terze parti, pruvate di disattivà temporaneamente e verificà s'ellu hè statu risoltu u prublemu.

È infine, in teoria, puderia dighjà agisce qualchì azzione da l'articolo Cumu disattivà l'aghjurnamentu di Windows 10, ciò chì portò à a situazione cù l'inabilità di scaricà.