In l'ultimi anni, u formatu MKV (Matroska o Matryoshka) hè diventatu sempre più popularu per a creazione di video. Hè un contenitore multimedia chì, oltre à u flussu di video, pò conservà tracce audio, file di sottotituli, informazioni di film è ancu di più. A cuntrariu à i concurrenti, stu furmatu hè liberu. Vedemu quale prugrammi supportanu travaglia cun ellu.
Software per a visione di video MKV
Uni pochi anni fà, i lugizii di video cù l'estensione MKV pussivanu leggere una gamma piuttostu limitata di prugrammi, allora oghje guasi tutti i lettori video moderni li sumanu. Inoltre, alcune altre applicazioni ponu travaglià cù u furmatu.
Metudu 1: MKV Player
Prima, cunsiderate l'apertura di u formatu Matroska in u prugramma, chjamatu MKV Player.
Scaricate MKV Player gratuitamente
- Lanciatu MKV Player. Cliccate "Apertu". Combinazione Ctrl + O in stu prughjettu ùn funziona micca.
- In a finestra di avvio, andate in u cartulare induve u file video hè situatu. Selezziunate u nome è cliccate "Apertu".
- U lettore hà da sente u video selezionatu.
Pudete lanciare u schedariu video Matroska in MKV Player trascinendu l'oggiu cù u bottinu sinu di u mouse premendu da Cunduttrice in a finestra di lettore video.
MKV Player hè adatta per quiddi utenti chì vanu ghjustu à guardà u "Video Matryoshka" in l'applicazione, micca affittati cun un gran numeru di strumenti è funzioni.
Metudu 2: KMPlayer
A riprodu di u furmatu Matroska pò ancu esse un lettore video più popularu di u precedente - KMPlayer.
Scaricate KMPlayer gratuitamente
- U modu più faciule per aprire un video in KMPlayer è trà un file da Cunduttrice in a finestra di i lettori.
- Dopu, pudete vede immediatamente u video in a finestra di u lettore.
Pudete lanciatu Matroska in KMPlayer in un modu più tradiziunale.
- Fighjate u lettore. Cliccate nantu à u logo KMPlayer. In a lista, selezziunu "Aprite i file ...".
I fan di manipulazione di tasti à tempu pò applicà una cumbinazione Ctrl + O.
- A finestra accumuda "Apertu". Naviga versu u cartulare di situu di l'oggettu MKV. Dopu avè selezionatu, cliccate "Apertu".
- U video inizierà à ghjucà in KMPlayer.
KMPlayer sustene quasi tutti i standard Matroska dichjarati. In più di a visione di solitu, l'applicazione pò trattà dinò video di stu furmatu (filtru, trim, ecc.).
Metudu 3: Media Player Classic
Unu di i lettori moderni più diffusi è Media Player Classic. Sustala ancu u formatu Matroska.
Scaricare Media Player Classic
- Per aprite u video di Matryoshka, lanciate u Media Player Classic. Cliccate "File". In u listinu chì si apre, selezziunu "Apri un file rapidamente ...".
Combinazione Ctrl + Q pò esse adupratu cum'è una alternativa à queste azzioni.
- Ejecuta l'utellu di l'oggetto aperto. In a so finestra, andate in u cartulare in u quali hè situata a MKV. Selezziunu e cliccate. "Apertu".
- Ora puderete goda di guardà u video.
Ci hè ancu un mezu alternativu per lanciari video Matroska in Media Player Classic.
- In u menu di Media Player Classic, cliccate "File". In a lista, smetta di selezzione in "Aprite u file ...".
O serve per fà Ctrl + O.
- U modulu di apertura di l'oggetto hè lanciatu. U so campu mostra l'indirizzu di a situazione nantu à u discu di l'ultima video ghjucata. Se vulete ripisu, ghjustu pressà u pulsante "OK".
Pudete ancu cliccà nantu à u triangulu à diritta di u campu. Questu aprirà una lista di l'ultimi 20 video visti. Se u video chì circate hè in mezu à elli, allora selezziunu e cliccate solu "OK".
Se un filmu cù l'estensione MKV ùn hè micca trovu, allora deve esse ricercatu nantu à u discu dur. Per fà quessa, cliccate "Sceglite ..." à a destra di u campu "Apertu".
- Dopu avè cuminciatu a finestra "Apertu" vai à u cartulare di u discu dur in u quale hè situata a clip, selezziuta è cliccate "Apertu".
- Dopu, l'indirizzu di u video sarà aghjuntu à u campu "Apertu" finestra anteriore. Duvete spiccà "OK".
- U schedariu video comincia à ghjucà.
Inoltre, pudete avè u littariu Matroska in Media Player Classic cù u metudu di trascinatura è chjappu digià testatu nantu à altri prugrammi. Cunduttrice in a finestra di l'applicazione.
Metudu 4: Lettore Media GOM
Un altru ghjocu popularu cù u supportu MKV hè GOM Media Player.
Scaricate GOM Media Player gratuitamente
- Per ghjucà u schedariu video Matroska, dopu u lanciu di u prugramma, cliccate nantu à u logo Gom player. In a lista, selezziunu "Aprite i file (s) ...".
Questa azzione pò esse rimpiazzata subitu da dui opzioni per aduprà e tasti di hotter F2 o Ctrl + O.
Ci hè ancu un modu dopu cliccendu nantu à u logo per andà attraversu l'oggetto "Apertu" è sceglite da a lista in esecuzione "File (s) ...". Ma questu opzione hè più complicata di u primu, è richiede più azzioni da fà, è porta à un risultatu assai simile.
- A finestra hè stata lanciata. "Open File". In essa, andate in u cartulare induve u film vi cerca è selezziunu e cliccate "Apertu".
- A videu di Matroska cumincerà à ghjucà in u lettore GOM.
In questo prugramma, cum'è in l'applicazioni sopra ripresentate, u metudu di lanciari u schedariu video MKV trascinendu da Cunduttrice in a finestra di lettore video.
Metudu 5: RealPlayer
U formatu Matroska pò esse utilizatu dinò da u lettore RealPlayer, chì in a so enorma funziunità pò esse classificatu cum'è una categoria di media.
Scaricate RealPlayer gratuitamente
- Per aprite un video, cliccate nantu à u logo RealPlayer. In u listinu chì si apre, selezziunu "File". In listessa seguita, cliccate nantu à "Apertu ...".
Pò dumandà Ctrl + O.
- A piccola finestra di apertura si aprirà, cum'è quella chì avemu vistu in u prugramma Media Player Classic. Hà dinò ancu un campu cù l'indirizzi di a situazione di i schedari di i video vistu in precedenza. Se a lista cuntene a video MKV desiderata, selezziunu stu oggiu è cliccate "OK"altrimenti cliccate nantu à u bottinu "Sfoglia ...".
- A finestra s'avvia. "Open File". A cumminazione di una finestra simile in altri prugrammi, a navigazione in essa deve esse fatta solu in l'à a manca di sinistra duva si trova a lista di directory. Se fate un clic nantu à u catalogu in a parte centrali di a finestra, allora u lettore ùn si aghjunghja micca un filmu specificu, ma tutti i lotti di media in questa cartella. Allora, avete bisognu di sceglie a directory in a parte sinistra di a finestra, allora selezziunu l'oggetto MKV in essa, è dopu - cliccate nantu à "Apertu".
- Dopu à quessa, a riproduzione di u video selezionatu in RealPlayer cumincerà.
Ma u lancia veloce di u video, à diffe i Media Player Classic, da u menù internu di u prugramma ùn hè micca dispunibile per RealPlayer. Ma ci hè un'altra opzione cumuna chì si faci da u menù contestuale Cunduttrice. Hè fattibile à causa di u fattu chì quandu instalanu RealPlayer in u menù contestuale Cunduttrice aghjunghje un elementu particulare assuciatu cù stu lettore.
- Naviga cù Cunduttrice a situazione di u film MKV nantu à u discu duru. Cliccate nantu à u so nome cù u bottinu direttu di u mouse. In a lista di cuntestu, smetta di selezzione "Add to RealPlayer" ("Add to RealPlayer").
- U RealPlayer principia, è una piccola finestra apparirà nant'à a quale cliccate "Add to PC Library" ("Add to Library").
- U prugramma sarà aghjuntu à a biblioteca. Cliccate nantu à la scheda "Biblioteca". In a finestra di a biblioteca ci hè stu film. Per vede lu, dopu cliccate dopu cliccate nantu à u nome corrispondente cù u bottinu sinu di u mouse.
Inoltre in RealPlayer ci hè una opportunità universale per i lettori video di lanciare un film trascinendu da Cunduttrice in a finestra di prugramma.
Metru 6: VLC Media Player
Conclusu a descrizione di l'apertura di file video MKV in lettori video utilizzando l'esempiu di VLC Media Player.
Scaricate VLC Media Player gratuitamente
- Dopu avè lanciatu VLC Media Player, cliccate nantu à "Media". In a lista chì vene, seleziona "Open File". Pudete cuntene invece di l'algitimu di azzione specificata Ctrl + O.
- L'utunu apre "Selezziunu file (s)". Naviga versu u cartulare induve u video Matroska hè situatu, selezziunu, cliccate "Apertu".
- U video comincia a cumparà in u furmatu Matroska in a finestra di lettore media VLC.
Questu lettore vi permette ancu di cuminciare alternativamente à ghjucà più file MKV o video di un furmatu diversu.
- In l'interfaccia di VLC, cliccate "Media". Cliccate dopu "Aprite i file ...". Oppure usate a combinazione Ctrl + Shift + O.
- Apre in la scheda "File" finestra chjamata "Sorgente". Cliccate "Add ...".
- Dopu à quessa, u standard di stu prugrammu inizia a adimentà u cuntenutu media per a riproduzione. Naviga versu u cartulare induve u file video Matroska hè localizatu. Dopu chì l'elemento hè verificatu, cliccate "Apertu".
- Ritorna à a finestra "Sorgente". In u campu "Aghjunghje i file locali in sta lista per a riproduzione." l'indirizzu cumpletu di a situazione di u video chì hè statu selezionatu hè visualizatu. Per aghjunghje oggetti di riproduzione seguenti, preme torna. "Add ...".
- Ancora una volta, a finestra Add Video Files si principia. A propositu, pudete aghjunghje parechji oggetti situati in un cartulare in sta finestra. Sì sò piazzatu unu vicinu à l'altru, allora à selezziunu, basta à tene u bottinu sinu di u mouse è li circonda. Se i clip ùn ponu micca esse scelte in un modu simile, perchè ci hè periculu in a selezzione di catturà e schedari inutili, allora in stu casu, cliccate solu nantu à u pulsante sinistro di u mouse nantu à ogni elementu mentre tenendu cuntinuu a tasca Ctrl. Tutti gli oggetti saranu evidenziati. Next, cliccate "Apertu".
- Una volta in a finestra "Sorgente" Aghjunghje indirizzi di tutti i video necessari, cliccate "Play".
- Tutti l'oggetti aghjuntu à a lista saranu ripresu in VLC Media Player, da a prima posizione in a lista di aghjunghje.
VLC hà ancu un metodo per aghjunghje una video MKV trascinendu un file da Cunduttrice.
Metudu 7: Universale di Visualizatore
Ma micca solu cù l'aiutu di i lettori multimediali, pudete vede video in u formatu MKV. Questu pò esse fattu aduprendu unu di i cosi chjamati visualizzatori di file universali. Tra i migliori applicazioni di stu tipu hè Universal Viewer.
Scaricate Universal Viewer gratuitamente
- Per ghjucà video Matroska in a finestra Universale di Viewer, in u menù, andate à "File"è poi cliccate "Apertu ...".
Oppure cliccate nantu à l'icona "Apertu ..." in a barra di strumenti. Questa icona assomiglia à una cartella.
Inoltre in Universal Viewer, una cumbinazione cumuna per u lanciame di Windows per l'apertura di l'oggetti funziona. Ctrl + O.
- E tutte e azzioni specificate iniziano u lance di a finestra d'apertura di l'oggetto. In questu, cum'è sempre, andate in a cartella induve u video hè situatu, selezziunu e cliccate "Apertu".
- A videù Matroska sarà lanciata in a finestra di Universal Viewer.
Inoltre, u schedariu video ponu esse gestitu in Universal Viewer da Cunduttrice cù u menu di cuntestu. Per fà quessa, cliccate nantu à l'oggiu cù u bottinu dirittu di u mouse è in a lista chì si apre, smetti di selezzione nantu à l'elemento "Universal Viewer", chì era custruitu in u menù per l'installazione di u prugramma.
Hè pussibule d'avviare un film trascinendu un oghju da Cunduttrice o un altru gestore di file in a finestra di Universal Viewer.
U prugramma Universal Viewer hè adattu per aduprà solu per visualizà u cuntenutu, è micca per a riproduzione o l'elaborazione di i video di MKV. Per questi scopi hè megliu ad aduprà i lettori media specializati. Ma, paragonativamente à l'altri spettatori universali, devi rimarcà chì Universal Viewer funziona cun u format Matroska abbastanza correttamente, ancu s'ellu ùn supporta micca tutti i so standard.
Di più in alto era descrittu l'algoritmu di u travagliu pè lanciare a riproduzione di oggetti MKV in i prugrammi più popolari chì supportanu stu furmatu. A scelta di una applicazione particulare dipende da e scopi è e preferenze. Se u più impurtante per l'utente hè u minimalismu, allora utrà e l'applicazione MKV Player. S'ellu necessita di a megliu combinazione di velocità è funzionalità, allora Media Player Classic, GOM Media Player è VLC Media Player arrivanu à u salvu. Se avete bisognu di effettuà manipolazioni cumplette cù oggetti Matroska, creà una biblioteca, è fà montà, allora i media forti cunganiu KMPlayer è RealPlayer hà da fà. Beh, se vulete solu guardà u cuntenutu di u schedariu, allora un spettatore universale, per esempiu, Universal Viewer, hè dinò adupratu.