Lanciatu l'editor di e formule in Microsoft Word


Sempre più utenti anu diventatu interessatu à u prublemu di conservà l'anonimatu in Internet. Purtroppu, anonimità cumpleta ùn pò esse fatta in alcun modu, tuttavia, utilizendu Tor per u navigatore Mozilla Firefox, pudete limità a traccia di u vostru trafficu da e persone non autorizzate è ancu nascondà a vera ubicazione sopra.

Tor hè un anonimisticu di Mozilla Firefox chì ti permette di nascundà nantu à i dati personali per Internet cunnessione à un servitore proxy. Per esempiu, aduprendu questa soluzione pudete nascondà a vostra ubicazione vera - una funzione utile se volete aduprà risorse web che sò state bloccate da un fornitore o un amministratore di sistema.

Cumu installà Tor per Mozilla Firefox?

Probabilmente avete sentitu chì Tor hè un navigatore populare chì vi permette di mantene l'anonimità massimu in Internet. I sviluppatori anu permessu di utilizà Tor per mezu di Firefox, ma questu bisognu da a procedura chì seguita:

1. Scaricate u navigatore Tor è installatevi in ​​u vostru computer. In questo casu, ùn aduprà micca u navigatore Tor, ma Mozilla Firefox, ma per avè l'anonimatu Mozile, avemu bisognu di una Tor installata.

Pudete scaricà stu navigatore cù u link à a fine di l'articolo. Quandu scarichi Tor nant'à u vostru computer, installala, e dopu da Firefox.

2. Lanciatu Tor è minimizà stu navigatore. Ora pudete lancià Mozilla Firefox.

3. Ora ci vole à installà un proxy in Mozilla Firefox. Fate un clic nantu à u menù di u navigatore in u angulu in dirittu superiore è andate in a sezione in a finestra chì si vede. "Impostazioni".

Ci vole à avverà chì, in casu d'installazioni in u navigatore, chì servenu per a configurazione di rete, hè dumandà u disattivu. Sì, dopu a cumpleta tutte e azzioni descritte sottu, u navigatore ùn pò travaglià nunda per Tor.

4. In u riquadro di sinistra, andate in tab "Ulteriori". In cima di u navigatore, aprite a sottubtava "Rete". In blocu "Cunnessione" cliccate u pulsante "Personalizza".

5. In a finestra chì si apre, selezziunà "Impostazioni di u serviziu di proxy manuale", è dopu fà cambiamenti, cum'è illustratu in a screenshot sottu:

6. Salva i cambiamenti, chjude a finestra di configurazione è ripartite u navigatore.

A ora da quì, Mozilla Firefox travaglerà cù Tor, chì permette di sfrutterà facilmente tutti i blocchi è rimanere anonimu, ma ùn teme micca chì i vostri dati, passendu da un servitore proxy, ponu esse aduprati cù malignità.

Scaricate Tor Browser gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale