Convertite DOC in FB2


I fonti standard di Photoshop piglianu monotonu è pocu attraente, perchè parechji photoshoppers piglianu sempre e so mani per migliurà è arricchisce.

Ma seriamente, a necessità di stilise i fonti si pò fà sempre per vari motivi.

Oghje ampareremu cumu creà lettere ardenti in u nostru Photoshop preferitu.

Cusì, creete un novu documentu è scrivite ciò chì hè necessariu. In a cunferenza stilizeremu a lettera "A".
Per piacè avà a notà chì per visualizzare l'effettu avemu bisognu di testu biancu nantu à un fondo nero.

Fate un dopu cliccate nantu à u stratu cù u testu, causendu stili.

Per cumincià, sceglite "Incandesciu Esternu" è cambiate culore à rossu o rossu scuru. Selezziunu a dimensione basata nantu à u risultatu in a screenshot.

Allora andate à "Overlay color" è cambiate culore à l'aranciu scuro, quasi marrone.

Dopu avemu bisognu "Gloss". L'opacità hè di u 100%, u culore hè di rossu scure o bordeaux, l'angulu hè 20 gradi, e dimensioni - guardamu a screenshot.

È infine, trasformate in "Inner Glow", a culore cambia in giallu scuro, modalità misti "Clarificatore lineare", l'opacità hè 100%.

Spingi Ok è guardate u risultatu:

Per edità più confortevole, devi rasterizà u stilu di u stratu cù un testu. Per fà quessa, cliccate nantu à u stratu PCM è selezziunate l'elemento corrispondente in u menù contestuale.

Dopu, andate in u menù "Filter - Distortion - Ripples".

Filtru personalizabile, guidatu da una screenshot.

Ùn resti solu per imponendu à a lettera di l'immagine di u focu. Ci hè un gran numeru di queste fotografie in a rete, sceglite secondu à u vostru gustu. Hè desiderabile chì a fiamma era nantu à una priorità bassa nera.

Quandu u focu hè messu nantu à a tela, avete bisognu di cambià u mode di miscelazione per stu stratu (cù focu) in "Schermu". U stratu devia esse in cima di a palette.

Se a lettera ùn hè micca bè visibile, pudete duplicà u stratu di testu cù una chiave di scelta rapida. CTRL + J. Per aumentà l'effettu, pudete creà più copie.

Questu completa a creazione di u testu di focu.

Imparà, creà, bona fortuna è ti vedu prestu!