Nascudu u discu "Sistema Riservatu" in Windows 10

AI (Adobe Illustrator Artwork) hè un formatu di grafica vectoriale sviluppatu da Adobe. Truvà cù u software chì pudete affissà i cuntenuti di i lima cù u nome di a prumuzione.

Software per aprite AI

U formatu AI pò aprite vari prugrammi chì sò usati per travaglià cù grafica, in particulare, editori grafichi è spettatori. Dopu, ci focuemu più nantu à l'algitimu per l'apertura di sti schedari in varie applicazioni.

Metudu 1: Adobe Illustrator

Inizià a rivista di i modi di apertura cù l'editor graficu vectoriale Adobe Illustrator, chì, in realtà, era u primu ad aduprà stu furmatu per salvà oggetti.

  1. Attiva Adobe Illustrator. In u menù orizzontale, cliccate "File" è andate "Apertu ...". O pudete applicà Ctrl + O.
  2. A finestra di apertura si principia. Move a situazione di l'oggettu AI. Dopo a selezzione, cliccate "Apertu".
  3. Hè altamente probabile chì una finestra puderà apparà, affermendu chì l'oggetto lanciatu ùn hà un prufessu RGB. Se vulete, riarmanà i contatti in oppostu à l'articuli, pudete aghjunghje stu profilo. Ma, di regula, ùn hè micca necessariu fà quellu à tutti. Puru cliccate "OK".
  4. U cuntenutu di l'oggettu graficu apparirà immediatamente in a shell di Adobe Illustrator. Hè cusì, a missione tuccata prima di noi hè stata cumpletata cù successu.

Metudu 2: Adobe Photoshop

U prossimu prugramma, capace di aprite l'AI, hè un pruduttu assai cuncepitu di u listessori sviluppatore, chì hè statu citatu quandu considerassi u primu metudu, cioè Adobe Photoshop. Tuttavia, bisogna notà chì stu prugramma, à u cuntrariu cù u precedente, hè capace di aprire micca tutti l'oggetti cù a estensione studiata, ma solu quelli chì sò stati creati cum'è un elementu PDF-compatible. Per fà quessa quandu crei in Adobe Illustrator in a finestra "Opzioni di salvatore di Illustrator" punto opposto "Crea un schedariu compatibile PDF" esse verificate. Se un oggettu hè creatu cù una casella marcata, Photoshop ùn puderà micca trattà è mostra.

  1. Allora lanciate Photoshop. Come in u metudu citatu in precedenza, cliccate "File" è "Apertu".
  2. A finestra s'hè aperta quì avete bisognu di truvà a zona di conservazione di l'oggettu graficu AI, selezziunela e cliccate "Apertu".

    Ma in Photoshop ci hè un altru metru di scuperta chì ùn hè micca dispunibile in Adobe Illustrator. Eslu di trà "Esploratore" oggettu graficu per l'applicazione di shell.

  3. L'applicazione di una di sti dui opzioni attiverà a finestra. "Importare PDF". Quì, in a parte diritta di a finestra, se vulete, pudete puru cuntene i seguenti parametri:
    • Lisciare;
    • Dimensione di l'immagine;
    • Proporzioni;
    • Risoluzione;
    • Modu culore;
    • Profondità di bit, etc.

    Tuttavia, regolazione di l'impostazioni ùn hè micca necessaria. In ogni casu, avete cambiatu i paramenti o li lasciò per difettu, cliccate "OK".

  4. Dopu à quessa, a maghjina AI sarà visualizata in a shell di Photoshop.

Metudu 3: Gimp

Un altru editor graficu chì pò aprite l'AI hè Gimp. Accussì cum'è Photoshop, travaglia solu cù quelli prughjetti cù l'estensione specificata chì sò salvati cum'è file PDF-compatibile.

  1. Aprite u Gimp. Cliccate "File". In a lista, selezziunu "Apertu".
  2. A conchiglia di u strumentu di apertura di l'immagine principia. In u spaziu di tippi di formatu u parametru hè specificatu. "Tutte e immagini". Ma aprite sicuramente stu campu è selezziunate "Tutti i File". Altrimenti, oggetti AI in a finestra ùn saranu micca visualizzati. Dopu, truvate a situazione di conservazione di l'elemento desideratu. Selezziunu, cliccate "Apertu".
  3. A finestra s'avvia. "Importare PDF". Quì, se vulete, pudete cambià l'altezza, a larghezza è a risoluzione di a maghjina, è ancu applicà anti-aliasing. Tuttavia, ùn hè micca necessariu cambià queste impostazioni. Pudete lassà cume sò è solu cliccate "Importu".
  4. Dopu à ciò, u cuntenutu di l'AI apparirà in Gimp.

U vantaghju di stu metudu nantu à i dui precedenti hè chì, à a differenza di Adobe Illustrator è di Photoshop, l'applicazione Gimp hè completamente libaru.

Metudu 4: Acrobat Reader

Benchè a funzione primaria di Acrobat Reader è di leggere un PDF, pò tuttavia ancu aprire oggetti AI se sò stati salvati cume un file PDF-compatibile.

  1. Run Acrobat Reader. Cliccate "File" è "Apertu". Pudete ancu cliccà Ctrl + O.
  2. Apparirà una finestra di apertura. Truvà a posizione di l'Ali. Per esse vindutu in a finestra, in a zona di formati, cambia u valore "Adobe PDF Files" in articulu "Tutti i File". Quandu u AI esce, fighjate e cliccate "Apertu".
  3. U cuntenutu hè espositu in Acrobat Reader in una nova scheda.

Metudu 5: SumatraPDF

Un altru prugramma chì hà u missione principale hè di manipuà u formatu PDF, ma chì pò apribuà ancu AI, se questi oggetti sò stati salvati cum'è un schedariu compatibile PDF, hè SumatraPDF.

  1. Fighjate Sumatra PDF. Cliccate nantu à l'etichetta "Apertu u Documentu ..." o impegni Ctrl + O.

    Pudete ancu cliccà nantu à l'icona di a cartella.

    Se preferite agisce per mezu di u menù, ancu s'ellu ùn hè micca cunsideratu chè usando e dui opzioni descritte sopra, allora in stu casu, cliccate "File" è "Apertu".

  2. E tutte e azzioni descritte sopra causanu a finestra di lanciatu di l'oggetto. Naviga finu à a località AI. In u campu di i tipi di formattazione hè u valore "Tutti i documenti supportati". Canciatu à un articulu. "Tutti i File". Quandu u AI vene, appuntate u cliccate "Apertu".
  3. AI aprirà in SumatraPDF.

Metru 6: XnView

U visualizzatore d'immagine XnView universale sarà capace di fronte à u compitu indicatu in stu articulu.

  1. Fighjate XnView. Cliccate "File" è andate "Apertu". Pò dumandà Ctrl + O.
  2. A finestra di selezzione di foto hè attivata. Truvà a posizione di l'Ali. Selezziunate u schedariu di destinazione è clicchera "Apertu".
  3. U cuntenutu di l'AI compare in a shell XnView.

Metudu 7: PSD Viewer

Un altru spaziu visualizzatore chì pò aprite AI hè PSD Viewer.

  1. Lanciate PSD Viewer. Quandu avete dighjà questu applicazione, aprite automaticamente a finestra aperta di i file. S'ellu ùn accade micca o avete dighjà aperto qualchì immagine dopu attivà l'applicazione, cliccate nantu à l'icona in forma di cartella aperta.
  2. A finestra s'avvia. Naviga versu u oghjettu di l'AI. In a zona "File Type" sceglite un articulu "Adobe Illustrator". Un elementu cù una estensione AI appare in a finestra. Dopu à a so designazione cliccate "Apertu".
  3. A AI apparirà in u Viewer di PSD.

In questu articulu, avemu vistu chì parechji editori grafichi, i spettatori di immagini più avanzati è i spettatori di PDF sò capaci di aprire i file AI. Ma ci vogliu notà chì stu casu hè applicatu solu à quelli oggetti chì anu l'estenzione specificata chì sò salvati cume un file PDF-compatibile. Se l'AI ùn hè micca salvata in questu modu, allora puderà aprirle solu in u prugramma nativo - Adobe Illustrator.