AI (Adobe Illustrator Artwork) hè un formatu di grafica vectoriale sviluppatu da Adobe. Truvà cù u software chì pudete affissà i cuntenuti di i lima cù u nome di a prumuzione.
Software per aprite AI
U formatu AI pò aprite vari prugrammi chì sò usati per travaglià cù grafica, in particulare, editori grafichi è spettatori. Dopu, ci focuemu più nantu à l'algitimu per l'apertura di sti schedari in varie applicazioni.
Metudu 1: Adobe Illustrator
Inizià a rivista di i modi di apertura cù l'editor graficu vectoriale Adobe Illustrator, chì, in realtà, era u primu ad aduprà stu furmatu per salvà oggetti.
- Attiva Adobe Illustrator. In u menù orizzontale, cliccate "File" è andate "Apertu ...". O pudete applicà Ctrl + O.
- A finestra di apertura si principia. Move a situazione di l'oggettu AI. Dopo a selezzione, cliccate "Apertu".
- Hè altamente probabile chì una finestra puderà apparà, affermendu chì l'oggetto lanciatu ùn hà un prufessu RGB. Se vulete, riarmanà i contatti in oppostu à l'articuli, pudete aghjunghje stu profilo. Ma, di regula, ùn hè micca necessariu fà quellu à tutti. Puru cliccate "OK".
- U cuntenutu di l'oggettu graficu apparirà immediatamente in a shell di Adobe Illustrator. Hè cusì, a missione tuccata prima di noi hè stata cumpletata cù successu.
Metudu 2: Adobe Photoshop
U prossimu prugramma, capace di aprite l'AI, hè un pruduttu assai cuncepitu di u listessori sviluppatore, chì hè statu citatu quandu considerassi u primu metudu, cioè Adobe Photoshop. Tuttavia, bisogna notà chì stu prugramma, à u cuntrariu cù u precedente, hè capace di aprire micca tutti l'oggetti cù a estensione studiata, ma solu quelli chì sò stati creati cum'è un elementu PDF-compatible. Per fà quessa quandu crei in Adobe Illustrator in a finestra "Opzioni di salvatore di Illustrator" punto opposto "Crea un schedariu compatibile PDF" esse verificate. Se un oggettu hè creatu cù una casella marcata, Photoshop ùn puderà micca trattà è mostra.
- Allora lanciate Photoshop. Come in u metudu citatu in precedenza, cliccate "File" è "Apertu".
- A finestra s'hè aperta quì avete bisognu di truvà a zona di conservazione di l'oggettu graficu AI, selezziunela e cliccate "Apertu".
Ma in Photoshop ci hè un altru metru di scuperta chì ùn hè micca dispunibile in Adobe Illustrator. Eslu di trà "Esploratore" oggettu graficu per l'applicazione di shell.
- L'applicazione di una di sti dui opzioni attiverà a finestra. "Importare PDF". Quì, in a parte diritta di a finestra, se vulete, pudete puru cuntene i seguenti parametri:
- Lisciare;
- Dimensione di l'immagine;
- Proporzioni;
- Risoluzione;
- Modu culore;
- Profondità di bit, etc.
Tuttavia, regolazione di l'impostazioni ùn hè micca necessaria. In ogni casu, avete cambiatu i paramenti o li lasciò per difettu, cliccate "OK".
- Dopu à quessa, a maghjina AI sarà visualizata in a shell di Photoshop.
Metudu 3: Gimp
Un altru editor graficu chì pò aprite l'AI hè Gimp. Accussì cum'è Photoshop, travaglia solu cù quelli prughjetti cù l'estensione specificata chì sò salvati cum'è file PDF-compatibile.
- Aprite u Gimp. Cliccate "File". In a lista, selezziunu "Apertu".
- A conchiglia di u strumentu di apertura di l'immagine principia. In u spaziu di tippi di formatu u parametru hè specificatu. "Tutte e immagini". Ma aprite sicuramente stu campu è selezziunate "Tutti i File". Altrimenti, oggetti AI in a finestra ùn saranu micca visualizzati. Dopu, truvate a situazione di conservazione di l'elemento desideratu. Selezziunu, cliccate "Apertu".
- A finestra s'avvia. "Importare PDF". Quì, se vulete, pudete cambià l'altezza, a larghezza è a risoluzione di a maghjina, è ancu applicà anti-aliasing. Tuttavia, ùn hè micca necessariu cambià queste impostazioni. Pudete lassà cume sò è solu cliccate "Importu".
- Dopu à ciò, u cuntenutu di l'AI apparirà in Gimp.
U vantaghju di stu metudu nantu à i dui precedenti hè chì, à a differenza di Adobe Illustrator è di Photoshop, l'applicazione Gimp hè completamente libaru.
Metudu 4: Acrobat Reader
Benchè a funzione primaria di Acrobat Reader è di leggere un PDF, pò tuttavia ancu aprire oggetti AI se sò stati salvati cume un file PDF-compatibile.
- Run Acrobat Reader. Cliccate "File" è "Apertu". Pudete ancu cliccà Ctrl + O.
- Apparirà una finestra di apertura. Truvà a posizione di l'Ali. Per esse vindutu in a finestra, in a zona di formati, cambia u valore "Adobe PDF Files" in articulu "Tutti i File". Quandu u AI esce, fighjate e cliccate "Apertu".
- U cuntenutu hè espositu in Acrobat Reader in una nova scheda.
Metudu 5: SumatraPDF
Un altru prugramma chì hà u missione principale hè di manipuà u formatu PDF, ma chì pò apribuà ancu AI, se questi oggetti sò stati salvati cum'è un schedariu compatibile PDF, hè SumatraPDF.
- Fighjate Sumatra PDF. Cliccate nantu à l'etichetta "Apertu u Documentu ..." o impegni Ctrl + O.
Pudete ancu cliccà nantu à l'icona di a cartella.
Se preferite agisce per mezu di u menù, ancu s'ellu ùn hè micca cunsideratu chè usando e dui opzioni descritte sopra, allora in stu casu, cliccate "File" è "Apertu".
- E tutte e azzioni descritte sopra causanu a finestra di lanciatu di l'oggetto. Naviga finu à a località AI. In u campu di i tipi di formattazione hè u valore "Tutti i documenti supportati". Canciatu à un articulu. "Tutti i File". Quandu u AI vene, appuntate u cliccate "Apertu".
- AI aprirà in SumatraPDF.
Metru 6: XnView
U visualizzatore d'immagine XnView universale sarà capace di fronte à u compitu indicatu in stu articulu.
- Fighjate XnView. Cliccate "File" è andate "Apertu". Pò dumandà Ctrl + O.
- A finestra di selezzione di foto hè attivata. Truvà a posizione di l'Ali. Selezziunate u schedariu di destinazione è clicchera "Apertu".
- U cuntenutu di l'AI compare in a shell XnView.
Metudu 7: PSD Viewer
Un altru spaziu visualizzatore chì pò aprite AI hè PSD Viewer.
- Lanciate PSD Viewer. Quandu avete dighjà questu applicazione, aprite automaticamente a finestra aperta di i file. S'ellu ùn accade micca o avete dighjà aperto qualchì immagine dopu attivà l'applicazione, cliccate nantu à l'icona in forma di cartella aperta.
- A finestra s'avvia. Naviga versu u oghjettu di l'AI. In a zona "File Type" sceglite un articulu "Adobe Illustrator". Un elementu cù una estensione AI appare in a finestra. Dopu à a so designazione cliccate "Apertu".
- A AI apparirà in u Viewer di PSD.
In questu articulu, avemu vistu chì parechji editori grafichi, i spettatori di immagini più avanzati è i spettatori di PDF sò capaci di aprire i file AI. Ma ci vogliu notà chì stu casu hè applicatu solu à quelli oggetti chì anu l'estenzione specificata chì sò salvati cume un file PDF-compatibile. Se l'AI ùn hè micca salvata in questu modu, allora puderà aprirle solu in u prugramma nativo - Adobe Illustrator.