Aprite e immagini PNG

U furmatu PNG image hè unu di i più popolari è offre à gli utenti di conservà e cumppresse immagini senza perde a so qualità. A maiò parte di PNG hè adupratu per edità grafiche o in Internet. Dopu, guarderemo uni pochi di modi semplici da chì voi pudete aprire un file di stu furmatu nantu à u vostru computer.

Cumu aprite una immagine PNG

Ci sò parechje metodule per aprire i file PNG per a visione è l'editing. Avete basatu seguendu e istruzioni furnite sottu è aprite l'immagine ùn hè micca difficiule.

Vede ancu:
Software di ritruvamentu foto
Cume à edità PNG in linea

Metudu 1: Prugrammi per a visione di e immagini

In Internet, ci sò parechji editori grafichi è un software speciale per a visione è l'editazione di e immagini. Offrenu à l'urdinatori un assai numeru di funzioni è strumentu chì rendenu u prucessu di u travagliu di e stampe cum'è pussibule. Considerà u prucessu di l'apertura di una immagine PNG cù l'esempiu di u prugramma GIMP:

  1. Scaricate GIMP da u situ ufficiale, installate è esegu u prugramma. Vai à u menu popup "File" è selezziunate l'elemento "Apertu". Inoltre, pudete aduprà a chiave di riscaldamentu. Ctrl + Odopu chì una nova finestra per selezziunà un file aprirà immediatamente.
  2. Dopu, una finestra s'hè aperta induve avete bisognu di selezziunà l'immagine desiderata. Ci hè una ricerca pratica nantu à tuttu u computer o posti recenti. Quì puderete dinò vede formati di immagini chì aiutanu à ùn si confundenu. A diritta hè a finestra di anteprima. Quandu truvate a foto desiderata, ghjustu cliccate "Apertu".
  3. Sarete immediatamente rediretti à a finestra d'editore. Quì ùn pudete micca solu vede l'image, ma fate puru e diverse manipolazioni cun ellu. Se avete bisognu di aprite un'altra immagine in stu prughjettu, allora seguite i stessi passi.

Se GIMP per qualchì ragu ùn s'incusanu micca, vi propemu di familiarizzarti cù a lista cumpleta di prugrammi per vede e immagini in u nostru articulu à u ligame sottu. Ci vene definitivamente qualcosa adatta.

Per di più: Sceglie un prugramma per visità e foto

In u casu chì avete bisognu di effettuà diverse manipolazioni cù una maghjina aperta, aduprà editori grafici speciali cun funzionalità avanzata è a presenza di un gran numeru di strumenti diversi. Puderete leghje più nantu à elli in u nostru articulu à u ligame sottu.

Vede ancu: Paragonu di software di fotoritettura

Metudu 2: Strumentu standard di Windows

Tutte e versioni di u sistema operativu Windows anu visualizzatore d'immagine integratu. Cù u so aiutu è l'apertura di file di formatu PNG. Fighjà una veduta più stretta à stu prucessu:

  1. Run "Esploratore" o vene à "U me computer".
  2. Truvate u schedariu impiegatu in u vostru computer, cliccate à dirizzione diritta, selezziunà "Aprite cù" è mette in opera l'immagine "Vede e Photos di Windows".
  3. Incù l'aiutu di l'utili di gestione, pudete cambià di immagini in sta cartulina, lancia li capi o cuminciate una presentazione.

Sì avete bisognu di tutte e immagini PNG per aprite da u Windows Viewer Photo Standard, seguite sti passi:

  1. Cliccate nantu à ogni immagine PNG cù u cliccatu dirittu di u mouse è andate à "Pruprietà".
  2. In a tabulazione "Generale" opposta à a linea "Applicazione" cliccate nantu à "Cambia".
  3. In a lista, selezziunu "Vede e Photos di Windows" è cliccate "OK".
  4. Prima di usciri, ùn vi scurdate di applicà i cambiamenti.

Ora, per difettu, tutti i file PNG si apriranu cù u visualizzatore standard di foto. Per cambià u prugramma à apra, seguite semplicemente i stessi passaggi, selezziunu un altru software.

In st'articulu, avemu discusu in dettaglio modi semplici per aprire immagini PNG. Comu pudete vede, in stu prucessu ùn ci hè nunda di complicatu, è tuttu hè fattu in solu qualchi passi.