Risoluzione di i problemi di a biblioteca OpenAl32.dll

OpenAl32.dll hè una libreria chì face parte di OpenAl, chì hè a so volta un'interfaccia hardware-software (API) incrudunata nantu à e piattaforme cù un sorgente libaru. Hè focalizata nantu à u travagliu cù i soni 3D è cuntene strumenti per urganizà un sughjettu surround, dipende da u cuntestu circundante in l'applicazioni pertinenti, cumprende i ghjochi al computer. In particulare, stu permette à u ghjocu di fà più realistu.

Hè distribuitu indipindente via Internet è cum'è parte di software per e schede audio, è hè ancu parte di l'APP OpenGL. Cunsiderà sta, i danni, i blocchi da l'antivirus, o ancu a mancanza di sta libreria in u sistema pò dà à a rigida di lanciate applicazioni multimediali è ghjochi, per esempiu, CS 1.6, Dirt 3. In stu casu, u sistema emisserà un errore pertinente notificendu chì OpenAl32.dll manca.

Soluzioni à l'assenza di l'errore OpenAl32.dll

Questa biblioteca hè un componente di OpenAl, cusì pudete ripristinaru da reinstallà l'APP stessa, o aduprà una utilità speciale per stu scopu. Pudete ancu copiare manualmente u schedariu desiratu usando "Esploratore". Hè cunsigliatu di cunsiderà tutti i modi in più dettu.

Metudu 1: Cliente DLL-Files.com

L'applicazione hè destinata à automatizà l'installazione di librerie DLL.

Scaricate DLL-Files.com Client

  1. Dopu à a fine di l'installazione, lanciatu u software. Entrate in u campu di ricerca "OpenAl32.dll" è cliccate nantu à "Effettuate una ricerca dll file".
  2. In a prossima finestra, cliccate nantu à u primu file in a lista di risultati.
  3. Next, cliccate "Install".

Metudu 2: Rinstalla OpenAl

L'opzione successiva hè di reinstallà l'intera API di OpenAl. Per fà quessa, scaricatela da a risorsa ufficiale.

Scaricate OpenAL 1.1 Windows Installer

Aprite l'archivio scaricatu è fate u installatore. In a finestra chì si vede, cliccate "OK"Cume accettendu dunque l'accordu di licenza.

U prugramma d'installazione hè lanciata, dopu chì una notificazione corrispondente hè visualizzata. Pressu "OK".

Metudu 3: Reinstallà i Driver di Cartulina Solu

U prupostu successivu hè di reinstallà i driver per l'apparecchimentazione audio. Queste includenu carte speciali è chips audio integrati. In u primu casu, u novu software pò esse scaricatu direttamente da u situ di u fabbricante di a scheda di sughjettu, è in u secondu, devi cuntattà a risorsa di l'azienda chì hà liberatu a scheda madre.

Ulteriori dettagli:
Installà i driver di carta sana
Scaricate è installate i driver audio per Realtek

In alternativa, pudete ancu aduprà DriverPack Solution per aggiornà e installà automaticamente i driver.

Metudu 4: Caricà separatamente OpenAl32.dll

Hè pussibule di scaricà u file desideratu da Internet è ponu in a cartella di sistema impiegata di Windows.

Ciò chì seguita hè a procedura di copia per u cartulare "SysWOW64".

I particolari nantu à u locu induve da lanciari u schedariu basatu annantu à a bitezza di u sistema operativu hè scrittu in st'articulu. Se a copia semplice ùn aiuta micca, avete bisognu di registrà e DLL. Prima di fà qualchì azzione per correggere l'errore, si consiglia di controllà ancu u vostru computer per viru.