VSDC Free Video Editor 5.8.7.825


U iPhone hè un dispositivo multifunzione chì cummunisce in quantu à parechji catigurii individuali. In particulare, u smartphone di mela pò allargà perfettamente l'internet mobile à altri dispositivi - per questo hè basta solu di portà un pocu menu.

In casu chì avete un laptop, un tablet o qualchì altro dispositivo chì supporta a cunnessione à un puntu di accesso Wi-Fi, pudete dittallu cun Internet cù u vostru iPhone. Per questi scopi, u smartphone hà una modalità particulare di modem.

Accende modalità modem

  1. Aprite i parallelli nantu à l'iPhone. Sceglite una sezione "Modem Modem".
  2. In u graficu "Parola di Wi-Fi", se necessariu, cambia a password standard à u vostru propriu (devi specificà almenu 8 caratteri). Dopu, attivate a funzione "Modem Modem" - Per fà ciò, sposta u cursore in a posizione attiva.

Da quellu passatu, u smartphone può esse adupratu per distribuisce l'Internet in unu di trè modi:

  • Via wifi. Per fà quessa da un altru gadget, aprite a lista di punti Wi-Fi dispunibili. Selezziunate u nomu di u puntu d'accessu attuale è specificate una password per questu. Dopu un pocu di minuti, a cunnessione sarà fatta.
  • Via bluetooth. Questa cunnessione senza filu pò esse usata dinò per cunnessu à un puntu di accessu. Assicuratevi chì u Bluetooth sia attivatu in iPhone. Nantu à un altru dispositivo, aprite a ricerca di dispositivi Bluetooth è selezziunate IPhone. Crea una coppia, dopu chì l'accessu à Internet sarà adupratu.
  • Via USB. Metudu di cunnessione, perfettu per i computer chì ùn sò micca dotati di un adattatore Wi-Fi. Inoltre, cù u so aiutu, a velocità di trasferimentu di dati serà un pocu altu, ciò chì significa chì Internet hè più veloce è più stabile. Per aduprà stu metudu, iTunes deve esse installatu in u vostru computer. Connettu l'iPhone à u PC, sblocca u risponde positivamente à a domanda "Credi à stu computer?". À a fine, hè necessariu specificà una password.

Quandu u telefunu ne sarà usatu cum'è modem, una linea blu apparirà in cima di u schermu, indicendu u numaru di dispositivi connessi. Cù sì, pudete cuntrullà chiaramente quandu quessa hè cunnessu à u telefonu.

Se u iPhone ùn hà micca un bottinu di modem

Parechji utenti di l'iPhone, cunfigurendu a prima manera di modem per a prima volta, fronteghjanu l'assenza di questu articulu in u telefonu. Ciò hè da u fattu chì e impostazioni di l'operatore necessarie non sò state fatte à u gadget. In stu casu, pudete risolve u prublema scrivendu manualmente.

  1. Andate à l'impostazioni di u smartphone. Dopu avete bisognu di aprite una sezione "Cellulare".
  2. In a prossima finestra, selezziunate l'elemento "Rete di dati cellulari".
  3. In a finestra chì si vede, truvate u blocu "Modem Modem". Quì avete bisognu d'introduisce l'infurmazioni in cunfurmia cù l'operatore adupratu nantu à u smartphone.

    Tele2

    • APN: internet.tele2.ru
    • Username e Password: Lasciate questi campi vacanti.

    Mts

    • APN: internet.mts.ru
    • Username e Password: In ambeddi colonne indiquanu "Mts" (senza quotazioni)

    Beeline

    • APN: internet.beeline.ru
    • Username e Password: In ambeddi colonne indiquanu "Beeline" (senza quotazioni)

    Megafunu

    • APN: internet
    • Username e Password: In ambeddi colonne indiquanu "Gdata" (senza quotazioni)

    Per altri operatori, di regula, e stesse regolazioni sò specificate cum'è Megafonu.

  4. Ritornu à u menu di impostazioni principali - articulu "Modem Modem" esse vene.

Se avete qualchi difficoltà in a configurazione di u modem modem per iPhone, dumandate e vostre domande in i commenti - pruvaremu di aiutà à risolve u prublema.