Abilita UPnP sul router

Quandu aduprà un router, l'utenti avè qualchì tempu i prublemi cù l'accessu à i file torrent, ghjochi online, ICQ è altre risorse popolari. Questu prublema si pò risolve cù UPnP (Universal Plug and Play) - un serviziu speciale per a ricerca diretta è rapida, a cunnessione è a configurazione automatica di tutti i dispositivi in ​​rete. In fattu, stu serviziu hè un'alternativa à l'inoluzione manuale di portu nantu à u router. Hè necessariu solu attivà a funzione UPnP nantu à u router è in u computer. Cumu fà?

Abilita UPnP sul router

Se ùn vulete micca aprire manualmente i porti per vari servizii in u vostru router, allora pudete pruvà UPnP. Questa tecnulugia hà dui vantaggi (facilità d'usu, elevatu cambiu di dati) è svantaggi (lacune in u sistema di sicurezza). Allora, approfitta di l'inclusione di UPnP deliberatamente è deliberatamente.

Abilita UPnP sul router

Per abilità a funzione UPnP di u vostru router, avete bisognu di logà in l'interfaccia Web è fà cambià a configurazione di u router. Hè facili da fà è abbastanza capace di ogni pruprietariu di l'apparecchimentu di rete. À esempiu, cunsiderate questu operazione nantu à u router TP-Link. In i router di altre marche l'algoritiu di l'azione sarà simule.

  1. In un navigatore Internet, inserite l'indirizzu IP di u router in a barra di indirizzu. Di solitu hè listatu nantu à l'etichetta nantu à a parte posteriore di u dispositivo. Per difettu, i indirizzi sò più cumunimenti usati.192.168.0.1è192.168.1.1, allora premete a chiavi Enter.
  2. In a finestra d'autenticazione, scrivemu in i campi adatti un username è una password valida per accede à l'interfaccia web. In a cunfigurazione di a fabbrica, sti valori sò uguali:admin. Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. Una volta in a pagina principale di l'interfaccia web di u vostru router, prima truvate in la tabulazione "Impostazioni avanzate"induve truaremu sicuramente i parametri chì avemu bisognu.
  4. In u blocu di cunfusioni avanzate di u router aghjustà à una sezione. "Spedizioni NAT" è andate per cambià a configurazione di u router.
  5. In u sottomenu chì si vede, truvamu u nomu di u parametru chì avemu bisognu. Cliccate à sinistra in linea "UPnP".
  6. Move u cursore in u graficu "UPnP" a destra è abilite quest'ultima nantu à u router. Fatti! Se hè necessariu, in qualunque tempu pudete cuntrullà a funzione UPnP di u vostru router spostando u cursore à sinistra.

Abilita UPnP in computer

Avemu calculatu a configurazione di u router è avà avemu bisognu aduprà u serviziu UPnP in un PC connessu à a rete locale. Per un bon esempio, pigliemu un PC cù Windows 8 a bordu. In altre versioni di u sistema operativu più cumunu, e nostre manipolazioni saranu simili cun diferenze minori.

  1. Cliccate à diretta nantu à u pulsante "Start" è in u menù contestuale chì vene, seleziona a colonna "Pannello di cuntrollu"induve è spostate.
  2. Dopu, andate in u blocu "Rete è Internet"induve sì interessa in l'impostazioni.
  3. A pagina "Rete è Internet" cliccate nantu à a sezione "Rete è Spartizione".
  4. In a prossima finestra, cliccate nantu à a linea "Modificare e opzioni di cumparazione avanzate". Avemu guasgiu finu à u scopu.
  5. In e pruprietà di u profilu attuale, attivemu a scoperta di rete è a cunfigurazione automatica nantu à i dispositivi di rete. Per fà quessa, metti una marcata in i campi adatti. Cliccate nantu à l'icona "Salva modifiche", ripartite u computer è aduprà a tecnulugia UPnP per pienu.


In conclusione, fate attenzione à un dettagliu impurtante. In alcuni prugrammi, cume uTorrent, toccherà ancu à configurà l'usu UPnP. Ma i risultati pò justificà bè i vostri sforzi. Allora avanti! Buona fortuna!

Vede ancu: Porti di apertura in u router TP-Link