Software di tracce di pacchetti da AliExpress

Google Play Store furnisce a possibilità di ricercà, installà è aggiornà varie applicazioni è ghjochi nantu à smartphone è tablet cù Android, ma micca tutti l'utarii apprezzanu a so utilità. Dunque, per casu o cunsenti, stu magazinu digitale pò esse eliminatu, dopu à chì, cù un alto gradu di prubabilità, sarà necessariu ripristinarlo. Cumu questu prucedimentu hè praticatu serà descrittu in questu articulu.

Cumu ripristinà u Market di Play

In u materiale presentatu à a vostra attenzione, vi sarà dettu esattamente circa a ripruduzione di u Google Play Market in casi chì ùn sò micca nantu à u dispositiu mobile. Se questu applicazione ùn funziunisci micca bè, cun errori o micca cumandata, vi propemu cunfidenziamente di leggere u nostru articulu generale, è tutta a rubrica impegnata à risolve i prublemi associati.

Ulteriori dettagli:
Cosa fà se Google Play Market ùn funziona
Risolutite l'errore è l'errore è u travagliu di u Google Play Market

Se per restaurazione significa intende accede à u Store, cioè l'autorizzazione in u vostru contu, o ancu a registrazione per aduprà ancu e so capacità, vi sarà certamente prufittu di i materiali presentati in i ligami sottu.

Ulteriori dettagli:
Iscriviti à un account in Google Play Store
Aghjunghje un novu contu à Google Play
Modificà Cuntate in u Play Store
Accedi à u vostru contu di Google in android
Registrazione di Google account per dispositivo Android

Supunendu chì Google Play Store hà scomparsu da u vostru smartphone o tablet di Android, o tu (o qualchì altru) anu smaratu u cumpagnamentu, procedi à e raccomandazioni spiegate sottu.

Metudu 1: Abilita un'applicazione disattivata

Allora, u fattu chì Google Play Market ùn sia micca nantu à u vostru dispositivo mobile, sò sicuru. A causa più cumuna di stu prublema hè di disattivarla in i menu di a configurazione di u sistema. Allora, pudete restaurà l'applicazione dinò. Eccu ciò chì avete bisognu di fà:

  1. Avendu aperto "Impostazioni"vai à a sezione "Applicazioni è Notificazioni", è in a - à a lista di tutte e applicazioni installate. Per questu secondu, un elementu separatu o un bottinu hè di solitu furnitu, o quessa opzione pò esse nascosta in u menù generale.
  2. Trova Google Play Store in a lista chì si apre - s'ellu ci hè una, ci hè sicuramente una inscrizzione vicinu à u so nome "Disabled". Tocca u nome di sta applicazione per aprite una pagina cun informazioni nantu à u so.
  3. Cliccate nantu à u bottinu "Abilita"dopu chì a inscrizzione apparirà sottu à u so nome "Installatu" è cumincià à fà immediatamente aghjurnà l'applicazione à a versione attuale.

  4. Se a lista di tutte e applicazioni installate Google Play Market manca o, cunversamente, hè quì, è ùn hè micca disabilitata, procedi à e seguite racusazioni.

Metudu 2: Visualizà l'applicazione nascosta

Parechji lanciatori forniscenu a capacità di nascundà l'applicazioni, cusì pudete sbarazzarsi di a so scorciata nant'à a schermata principale è in u menù generale. Pudete chì Google Play Store ùn hà micca sparitu da un dispositivu Android, ma hè solu sguillatu, da voi o da qualchì altru - questu ùn hè micca tantu impurtante, u più impurtante hè chì sapemu cum'è ch'ella hè ripresa. Hè vera, ci sò parechji lanciatori cun tale funzione, è cusì pò fornisce solu un algoritmu generale, ma micca universale, di azzioni.

Vede ancu: Lanciatori per Android

  1. Chiama u menu di u lanciatore. U più spessu ci hè questu fattu tenendu u vostru dittu nantu à una area vuota di a schermata principale.
  2. Selezzi un item "Impostazioni" (o "Opzioni"). Ci sò à volte duie punti: unu porta à l'impostazioni di l'applicazione, e l'altru à una sezione simile di u sistema operativu. Per ragioni ovvi, ci interessa a prima, è spessu s'hè complementata cù u nomu di u lanciatore è / o una icona diversa da quella standard. In un pruprietu, pudete sempre guardà dui punti è poi sceglite u dirittu.
  3. Pigliatu in "Impostazioni"truvà quì puntu "Applicazioni" (o "Menu applicazione", o qualcosa di simu simu in sensu è logica) è andate in questu.
  4. Scorri trà a lista di opzioni dispunibili è truvà quì "Applicazioni nascoste" (Altri nomi sò pussibuli, ma simili in significatu), allora aprite.
  5. In quest'elenco, truvate u Google Play Store. Effettuate una azzione chì implichi l'annullamentu di a cuva - a seconda di e funzioni di u lanciatore, pò esse una croce, una culla, un bottinu separatu o un vociu di menu aghjuntu.

  6. Dopu avà completatu i passi sopra ripresentati è tornà à a schermata principale, è dopu in u menù di l'applicazione, vedete quì u Google Play Market nascondutu in precedenza.

    Vede ancu: Ciò da fà se a Google Play Store manca

Metudu 3: Ripurdate una applicazione cancellata

Se, in u prucedimentu di seguità le raccomandazioni di sopra, eri cunvintu chì Google Play Store ùn era micca discuplicata o nascosta, o se sapessi da u principiu chì l'applicazione hè stata rimossa, devi restituerla in un sensu littirale. Tuttavia, senza una copia di backup creata quandu u Store era presente in u sistema, questu ùn funzionerà micca. Tuttu ciò chì si pò fà in stu casu hè di reinstallà u Market Play.

Vede ancu: Cumu fà un backup Android-dispositivu prima di lampi

L'azione necessaria per risturà una tale applicazione impurtante dipende da dui fattori principali - u pruduttu di u fabbricante è u tippu di firmware installatu in ellu (ufficiali o persunalizati). Cusì, nantu à i Xiaomi Cinesi è u Meizu, pudete installà Google Play Store da u sistema operativu integratu di u magazinu. Cù gli stessi dispositivi, cum'è ancu altri, un metudiu ancu più simplici travaglia - scaricazione banale è imballau u schedariu APK. In altri casi, i diritti di root è un ambientu di recuperu persunalizatu (Recuperu), o ancu un lampaddu, pò esse necessariu.

Per scopre chì modu d'installazione di Google Play Market ti aghjusta, o bè, u vostru smartphone o tavoletta, riesaminà attentamente l'articuli presentati sottu i ligami, e poi seguite e raccomandazioni proposte in sti.

Ulteriori dettagli:
Installazione di Google Play Store in dispositivi Android
Installà i servizii di Google dopu u firmware di Android

Per i pruprietarii di i telefuni Meizu
In a seconda metà di u 2018, parechji proprietarii di dispositivi mobili di sta cumpagnia si sò frontati à un prublema maiò - falli è l'errori cumincia à dighjà in u travagliu di u Google Play Market. Inoltre, u Store pò ricusà di fighjeru nè o impiega un login per u vostru contu di Google, ùn vi permetti micca di cunnessu, ancu in l'impostazioni.

Una soluzione efficace garantita ùn hè ancu micca apparutu, ma parechji smartphones anu dinò à riceve l'aggiornamentu, in u quali l'errore hè statu ripartitu. Tuttu ciò chì pò esse raccomandatu in stu casu, sempre chì l'istruzioni da u metudu precedente ùn aiutassi micca a ripristinà u Market di Play, hè di stallà l'ultimu Firmware. Benintesa, questu hè solu pussibule se hè dispunibile è ùn hè ancu micca installatu.

Vede ancu: Aggiorna è Firmware per dispositivi mobili basati nantu à Android

Misura di emergenza: Resettà à l'impostazioni di a fabbrica

Più spessu, a rimozione di appi pre-installati, soprattuttu se sò serviti Google proprietariu, implica una serie di conseguenze negative, finu à una perdita parziale o ancu cumpleta di e prestazioni di l'OS di Android. Allora, se ùn era micca pussibule di ripristinà u Play Store disinstallatu, a solu soluzione pussibule hè di ripresentà u telefuninu mobile a l'impostazioni di a fabbrica. Questu prucedimentu consiste in a rimozione cumpleta di i dati di l'utente, di i file è di i documenti, di e applicazioni è di ghjochi, mentre quellu funziona solu chì u Store hè statu inizialmente presentu nantu à u dispositivo.

Leggi più: Cumu restituieghje un smartphone / tablet nant'à Android à l'impostazioni di a fabbrica

Conclusione

Recuperà u Google Play Store in Android, s'ellu hè disattivatu o aghjuntu, hè facile. U compitu diventa assai più cumplicatu s'hè andatu eliminatu, ma ancu in stu casu ci hè una soluzione, ancu s'ellu ùn hè micca sempre simplice.