Apri un portu nantu à un router


L'utenti chì aduprà attivamente Internet a situazione non solamente per l'intrattenimentu, à volte si facenu fronte à prublemi cù l'accessu à una fotocamera IP o un servitore FTP, incapacità di scaricà qualcosa da un torrent, fallimenti in telefonia IP, ecc. Nantu à a maggior parte di i casi, tali prublemi significanu porti d'accessu chjusi nantu à u router, è oghje avemu voglia di presentarvi i metodi di apertura.

Metodi di apertura di u portu

Prima di tuttu, dicemu qualchì parola nantu à i porti. Un portu hè un puntu di contu cù una rete d'ordinatori, un'applicazione, o un dispositivo cunnessu cum'è una fotocamera, una stazione VoIP, o una scatula di TV cù cavi. Per u travagliu currettu di l'applicazioni è di l'apparecchiatura esterna, i porti devinu esse aperti è redirigati ad elli un fluxu di dati.

L'operazione di trasmittimentu di portu, cum'è l'altre impostazioni di u router, si faci via l'utilità di configurazione web. Si apre cumprintu:

  1. Lanciate qualsiasi browser è digià in a sua barra di indirizzu192.168.0.1nant'à192.168.1.1. Se a transizione à l'indirizzi specificati ùn porta micca à nunda, significa chì l'IP di u router hà cambiatu. U valore attuale hè necessariu per scopre, è questu ti aiutera materiale in u ligame sottu.

    Per di più: cumu scopra l'indirizzu IP di u router

  2. Una finestra d'entrata di login è di password compare per accede à l'utilità. Nantu à a maggior parte di i router, i dati per autorizazione sò per default la parolaadminsì u parametru hè statu cambiatu, inserite a combinazione attuale, cliccate nant'à "OK" o chiave Enter.
  3. A pagina principale di u configuratore web di u dispositivo hè aperta.

    Vede ancu:
    Cume entra in ASUS, D-Link, TP-Link, Tenda, Netis router
    Risolvendu u prublema cù l'entrata di a configurazione di u router

L'azione ulteriore dipende da u fabbricante di u router - cunsiderate l'esempiu di i mudelli più popolari.

ASUS

Da rimarcà chì i dispositivi di rete da a sucietà taiwanese nantu à u mercatu anu duie tippi di interfacce web: a versione antica è a nova, cunnisciuta ancu cum'è ASUSWRT. Differiscenu primurosamente in apparenza è a presenza / assenza di certi parametri, ma in generale sò quasi identichi. Ad esempio, utilizzeremu l'ultima versione di l'interfaccia.

Per u bonu travagliu di a funzione nantu à i router ACCS, avete bisognu di definisce u computer cù un IP staticu. Seguitate e istruzioni quì sottu.

  1. Aprite u configuratore web. Cliccate nantu à l'elemento "Rete à l'Area Locale"è poi andate in tab "Servitore DHCP".
  2. Dopu, truvate a scelta "Abilità assignment manualmente" e cambia u situ à "Sì".
  3. Allora in blocco "Lista di indirizzi IP assignati manualmente" truvà a lista "Indirizzu MAC"in cui selezziunate u vostru computer è cliccate nantu à u so indirizzu per aghjunghje.

    Vede ancu: Cumu vede l'indirizzu MAC di u computer in Windows 7

  4. Ora fate un clic nantu à u bottinu cù l'icona più in a colonna "Add". Assicuratevi chì a regula vene in a lista, allora cliccate "Applicà".


Aspettate finu chì u router si riavvi, è procedi direttamente à l'inoluzione di portu. Accade cum'è:

  1. In u menù principale di u configuratore, cliccate nantu à l'opzione "Internet"Fate dunque cliccate nantu à a tabulazione "Port Ritardu".
  2. In blocu "Impostazioni di base" permette di trasbordu di portu pè verificà a casella "Sì" oppositu u parametru currisariu.
  3. Se avete bisognu di trasmette e porti per un serviziu specificu o un ghjocu in linea, aduprate u menù di menù à periculi "Lista di i server favoriti" per a prima categoria, è "Lista di i preferiti" per u secondu. Quandu sceglite una posizione nantu à e listine specificate, una nova sarà automaticamente aghjunta à a tavula di reguli - tuttu hè chjamatu cliccate nantu à u bottinu. "Add" è applica i settori.
  4. Per prateghju probros manuali, fate riferimento à a sezione. "Lista di Porti Inviati". U primu parametru da fà è - "Nome di serviziu": Deve includere u nome di l'applicazione o u scopu di l'inoluzione di portu, per esempiu, "torrent", "Fotocamera IP".
  5. In u campu "Port Range" specificà un portu specificu, o parechji secondu u schema chì seguita:primu valore: l'ultimu valore. Per ragioni di sicurezza, ùn hè micca raccomandatu di fà una larghezza troppu grande.
  6. Dopu, andate in u campu "Indirizzu IP Locale" - inserite in questu l'IP statica di u computer specificatu in precedenza.
  7. Sensu "Portu Locale" Deve partutu da a posizione di partenza di l'ampie portu.
  8. Dopu, selezziunu u protocollo cù chì i dati saranu trasmessi. Per e telecamere IP, per esempiu, selezziunate "TCP". In certi casi, avete bisognu di definisce a posizione "BOTH".
  9. Appughjà "Add" è "Applicà".

Se ci hè bisognu di trasmette parechje porti, ripetite a procedura sopra cita cun ognuna.

Huawei

A procedura per l'apertura di porti nantu à i router di u produttore di Huawei segue questu algoritmu:

  1. Aprite l'interfaccia web di u dispositiu è andate à "Avanzate". Cliccate nantu à l'elemento "NAT" e andate in tab "Port Mapping".
  2. Per cumincià à entrà in una nova regula, cliccate nantu à u pulsante. "Novu" in alto a destra.
  3. Scorri per bloccà "Impostazioni" - Eccu e inserite i parametri necessarii. Prima spicciuli u tippu "Personalizazione"poi listatu "Interfaccia" sceglite a to cunnessione internet - di regula, u so nome cumincia cù a parola "INTERNET".
  4. Parameter "Protocollo" setatu cum'è "TCP / UDP"sì ùn cunniscite micca chì tippu particulare avete bisognu. Altrimenti, selezziunu chjamatu per a cunnessione di l'applicazione o di u dispositivo.
  5. In u campu "Porta iniziale esterna" entrate u portu à aprire. Se avete bisognu di trasmette un intervallo di porti, inserite u valore iniziale di u intervallu in a linea specifica, è "Porta End End" - a finale.
  6. String "Prisente interno" hè responsabile per l'indirizzu IP di u computer - inserisci u. Sì ùn cunniscite micca questu indirizzu, l'articolo in seguitu vi aiutera à trovu.

    Vede ancu: Cumu scopra l'indirizzu IP di u computer

  7. In "Portu Internu" inserite u numeru di u portu à aprire o u primu valore per l'intervallo.
  8. Dà un nome arbitrariu à a regula creata è entrata in a colonna "Nome di mappa"dopu cliccate "Submit" per salvà l'impostazioni.

    Per aprite porti supplementari, ripetite i passi supra annantu à ognunu.

Finitu - a portu / portu hè aperta in u router Huawei.

Tenda

L'inviazione di i porti nantu à u router Tenda hè un'operazione assai semplice. Fate u seguitu:

  1. Vai à l'utillu di configurazione, quindi in u menu principale, cliccate nantu à l'opzione "Avanzate".
  2. Quì avemu bisognu di una scatula di impostazioni chjamata "Port Ritardu".

    In linea "IP interno" bisognu inserisce l'indirizzu lucale di u computer.
  3. Impostazioni di portu in a sezione "Porta interna" abbastanza curiosu - i porti principali sò subscritti per servizii cume FTP è desktop desktop.

    Se avete bisognu di aprire un portu micca-standard o di entrà un intervallu, selezziunà l'opzione "Manuale", allora inserisci u numeru specificu in a stringa.
  4. In linea "Porta esterna" Inserite u listessu valore cum'è in u passu precedente per una porta specifica. Per a gamma, scrivite u numeru di u valore finale.
  5. U parametru prossimu hè "Protocollo". Eccu a stissa situazione cum'è a trasmissione di portu nantu à un router Huawei: ùn sapete chì hè necessariu - lascià l'opzione "Entrambe", sapete - installa u dirittu.
  6. Per finalizà a configurazione, cliccate nantu à u bottinu cù l'image di un plus in a colonna "Azzione". Dopu aghjustatu a regula, cliccate nantu à u bottinu "OK" è aspettate chì u router rinavuli.

Comu pudete vede, l'operazione hè veramente semplici.

Netis

I router Netis sono assai simuli a dispositivi ASUS, cusì avviare a procedura per l'apertura di porti per questi router segue ancu cun l'installazione di un IP staticu.

  1. Dopu accede à u configuratore web, aprite u blocu "Rete" è cliccate nantu à l'elemento "LAN".
  2. Fighjate una prospettiva à a sezione "Lista di i clienti DHCP" - truvate u vostru computer in essa è cliccate nantu à u pulsante verde in a colonna "Operazione". Dopu sti azzioni, u status "Riservatu" esse cambiatu per "Sì"chì significa impostazione di un indirizzu staticu. Cliccate "Salvà" per finalizà a procedura.

Ora vola à l'inoluzione di portu.

  1. Aprite l'elemento menu menu "Redirect" è cliccate nantu à a sottusezzione "Server Virtuale".
  2. A sezione richiesta hè chjamata "Configurazione di e Regole di u Servitore Virtuale". À u paragrafo "Description" Digitare un nome adeguatu per a query creata - hè megliu à indicà u scopu o u prugramma per chì sì aprite u portu. In linea "Indirizzu IP" Registra u IP staticu riservatu in precedenza di u computer.
  3. In a lista "Protocollo" purtate u tippu di cunnessione chì u prugramma o dispositu utilizza. Se u protocolu per elli ùn hè micca specificatu, pudete lasciate l'opzione "Tuttu"ma tene in mente chì ùn hè micca sicuru.
  4. Opzioni "Porta esterna" è "Portu Internu" responsabile di i porti in arrivu è in uscita. Inserite i valori oi spazii adatti in i campi specificati.
  5. Verificate i parametri cambiati è cliccate nantu à u pulsante. "Add".

Dopu avendu riavvicinatu u router, una nova regula sarà aghjunta à a lista di servitori virtuali, chì significa apertura cù successu di porti.

TP-Link

A procedura per l'apertura di porti nantu à i router TP-Link hà ancu e so caratteristiche. Unu di i nostri autori hà già copiatu i so dettagliu in un articulu separatu; perciò, per ùn ripetite micca, furneremu un link à st'altimentu.

Leggi più: Aprite porti nantu à u router TP-Link

D-Link

L'apertura di i porti nantu à i router di D-Link hè ancu ùn troppu difficiule. Avemu dighjà materiale nantu à u situ chì copre detta manipolazione in dettaglio - pudete amparà più in u cuntenutu in l'istruzzioni sottu.

Lezione: Aprite porte in i dispositivi D-Link

Rostelecom

U prumovevente Rostelecom dà à i utilizatori i so router di marca cù firmware. In tali dispositivi, hè ancu pussibule di aprite porte, è hè quasi più faciule ch'è in tali router. A procedura pertinente hè spiegata in un manuale separatu, chì cunsiglii di leghje.

Leggi più: Apertura di porti nantu à u router Rostelecom

Verificate i porti aperti

Hè pussibule di verificà se u probros passavanu cù successu, per mezu di vari modi. Unu di i più simuli è u serviziu in ligna 2IP, chì noi aduprà.

Andate à a pagina principale 2IP

  1. Dopu avè l'apertura di u situ, truvà u ligame in a pagina. "Verifica di u portu" è cliccate nantu à ellu.
  2. Inserite in u campu u numeru di u portu chì hè statu apertu in u router è premete "Verificate".
  3. Se vedi l'iscrizzione "Portu chjusu", cum'è in a screenshot sottu - significa à a procedura fallita, è duvete ripeterla, sta volta più attentamente. Ma se "A porta hè aperta" - per quessa, tuttu u serviziu.

Cù altri servizii per u cuntrollu di i porti, pudete vede u ligame sottu.

Vede ancu: Scansione di porti in linea

Conclusione

Avemu introduttu in tipiche pratiche di spedizioni di portu nantu à i modelli di router popolari. Cum'è si pò vede, l'operazioni ùn necessitanu micca capacità specifica o sperienza da l'utente è ancu un principiante ne pò gestisce.