Un di i prublemi chì l'utenti si scontrananu quandu si travaglianu cù e tabelle in Microsoft Excel hè l'errore "Troppu diversi formati di cellule". Hè soprattuttu cum'è cum'è u travagliu cù e tabelle cù l'estensione .xls. Sapemu capì l'essenza di stu prublema è scopre cumu si pò esse risoltu.
Vede ancu: Cumu riduce a dimensione di u file in Excel
Risoluzione di i problemi
Per capisce cume di risolve l'errore, avete bisognu di sapè a so essenza. U fattu hè chì i file Excel cù l'estensione XLSX supportanu u travagliu simultaneu cù 64000 formati in u documentu, è cù l'estensione XLS - solu 4000. Se questi limiti sò supranti, questu errore si verifica. Un formatu hè una cumbinazione di vari elementi di formattazione:
- Borders;
- Riempite;
- Font;
- Istogrammi, etc.
Dunque, ci pò esse più formati in una cella à a volta. S'ellu si utilizza una formattazione eccessiva in u documentu, questu puderà dà un errore. Ora imagini solu cumu risolve u prublema.
Metudu 1: Salvate u schedariu cù l'estensione XLSX
Come annunziatu sopra, i documenti cù l'estensione XLS supportanu travagliu simultaneu cù solu 4 000 unità di formattazione. Hè spieghendu u fattu chì più spissu questu errore si veri in i. Conversione di u libru in un documentu XLSX più moderno, chì supporta u travagliu simultaneu cù 64000 elementi di formattazione, vi permetterà di aduprà sti elementi 16 volte più prima di l'errore di sopra.
- Vai à la tabulazione "File".
- Ulteriormente in u menù verticalu di sinistra, cliccemu nantu à l'elemento "Salvà cum'è".
- A finestra di u salvu di avvicinamentu. Se desiderate, pò esse salvatu altrove, è micca induve u documentu di sorgente si trova da andà à un directory di discu duru diversu. Sò ancu in u campu "Filename" Pudete puru cambià u so nome. Ma queste ùn sò micca cundizioni obbligatorie. Queste impostazioni ponu esse lasciate per difettu. U scopu principale hè in u campu "File Type" cambiate valore "Excel 97-2003 workbook" on "Cartella Excel". Per questo, cliccate nant'à stu campu è selezziunate u nome adatta da a lista chì si apre. Dopu fà a procedura, cliccate nantu à u pulsante. "Salvà".
Ora u documentu sarà salvatu cù l'estensione XLSX, chì vi permetterà di travaglià cun un gran numeru di formati fino à 16 volte à tempu, di quellu era u casu cù u schedariu XLS. Nantu à a maggior parte di i casi, questu metudu elimina l'errore chì studiate.
Metudu 2: chjaramente formati in linee vuote
Ma sò ancu i tempi chì l'utente lavora cun'estensione XLSX, ma hà sempre quellu errore. Ciò hè da u fattu chì quandu lavorendu cù u documentu, a linea in 64000 formati fù superau. In più, per certi motivi, hè possibile chì avete bisognu di salvà u schedariu cù l'estensione XLS, è micca l'estensione XLSX, perchè, per esempio, più prugrammi di terze parti ponu travaglià cù u primu. In questi casi, avete bisognu di cercà un altru modu per soffre sta situazione.
Spessu, parechji utenti formanu u spaziu per una tavula cù un margine per ùn perda u tempu nantu à sta procedura in caso di una estensione di tavula. Ma questu hè un avvicinamentu sbagliu. Per questo, a dimensione di u file cresce significativamente, u travagliu cù u serviziu hè rallentatu, ancu, tali azzioni pò purtà à un errore, chì si discusce in stu topic. Dunque, tali eccessi esse eliminati.
- Prima di tuttu, avemu bisognu di selezziunate l'intera area sottu à a tavula, da a prima fila, in chì ùn ci hè micca dati. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à u nome numericu di sta linea in u pannellu di coordinate verticale. Selezziunate a risa intera. Applicà a pressione di una cumminazione di pulsanti Ctrl + Shift + Freccia giù. L'intera gamma di documenti sottu à a tavula hè evidenziata.
- Dopu avanza a tab "Casa" è cliccate nantu à l'icona nantu à u nastro "Cancella"chì hè situatu in u blocu di strumentu U editing. A lista si apre in cui selezziunu una posizione. "Clear Formats".
- Dopu à questu accadimentu, u spaziu sceltu sarà cancellatu.
Altrimenti, pudete effettuà a pulizia in e cellule à a destra di a tavula.
- Cliccate nantu à u nome di a prima colonna ùn hè micca riempita di dati in u pannellu di coordinate. Ci hè una selezzione di lu in u fondu. Allora producemu un set di combinazioni di bottoni. Ctrl + Shift + Freccia destra. In listessu tempu, tuttu u numaru di u documentu à a destra di a tavula hè evidenziatu.
- Poi, cum'è in u casu precedente, cliccate nantu à l'icona "Cancella", è in u menù drop-down, selezziunate l'opzione "Clear Formats".
- Dopu à quessa, sarà sparguguatu in tutte e cellule à a destra di a tavula.
Una pratica simile quandu si verifica un errore, chì parlemu in questa lezione, ùn hè micca superfluente per konduce ancu se a prima occhiata, sembra chì i gamme sottu è à a destra di a tavula ùn sò micca formattati affinchè. U fattu hè chì anu cuntene forti "nascosti". Per esempiu, ùn ci pò esse testu o numeri in una cella, ma hè in furmazione, ecc. Perciò, ùn sia micca pigghiati, in casu d'errore, di portà à pruieghjera sta procedura, ancu nantu à bande apparentemente vuote. Inoltre, ùn vi scurdate di possibili colonne nascoste è righe.
Metudu 3: Eliminà Formati In Una Tavola
Se a versione precedente ùn hà micca aiutatu à risolve u prublema, allora dighjà prestu attenzione à a formattazione eccessiva in a tavula stessa. Alcuni utilizatori facenu a formattazione in u tavulu ancu quandu ùn porti micca infurmazioni addizionali. Pensanu chì si rendenu a tavula più bella, ma in realtà abbastanza spessu da un latu, tale prughjettu sembra un pocu gustu. Ancora peghju, se queste cose portanu à l'inibizioni di u prugramma o di un errore chì noi descrivemu. In questu casu, avete da lasciate sulu formattazione davvero significativa in a tavula.
- In quelli spazii in cui una formattazione pò esse eliminata cumpletamente, è questu ùn influenzerà micca u cuntenutu di l'infurmazione di a tavula, eseghemu a procedura cù u listessu algoritmu cum'è descrittu in u metudu precedente. Prima, selezziunate u intervallo in a tavula in cui dà una pulizia. Se a tavula hè assai grande, allora questu prucessu hè più pratice da fà cun a combinazione di pulsanti Ctrl + Shift + Freccia destra (à a sinistra, up, sassu). Se sceglite una cella in a tavula, dopu aduprendu queste chiavi, a selezzione sarà fatta solu in ella, è micca à a fine di u fogliu, cum'è a metà precedente.
Avemu premutu nantu à u pulsante ancu familiari per noi. "Cancella" in a tabulazione "Casa". Selezziunate a scelta in u listinu "Clear Formats".
- A gamma di tavule selezziunata hè cumpletata.
- L'unica cosa chì deve esse fatta in più tardi hè di stabilisce i bordi in u fragmentu eliminatu, s'ellu ci hè presente in u restu di a matrice di tabella.
Ma per certi campi di a tavula, sta opzione ùn funzionerà micca. Per esempiu, in un certu intervallu, pudete rimuovere u riempimentu, ma avete da lassà u furmatu di data, sì altrimenti i dati ùn saranu micca visualizati correttamente, bordi è qualchi altri elementi. U listinu d'azzioni, chì avemu parlatu sopra, elimina completamente a formattazione.
Ma ci hè una via per stà in stu casu, ancu, hè più tardu. In tali circostanze, l'utente deverà allocà ogni blocu di cellule formattate in modu uniforme è rimuovere manualmente u furmatu senza, ciò chì pò esse eliminatu.
Benintesa, questu hè un esercitu longu è dilettante, se a tavula hè troppu grande. Allora, hè megliu à ùn usanto abusivu di "bellu" quandu scrive un documentu, affinchì dopu ùn ci sia prublema, è devi passà assai tempu per risolverli.
Metudu 4: Rimuova a formattazione condizionata
La formattazione condizionata hè un attrezzu di visualizzazione di dati molto pratticu, ma u so usu eccessivu pò causà dinò l'errore chì studiate. Dunque, hè necessariu reviscia a lista di reguli di formattazione condizionata applicate nantu à sta carta è rimuve e posizioni da quissa chì ponu esse eliminate.
- Situatu in la tabulazione "Casa"cliccate u pulsante "Formattazione condizionata"chì hè in blocco "Stili". In u menù chì si apre dopu à sta azzione, selezziunate l'elemento "Gestione di regula".
- Dopu, inizià a finestra di cuntrollu di reguli, in cui si trova l'elencu di l'elementi di formattazione condizionata.
- Per difettu, solu l'elementi di u fragmentu selezionatu sò listati. Per fà vede tutte e regule in u stru, spostate u passatu versu u campu "Mostra regule di formattazione per" in posizione "Questu fogliu". Dopu à quessa, tutte e regule di u fogliu attuale sò spieghjate.
- Allora selezziunate a regula, senza a quale pudete fà, è cliccate nantu à u pulsante "Elimina regula".
- In questu modu, rimuovere quandu e regule chì ùn ghjucanu micca un rol impurtante in a percezione visuale di dati. Dopu chì a procedura hè finita, cliccate nantu à u bottinu. "OK" in fondo à a finestra Gestore di Regole.
Se vulete eliminà completamente a formattazione condizionata da un intervallu specificu, allora hè ancu più faciule da fà.
- Selezziunate a portata di cellule in cui avemu intenzione di fà a rimozione.
- Cliccate nantu à u bottinu "Formattazione condizionata" in blocu "Stili" in a tabulazione "Casa". In a lista chì vene, selezziunate l'opzione "Elimina regole". Poi una listina in più si aprite. In questu, selezziunate l'elemento "Rimuà e reguli da e cellule selezionate".
- Dopu à ciò, tutte e regule in u spaziu selettu sò esse cancellate.
Se vulete eliminà completamente a formattazione condizionata, allora in l'ultima lista di menu, selezziunate a opzione "Rimuà e regole da tutta l'inserzione".
Metudu 5: Elimà Stili Utenti
In più, questu prublema si puta à causa di l'usu di un gran numaru di stili persunalizati. È pò esprimere a causa di l'importazione o di copia da altri libri.
- Stu prublema hè statu risoltu in seguitu. Vai à la tabulazione "Casa". Nantu à a nastro in u blocu di l'utili "Stili" cliccate nantu à u gruppu Stili Cellulari.
- U menu stilu si apre. Si presenta vari stili di decorazione cellulare, chì hè, infatti, combinazioni fissi di parechji furmati. À u primu postu di a lista hè un blocu "Custom". Sì sti stili ùn sò micca originalmente costruiti in Excel, ma sò u pruduttu di l'azione di l'utente. In un casu d'errore, l'eliminazione di a quale studemu, si consiglia di caccià.
- U prublema hè chì ùn ci sia micca un uttenu annantu à l'eliminazione di stili, dunque avete a cancellazione di ognuna di elli separati. Passate u cursore nantu à un stile specificu di u gruppu. "Custom". Fate un clic nantu à u chè cù un bottinu destro di u mouse è sceglite l'opzione in u menù contestuale "Elimina ...".
- In questo modu, rimuemu ogni stile da u blocu. "Custom"finchì ùn ci sò solu stili Excel in linea.
Metru 6: Elimà i Formati di l'Utente
Una prassi molto simile per a cancellazione di stili hè per sguassà i formati persunalizati. Hè cusì, elimineremo quelli elementi chì ùn sò micca incorporati per difettu in Excel, ma sò implementati da l'utente, o sò stati incorporati in u documentu in un altro modu.
- Prima di tuttu, avemu bisognu di aprire a finestra di formattazione. U modu più faciunu per questo hè di cliccà à dirittu nantu à ogni locu in u documentu è selezziunà l'opzione da u menù contestuale. "Formatà e cellule ...".
Pudete ancu, essendu in a tab "Casa", cliccate nantu à u bottinu "Format" in blocu "Cells" nant'à u tape. In u menu di avvicinamentu, selezziunate l'elemento "Formatà e cellule ...".
Un'altra opzione di chjamà a finestra hè necessariu hè un set di tasti di scelta rapida Ctrl + 1 in a tastiera.
- Dopu avè eseguitu una qualsiasi di e azzioni chì sò state spiegate sopra, a finestra di formattazione si principia. Vai à la tabulazione "Numero". In u blocu di parametri "Formati di numeri" mette u switch in situ "(tutti i formati)". A parte di a destra di sta finestra hè un campu chì cuntene una lista di tutti i tipi di elementi utilizzati in stu documentu.
Selezziunu ognunu di elli cù u cursore. Hè più pratice per andà à u prossimu nomu cù a chiavi "Giù" in a tastiera in l'unità di navigazione. Se l'elemento hè inline, u bottinu "Elimina" Sottu a listessa sarà inattivu.
- Appena u elementu addiziunatu addiziunatu hè messu in evidenza, u pulsante "Elimina" diventa attivu. Cliccate nantu à sta. Di listessa manera, eliminemu tutti i nomi di formatazione personalizati in a lista.
- Dopu à a conclusione di a procedura, assicuratevi di cliccà nantu à u pulsante. "OK" in fondo à a finestra.
Metudu 7: Rimuà i Fogli Inutili
Abbiamo descrittu azzioni per risolve un prublema solu in un unghjettu. Ma ùn vi scurdate chì esattamente e manguficazioni duvanu esse fatte cun tuttu u restu di u libru pussutu di dati.
In più, fogli o paghjette inutili, in cui l'infurmazione hè duplicata, hè megliu per sguassà. Questu hè fattu abbastanza semplicemente.
- Facendu cliccate à dirittu destro nantu à l'etichetta di u fogliu chì deve esse rimuatu, situatu sopra a barra di statu. Dopu, in u menu chì si vene, selezziunate l'elemento "Elimina ...".
- Dopu à questu, una finestra di dialogo apre apertura chì richiede cunfirmazione di a rimucinazione di u scorvertu. Cliccate nantu à u bottinu "Elimina".
- Dopu, l'etichetta selezionata sarà rialzata da u documentu, è, per quessa, tutti l'elementi di formattazione in ellu.
Sì avete bisognu di eliminà parechje scorciagule consecutive, cliccate nantu à u primu cù u bottinu sinu di u mouse, è cliccate nantu à l'ultima, ma tenite appena nantu à a tonalità Shift. Tutte e etichette trà questi elementi sò evidenziate. In più, a pratica di rimozione hè effettuata secondu l'algiu algoritmu chì era discu sopra.
Ma ci sò ancu fogli nascosti, è ghjustu nantu à sti pò esse un numaru assai numeru di elementi di formattu distinti. Per rimuovere un furmatu eccessivu nantu à queste pagine o rimuirle in tuttu, avete bisognu di vene immediatamente i tasti di scelta rapida
- Cliccate nantu à qualsiasi draghera è selezziunate l'elementu in u menù contestuale "Mostra".
- Una lista di fogli nascosti apre. Selezziunate u nome di u fogliu nascatu è cliccate nantu à u bottinu "OK". Dopu à quessa, sarà visualizatu nantu à u pannellu.
Facemu questa operazione cù tutti i fogli nascosti. Allora guardamu ciò chì fà cù elli: rimuovere completamente o cancellà a formattazione ridondata, se l'infurmazioni nantu à elli hè impurtante.
Ma oltre à stu, ci sò dinò i cosiddetti fogli super-nascosti, chì ùn pudete micca truvà nant'à a lista di linzzi regolari nascosti. Pò esse visti è visualizati nantu à u pannellu solu via u VBA editor.
- Per avvicinà l'editor VBA (editor di macro), cliccate nantu à una cumminazione di tasti d'accessu Alt + F11. In blocu "Prughjettu" selezziunate u nome di u fogliu. Quì si mostranu cum'è pianu ordinariu visibile, cusì nascatu è super-nascatu. In a zona inferiore "Pruprietà" fighjate u valore di u parametru "Visible". Se hè setatu à "2-xlSheetVeryHidden"quessa quessa hè un fogliu super-hidden.
- Facemu clic nantu à stu parametru è in a lista aperta selezionemu u nome. "-1-xlSheetVisible". Dopu cliccate nantu à u bottinu standard per fermà a finestra.
Dopu à questu accadimentu, u fogliu selezionatu cessa di esse super-nascatu è a so scorciatura sarà visualizata nantu à u pannellu. Dopu, sarà pussibule di fà una procedura di pulizia o rimozione.
Lezione: Cosa fate s'è manchi in fogli in Excel
Comu pudete vede, u modu più rapidu è più efficace per sbarrazzà di l'errore investigatu in sta lezione hè di salvà u schedariu di novu cù l'estensione XLSX. Ma se questu opzione ùn funziona micca o per una certa ragione ùn funzeghja, e restanti soluzioni di u prublema ghjustisceranu assai tempu è sforzu da l'utente. In più, tutti sò applicati à u cumunamentu. Allora, hè megliu in u prucessu di creazione di un documentu di ùn abusivà micca u formattazione eccessiva, affinchì dopu ùn duverete micca spendere energia per eliminà l'errore.