Populariu Antivirus per Linux

Ora, parechji computer di u desktop è urdinatori dispunganu di schede video NVIDIA. I novu modelli di adattatori grafici da stu fabbricante sò praticati annantu à l'annu, è i vecchi sò supportati sia in pruduzzioni sia in termini d'aggiornamenti di software. Sì sì u pruprietariu di una carta sì, pudete accede à l'impostazioni dettagliate per i parametri grafichi di u monitor è di u sistema operativu, chì si faci da un prugramma speziale speciale chì hè installatu cù i driver. Ci piacerebbe parlà di e possibilità di stu software in u quadru di questu articulu.

Configurazione di NVIDIA Card Card

Come annunziatu sopra, a configurazione hè effettuata per mezu di un software speciale, chì hà u nome "Pannello di cuntrollu NVIDIA". A so installazione hè fatta cunvule cù i piloti, chì u scaricamentu hè obbligatorio per l'utenti. Se ùn avete micca ancora installatu i driver o se state usando a ultima versione, vi propemu di effettuà l'installazione o u prucessu di l'upgrade. L'istruzzioni dettagliate nantu à questu tema sò trovu in i nostri altri articuli sottu i ligami chì seguitanu.

Ulteriori dettagli:
Installazione di i Driver à NVIDIA GeForce Experience
Aghjurnà i driver di schede video NVIDIA

Arrivà in "Pannello di cuntrollu NVIDIA" abbastanza faciule - cliccate à dìccia tù una cattiva vuota nantu à u desktop è selezziunate l'elementa correspondente in a finestra apparsa. Cù altri metudi di lancia u pannellu, vedi l'altru materiale sottu.

Leggi più: Lancia u Pannello di Cuntrollu NVIDIA

In casu di difficoltà cù u lancio di u prugramma, vi sarà bisognu di risolve li in unu di i modi chì discuferu in un articulu separatu nantu à u nostru situ web.

Vedi ancu: Problemi cù u Pannello di Cuntrollu NVIDIA

Ora esaminemu in dettaglio ogni sezione di u prugramma è cunsigliava i parametri principali.

Opzioni di video

A prima categoria mostrata in u riquadro di sinistra hè chjamata "Video". Ci hè solu dui parametri, ma ognunu di elli pò esse uttenu à l'utente. A rùbbrica citata hè dedicata à a configurazione di a riproduzione di video in i vari lettori, è quì pudete edità i seguenti punti:

  1. In a prima sezione "Adjusting the color settings for video" immagini di culore personalizabili, gamma è gamma di dinamica. Se a modalità hè attivata "Cu e l'impostazioni di u lettore video"L'adattamentu manuale via stu prugramma ùn hè micca pussibule, in quantu hè effettuatu direttamente in u lettore.
  2. Per l'autoreghjula di valori adatti avete bisognu di marcà l'elemento cù un marcatore. "Con i parametri NVIDIA" è passà à cambià e posizioni di i cursori. Chì i cambiamenti entreranu in vigore immediatamente, si consiglia di avviare u video è truvà u risultatu. Dopu avè selezionatu l'opzione ottimale, ùn vi scurdate di salvà a vostra impostazione, cliccendu nantu à u bottinu "Applicà".
  3. Move a sezione "Adjusting settings of image for video". Quì, u focu principale hè nantu à e funzioni di miglioramentu di l'immagine da a capacità di a scheda grafica integrata. Cum'è i sviluppatori stessi affinuu, un tale miglioramentu hè fattu grazie à a tecnulugia PureVideo. Hè rializatu in a scheda video è cundizeghja separatamente u video, migliorendu a so qualità. Prestu attenzione à i parametri "Sottolinea contorni", "Soppressione di l'interferenza" è Saldatura interlacciata. Se tuttu hè chjaru cù e prime duie funzioni, a terza offre calce di adattamentu per a visione cumuna, eliminendu e righe visibili di l'overlay di l'immagine.

Impostazioni di u display

Vai à categoria "Mostra". L'elementi quì serà più, ognunu chì hè u rispunsevule di certe impostazioni di u monitor per ottimizzà u travagliu dietro. Ci sò ancu dui familiari à tutti i parametri dispunibuli per difettu in Windows, è marcati da u fabbricante di a scheda video.

  1. In a sezione "Cambia risoluzione" Vedite e opzioni usuali per stu parametru. Per difettu, ci sò parechji spazii, unu di i quali pudete sceglie. In più, a sferenza di rinfrestramentu di u schermu hè selezziuta quì, basta ricorda à indicà u monitoru attivu davanti à ellu, se ci sò parechji.
  2. NVIDIA vi invita à creà permessi personalizati. Questu hè fattu in a finestra "Setup" dopu avè cliccatu u bottinu correspondente
  3. Assicuratevi di accettà prima i termini è e condizioni di a dichjarazione giuridica da NVIDIA.
  4. Ora a utilità addizionale aprirà, cù a selezzione di u modu di visualizzazione, a cunfigurazione di u tipu di scansione è a sincronizazione si trova. L'utilizazione di sta funzione hè raccomandata solu per l'utenti spertiti chì sò avè già amparati cù tutte le suttilità di travaglià cù tali strumenti.
  5. In "Cambia risoluzione" hè un terzu articulu - regolazione di u culore. Se ùn vulete cambià nunda, lasciate u valore predefinitu sceltu da u sistema operativu, o cambiate a profondità di u colore di u desktop, a profondità di l'usciu, a gamma dinamica è u formatu di culore à a to piacenza.
  6. A cambiamentu di e cunfine di culore di u desktop hè ancu fattu in a prossima sezione. Quì, usendu i cursori, a luminosità, u cuntrastu, a gamma, a tinta è l'intensità digitale sò indicate. Inoltre, à a destra ci sò trè opzioni per e immagini di riferimentu, affinchì i cambiamenti ponu esse tracciati aduprendu.
  7. L'esempiu hè rotatu in l'impostazioni normali di u sistema operativu, tuttavia "Pannello di cuntrollu NVIDIA" questu hè ancu fattibile. Eccu quì micca selezziunà l'orientazione cù a messa in forma di i marcatori, ma ancu girà a schermata cù i pulsanti virtuali separati.
  8. Ci hè una tecnologia HDCP (High-bandwidth Digital Content Protection), tecnulugia prutetta per pruteggere a trasmissione di i media sopra dui. Ùn funziona solu cù un hardware compatibile, perciò hè à spessu impurtante à assicurà chì a scheda video sia in tuttu di a tecnulugia in questu. Pudete fà sta in u menù "Vede u status HDCP".
  9. Ora, sempre più utilizatori stanu cunnessu à u computer pochi esposizioni à tempu per aumentà u cunfortu di u travagliu. Tutti sò cunnessi à a scheda video di i connettori dispunibili. Spessu, i monitoru ponu installatori di urighjini, dunque avete bisognu di selezziunu una di elli per a uscita audio. Questa pratica hè fatta in "Installazione di Audio Digital". Quì ghjustu avete bisognu di truvà u connettore di cunnessione è di specificà una mostra per questu.
  10. In u menù "Adjusting the size and position of the desktop" imposta a scala è a posizione di u desktop in u monitor. Sottu i paràmetri hè u mode di vista, induve pudete piazzà a risoluzione è a frequenza di aggiornamentu per valutà u risultatu.
  11. L'ultimu articulu hè "Installazione di più visualizazioni". Questa caratteristica sarà solu utili quandu utilizanu dui o più schermi. Sbastate i monitor attivi è movi l'iconi secondu a situazione di i display. L'instrumentazione dettagliata nantu à a cunnessione di dui monitorna hè trovu in a nostra altra materia qui sotto.

Vede dinò: Cunnessione è configurazione di dui monitoru in Windows

Opzioni 3D

Comu sapete, l'adattatore di grafica hè adupratu attivamente per travaglià cù l'applicazioni 3D. Essa esegue a generazione è rende per chì l'uscimentu sia l'image necessaria. In più, l'accelulazione hardware hè applicata cù i componenti Direct3D o OpenGL. Tutti l'elementi in u menù "Opzioni 3D", sarà più utile à i ghjocatori chì vogliono piantà a cunfigurazione ottimale per i ghjochi. Cù l'analisi di sta procedura, ti cunsiglii di leggere di più.

Leggi ancu: Impostazioni ottimali di NVIDIA per i ghjochi

Hè quì chì a nostra introduzione à a configurazione di a scheda di video NVIDIA finisce. Tutte e impostazioni cunsiderate sò impostate da ogni uteru individualmente per e so richieste, preferenze è u monitoru installatu.