Risolvendu u prublema cù l'icona di a batteria mancante in Windows 10

Milioni di utenti in u mondu travaglianu oghje in i computer chì funghjenu u sistema operativu Windows 10, ma certi di esse passanu solu à sta versione. L'installazione di u sistema operativo hè abbastu sèmplice, ma à volte u compitu hè cumplicatu da vari prublemi, annantu à un errore cun u codu 0x80070570. L'articulu oghje sarà dedicatu à una analisi di e cause è à a surgenza di stu prublema è di metudi per risolverle, allora andemu drittu à stu.

Solvenimu u codice di errore 0x80070570 quandu hè installatu Windows 10

Un di l'errori più frequenti chì si verificanu durante l'installazione di Windows 10 hè a notificazione cù u codu 0x80070570. Pò dighjà diverse ruvette, perciò l'utente deverà prima truvà u, dopu à ciò, per fà e correzioni. Prima ci vulemu considerà i prublemi più simuli è vi dicemu cume li risolvi rapidamente:

  • Installate RAM in un altru portu libaru. Se aduprate parechje strisce di RAM, lassate unu solo di elli cunnessu o cambiali. Ancu a cunnessione di solitu aiuta, ancu chì u prublema in questu accade spessu à causa di una semplice fallimentu di a memoria.
  • U funziunamentu sbagliu di u discu duru hè ancu provocendu l'apparenza di una notificazione da 0x80070570, cusì verificà chì hè bensì cum'è bè, provate à inserì u cavu SATA in un altru spaziu free in a scheda madre.
  • Verificate a scheda madre per dannazione esterna o per una luce rossa. Se u dannu fisicu hè fissatu solu in u centru di serviziu, allora a situazione cù a luce rossa hè assai megliu. Pudete truvà a fonte di a so fà è risolve sè stessi. Per fà ciò, utilizate e istruzioni presentate in u nostru altru articulu, chì pudete truvà à u seguente link.
  • Leggi più: Perchè a luce nantu à a scheda madre hè rossa

Se e opzioni dicenniate sopra sìanu fattu inutili per a vostra situazione, azzioni più cumplette saranu impiegate. Esse implica a verifica di i cumpunenti, sovrappressione di l'immagine di u discu o a sostituzione di l'unità flash utilizzata per installà Windows. Dai un ochju à tuttu in ordine, cumincendu cù u metodo piùulu.

Metudu 1: Pruvemu RAM

Oghje avemu dittatu chì u travagliu sbagliatu di RAM pò esse u colpitu per l'errore 0x80070570. Tuttavia, un semplice front-connect o aduprà solu una piastra ùn aiuta sempre, soprattuttu quandu si tratta di software o fallimentu RAM fisicu. Per capì u test di prestazione di questu cumpunente aiutarà u nostru materiale separatu, chì pudete leggere sottu.

Ulteriori dettagli:
Cumu testà RAM cù MemTest86 +
Programmi per verificà a RAM
Cumu verificà a RAM per e prestazione

Quandu u cuntrollu hà rivelatu un malfunzionamentu fisicu, a piastra deve esse cambiata in una nova, è solu inizià u OS. Cunsiglii per a scelta di RAM anu ancu leghje u nostru articulu sottu.

Ulteriori dettagli:
Cume sceglite a RAM per u vostru computer
Installazione di i moduli RAM

Metudu 2: Verificate u discu dur

Come in u casu di RAM, a ripresa di u funziunamentu normale di u discu duru hè ancu micca risolta cun a sostituzione di u connettore o da riconnessione. A volte hè necessariu à fà u testamentu adeguatu è a riparazione di prublemi di dischi rigidi trovu. Ci hè una serie di prugrammi è strumenti di risoluzione di problemi di u sistema per u discu duru. Scopri di più nantu à elli à i ligami chì seguitanu.

Ulteriori dettagli:
Risoluzione di i problemi d'errori è di settori difettosi nantu à u discu duru
Cumu verificà discu duru per i settori difettosi
Cumu verificà e prestazioni di u discu duru

In più, ci hè un cumandamentuchkdsk c: / rchì cumincia cù "Linea di cumandamentu" durante l'installazione di u sistema operativu. Avete ghjustu à scappà "Linea di cumannu" chiave calda Shift + F10, inserisci quì a linea sopra e cliccate nantu à Enter. A verifica di u HDD sarà inizio, è l'errori trovati saranu corretti, se possibile.

Metudu 3: Verificate u drive flash è l'imaginazione

Parechji utilizatori utilizanu supporti ammenate per installà Windows 10, annantu à chì l'imagine rispettabile era prima registrata. Tale imagini ùn sempre funzionanu correttamente è pò fà un errore in u nomu di codice 0x80070570. In sta situazione, hè megliu per scaricà u novu file ISO è u montu torna, dopu formattazione di u drive flash.

Ulteriori dettagli:
UltraISO: Creazione di un drive flash aviabile di Windows 10
Guida per a creazione di un unità di avvallamentu Flash cun Windows 10

Quandu tali azioni ùn aiutanu, verificate e prestazioni di i media cun mezi adatti. S'ellu si capisce chì hè difettu, un sostitu hè necessariu.

Ulteriori dettagli:
Guida per verificà e prestazioni di e unità flash
U drive flash ùn hè micca formatatu: modi per risolve u prublema
Cunsiglii per sceglie a drive drive di destra

Avemu ghjustu parlatu di tutti i metudi dispunibili di affrontà u problema 0x80070570 chì si faci durante l'installazione di Windows 10. Cumu si pudete vede, ci sò parechje cause, perciò unu di i momenti più difficiuli hè di trovarli, è a soluzione spetta accadrà letteralmente in un pocu di scrizzioni o component component

Vede ancu:
Ripara l'errore 0x8007025d durante l'installazione di Windows 10
Installà l'aggiornu di a versione 1803 in Windows 10
Troubleshooting di i problemi di installazione di Windows in Windows 10
Installà una nova versione di Windows 10 sopra u vechju