Cume sguassà un account in Outlook

Ogni ghjornu, e tecnulugia di i mobuli sò sempre più cunquistendu u mondu, spingendu in u sottu i puse staziane è urdinatori. In questu casu, per quelli chì amanu leggere e-books nantu à dispositivi cù BlackBerry OS è un certu numaru di altri sistemi operativi, u prublema di a conversione di u furmatu FB2 in MOBI hè pertinente.

Metodi di conversione

In quantu à e convertite i formati in a maggior parte di l'altre zone, ci sò dui metodi fondamentali per cunvertirle FB2 (FictionBook) in MOBI (Mobipocket) in i computer - l'usu di servizii Internet è l'usu di software installatu, cioè di cunvertitore. Nantu à l'ultimu metudu, chì hè esse spartutu in un sensu di modi, a seconda di u nome di una applicazione particulare, discutemu in questu articulu.

Metudu 1: Converter AVS

U primu prugramma, chì sarà discusu in u manuale attuale, hè AVS Converter.

Scaricate AVS Converter

  1. Fighjate l'applicazione. Cliccate "Add Files" in u centru di a finestra.

    Pudete cliccà nantu à l'iscrizzione cù u listessu nomu nantu à u pannellu.

    A altra opzione di azzioni furnisce manipolazioni attraverso u menu. Cliccate "File" è "Add Files".

    Pudete aduprà a combinazione Ctrl + O.

  2. A finestra di apertura hè attivata. Truvà a posizione di u FB2 desideratu. Selezziunu l'oggetto, aduprà "Apertu".

    Pudete aghjunghje FB2 senza attivà a finestra sopra. Avete bisognu di trà u file "Esploratore" in a zona di applicazione.

  3. L'oggiu sarà aghjuntu. U so cuntenutu si pò osservà in a zona centrali di a finestra. Ora vole à specificà u furmatu in u quale l'oggetto sarà reformattatu. In blocu "Output Format" cliccate nantu à u nome "In eBook". Selezziunate a posizione in u listessu locu da u listinu "Mobi".
  4. Inoltre, pudete specificà una quantità di impostazioni per l'oggetto in uscita. Cliccate nantu à "Format Options". Un unicu articulu apru. "Salvà a copertura". Per impostazione predefinita, ci hè una marcata accanto, ma si deselezziunate sta scatula, allora u libru manca da a copertura dopu a cunvertenza in u formatu MOBI.
  5. Cliccando nantu à u nome di a sezione "Unisci", marcendu a casella, pudete combinà parechji e-libri in una sola dopu a cunvertenza, se avete selezionatu parechje fonti. In casu chì a casella hè chjarita, chì hè l'impostazione predefinita, u cuntenutu di l'oggetti ùn hè micca unitu.
  6. Cliccando nantu à u nome in a sezione RinominàPudete assignà u nome di u schedariu in uscita cun l'estensione MOBI. Per difettu, questu hè u nomu cum'è a fonte. Sta situazione di cose risponde à u puntu "Nome Originale" in stu blocu nant'à u listinu di menù "Profilu". Pudete cambià dà cunvertendu unu di i dui elementi chì seguenti da u listessu pruduttu:
    • Text + Counter;
    • Contatore + Testo.

    Questu hà da rendere a zona attiva. "Text". Eccu pudete cunduce u nome di u libru, chì pensate chì sia adattu. In più, un numeru sarà aghjuntu à stu nome. Hè particolarmente utile se si convertenu diversi oggetti in una volta. Se avete sceltu in precedenza l'elemento "Counter + Text", u numeru sarà davanti à u nome, è quandu sceglie a opzione "Text + Counter" - dopu. Parametro oppositu "Nome di uscita" u nomu sarà visualizatu tali chì sarà dopu riformattatu.

  7. Se fate un clicu nantu à l'ultimu articulu "Estraggite Immagini", pò esse uttene e immagini da a fonte è mette in un cartulare separatu. Per difettu ci sarà un directory. "I miei documenti". Se vulete cambià lu, cliccate nantu à u campu "Cartella di Destinazione". In a lista chì compare, cliccate "Revisione".
  8. Appare "Sfoglia cartelle". Immettite u directory appropriata, selezziunu u directory di destinazione è cliccate "OK".
  9. Dopu avè affissatu u parcorsu preferitu in l'elemento "Cartella di Destinazione", per inizià u prucessu di l'estrazione avete bisognu à cliccà "Estraggite Immagini". Tutte e immagini di u documentu saranu salvate in una cartulina separata.
  10. Inoltre, pudete specificà a cartella induve u libru riformattatu sarà mandatu direttamente. L'indirizzu di a destinazione attuale di u file in uscita hè affissatu in l'elemento "Cartella in uscita". Per cambià, cliccate "Revisione ...".
  11. Attivatu di novu "Sfoglia cartelle". Selezziu a posizione di l'oggetto reformattatu è premete "OK".
  12. L'indiricazione attribuita apparirà in l'elemento "Cartella in uscita". Pudete cuminciare à riformattà cliccendu "Start!".
  13. A riformattazione hè fatta, chì a dinamica hè visualizzata in percentuale.
  14. Dopu à a so fine, a finestra di dialogo hè attivata, quandu ci hè una inscrizzione "A cunversione hà finitu bè successu!". Si propone di andà à u cartulare induve u MOBI finitu hè piazzatu. Appughjà "Apri cartula".
  15. Attivatu "Esploratore" induve disp. MOBI hè situatu.

Questu metudu ti permette di cunverte simultaneamente un gruppu di schedari da FB2 in MOBI, ma a so principale "minus" hè chì Document Converter sia un pruduttu pagatu.

Metudu 2: Caliber

L'applicazione chì seguita ti permette di riformattà FB2 in MOBI - a combinazione Caliber, chì hè un lettore, cunvertitore è biblioteca elettronica, à u tempu.

  1. Activate l'applicazione. Prima di iniziate a procedura di riformattamentu, devi aghjunghje un libru à u repository di biblioteche di u prugramma. Cliccate "Add Books".
  2. A conchiglia si apre "Sceglite i libri". Truvate u locu di FB2, marca è preme "Apertu".
  3. Dopu aghjunghjendu un articulu à a biblioteca, u so nome apparirà in a lista cun altre libbre. Per andà à l'impostazioni di conversione, verificate u nome di l'elemento desideratu in a lista è cliccate "Convertit Books".
  4. A finestra per riformattà u libru hè stata lanciata. Quì pudete cambià una numeru di paràmetri di uscita. Considerà l'azzioni in a tab "Metadata". Da u listinu in goccia in giù "Output Format" sceglie opzione "MOBI". Sottu a zona citata in precedenza ci sò i campi di metadati, chì ponu esse riempiti à u vostru discrezione, è pudete lasciate i valori in esse cum'è in u sorgente di FB2. Quessi sò i campi:
    • Nome;
    • Sceglie per autore;
    • Editore;
    • Tags;
    • Autore;
    • Descrizione;
    • Serie.
  5. In più, in a stessa sezione, pudete cambià a copertura di u libru, se piacete. Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona in forma di cartella à a destra di u campu "Cambia l'imagine di copertina".
  6. A finestra standard di selezzione si aprirà. Truvà u locu induve a copertura hè situata in u furmatu d'image cù cui volete rimpiazzà l'immagine attuale. Sceglite questu elementu, premete "Apertu".
  7. A nova copertina sarà visualizata in l'interfaccia di cunvertitore.
  8. Ora andate à a sezione "Design" in a sidebar. Quì, cambià tra tabs, pudete piantà vari parametri per u font, u testu, u layout, u stile, è ancu eseguirà e trasformazioni di stile. Per esempiu, in a tabulazione Fonts Pudete sceglie a taglia è inserisci una famiglia di fonti addizionale.
  9. Utilizà a rùbbrica furnita "Prucessione euristica" opportunità, avete bisognu dopu avè andatu in essa per chè a casella "Permette l'elaborazione euristica"chì hè implicitu. Poi, quandu convertisce, u prugramma verificà a presenza di mudelli standard è, s'ellu si hè rilevatu, riparerà l'errori scritti. In listessu tempu, à volte un metudu cuntrastu pò peghju u risultatu finali, se l'assunzione di l'applicazione di correzione hè sbagliata. Dunque, sta caratteristica hè disattivata per difettu. Eppuru, ancu quandu hè attivatu da unchopping coffre da certi elementi, pudete disattivà certi funzioni: rimuovi i salti di linea, rimuova le righe vuote trà paragrafi, ecc
  10. Prossima sezione "Impostazione di a pagina". Quì pudete specificà u prufettu di input è di uscita, dipende da u nomu di u dispositiu sopra chì avete intenzione di leghje u libru dopu riformattà. In più, i campi di indentazione sò specificati quì.
  11. Dopu, andate à a sezione "Definisci struttura". Ci sò impostazioni speciali per l'utenti avanzati:
    • Scansione di u capitulu cù espressioni XPath;
    • Marcatu un capitulu;
    • Rilevazione di pagine cù espressioni XPath, etc.
  12. A prossima parte di l'impostazioni hè chjamata "Table of Contents". Eccu l'impostazioni per a tavula di i cuntenuti in u formatu XPath. Inoltre ci hè una funzione di a so generazione forzata in caso di assenza.
  13. Andate in a sezione "Cerca e Sostitu". Quì pudete cercà un testu specificu o un mudellu per una certa espressione regula, è dopu rimpiazzià cù un'altra opzione chì l'utente installa sè.
  14. In a sezione "FB2 input" Ci hè solu una messa in situ - "Ùn inserite micca una tabella di i contenuti à l'iniziu di u libru". Per difettu hè disattivatu. Ma se fate una casella accanto à stu parametru, allora a tabella di cuntenuti ùn sarà micca inserita à l'iniziu di u testu.
  15. In a sezione "Uscita MOBI" assai più impostazioni. Quì, cunsultendu e casute chjarificate chè sò purgate per difettu, pudete effettuà e seguenti operazioni:
    • Ùn aghjunghjate micca una tavula di i contenuti à u libru;
    • Aghjunghje cuntenutu à l'iniziu di u libru invece di a fine;
    • Ignorate i campi;
    • Usate un autore di ordinamentu cum'è autore;
    • Ùn convertite micca tutte e immagini à JPEG, etc.
  16. Infine, in a sezione Debug Hè pussibule specificà una directory per salvà l'infurmazioni di debug.
  17. Dopu tutte e informazioni chì cunsiderate necessarie per entrà sò state inserite, cliccate per iniziate u prucessu. "OK".
  18. U prucessu di riformattamentu hè in corso.
  19. Dopu ch'ellu hè finitu, in u angu in u dirittu inferu di a interfaccia di cunvertitore opposta à u parametru "Tasks" valore hè visualizatu "0". In gruppo "Formati" quandu si mette in evidenza u nome di l'oggiu vi va a vede u nome "MOBI". Per aprite un libru cù una nova estensione in u lettore interno, cliccate nantu à questu articulu.
  20. U cuntenutu MOBI si aprirà in u lettore.
  21. Se vulete visità u cartulare di posizioni MOBI, dopu à selezziunà u nome di l'elemento in opposizione à u valore "Way" bisognu presse "Click to open".
  22. "Esploratore" lancerà a posizione di u MOBI riformattatu. Questu cartulare si trova in una di e cartelle di a libreria Calibri. Purtroppu, ùn puderete micca cunsultà manualmente l'indirizzu di conservazione di un libru quandu si convertenu. Ma avà, se vulete, pudete copià a so duia per "Esploratore" oggettu à ogni altra directory di discu dur.

Questu metudu hè in un modu positiu diversu da quello precedente in l'aspettu chì a combinazione Calibri hè un strumentu libaru. In più, assuma una impostazione più precisa è dettagliata per i parametri di u file uscente. In listessu tempu, effettuendu riformattà cù a so aiuta, hè impossibile spiegà indipindente a cartella di destinazione di u file resultante.

Metudu 3: Fatturatu u formattu

U prossimu convertitore capace di riformattà da FB2 in MOBI hè l'applicazione Format Factory o Format Factory.

  1. Attiva Format Factory. Cliccate nantu à a sezione "Documentu". Da a lista di formati chì si vedenu sceglite "Mobi".
  2. Ma, disgraziatamente, manca a manca di default tra i codecs chì convertenu in u format Mobipocket. Apparirà una finestra chì vi invita à stallallu. Cliccate "Sì".
  3. U prucessu di scaricà u codec impiegatu hè fattu.
  4. Dopu, una finestra si apre per offiscia di stallà software addizionale. Chì no avemu bisognu di alcuna appendice, allora sciglite a casella accantu à u parametru "Sò accettatu di stallà" è cliccate "Prossimu".
  5. Ora mette in ballu a finestra per seleziona u cartulare per stallà u codec. Questa impostazione deve esse lasciata per difettu è cliccate "Install".
  6. U codec hè installatu.
  7. Dopu hè finitu, cliccate torna. "Mobi" in a finestra principale di a Fabbrica di Formati.
  8. A finestra di cunfigurazioni per convertisce in MOBI hè lanciata. Per mette à u codiu sorgente FB2 da trattà, cliccate "Add File".
  9. A finestra d'indicazione di a sorgente hè attivata. In u spaziu di u formatu invece di a pusizione "Tutti i File Supportati" selezziunate u valore "Tutti i File". Poi truvate u cartulare di l'archiviazione FB2. Avendu marcatu stu libru, pressi "Apertu". Pudete tagghà più oggetti à tempu.
  10. Quandu si torna à a finestra di configurazione di Riformatting in FB2, u nomu di a sorgente è u so indirizzu appareceranu in a lista di file preparati. In stu modu, pudete aghjunghje un gruppu di oggetti. U caminu à a cartella cun a situazione di i file uscenti hè visualizatu in l'elemento "Cartella finale". Di solitu, questu hè u listessu cartulare induve ci hè a fonte, o u locu duve i salvà i file durante l'ultima cunversione eseguita in Format Factory. Purtroppu, questu ùn hè micca sempre u casu per l'utenti. Per definisce u cartulare per a situazione di u materiale riformattatu, cliccate "Cambia".
  11. Attivatu "Sfoglia cartelle". Marcate u cartulare di l'ogni è cliccate "OK".
  12. L'indirizzu di u cartulare sceltu apparirà in u campu "Cartella finale". Per andà à l'interfaccia principale di Format Factory, per lanciare a procedura di riformattamentu, cliccate "OK".
  13. Dopu à ritornu in a finestra di base di u cunvertitore, a attività formata da noi in i parametri di cunversione sarà visualizata in essa. Questa linea cuntene u nome di l'oggetto, a so dimensione, u furmatu finale è l'indirizzu à u cartulare in uscita. Per iniziare u riformattà, segnà questu entrata è cliccate "Start".
  14. U prugramma currispondente sarà lanciatu. A so dinamica sarà visualizzata in a colonna "Condition".
  15. Dopu u finitu di u prucessu in a colonna apparirà "Fatti"chì indica a chjappu di successu di u travagliu.
  16. Per andà à a cartula di l'archiviazione di u materiale convertitu ch'ella hè stata precedentemente attribuita a voi stessi in l'impostazioni, verificate u nome di a attività è cliccate nantu à a didicazione "Cartella finale" in a barra di strumenti.

    Ci hè un altru soluzione à u prublema di transizione, ancu s'ellu hè sempre menu cumunale ch'è u precedente. Per implementà l'utente, si deve clicà à dirittu nantu à u nome di a missione è in a marcata di u menù di a finestra "Apertu u Cartinu di Destinazione".

  17. A situazione di l'elemento convertitu aprite in "Esploratore". L'utente pò aprite stu libru, u muvimentu, u edi, o esegui altre manipuli dispunibili.

    Stu metudu arricchisce l'aspetti positivi di e versioni precedenti di u task: gratuitamente è a capacità di sceglie a cartella di destinazione. Ma, purtroppu, l'abilità di personalizà i parametri di u formatu MOBI finale in Format Factory hè guasi ridotta à zero.

Avemu studiatu un sensu di modi per convertit e libri E-FB2 à u formatu MOBI cù vari convertitori. Hè difficiule di sceglie u megliu di elli, cum'è ognunu hà i so proprii vantaghji è svantaghji. Se avete bisognu di specificà i parametri più accurati di u schedariu in uscita, allora hè megliu ad aduprà u combinatu Calibre. Se a configurazione di u formatu ùn aghju micca tantu per voi, ma vulete specificà a situazione esatta di u schedariu in uscita, pudete aduprà Formatu di Fàbula. Sembra chì a “media d'oro” trà questi dui prugrammi sia AVS Document Converter, ma purtroppo, sta applicazione hè pagata.