Configurazione di u router Asus RT-N12 D1 per Beeline + Video

Per un bellu tempu aghju scrittu cumu cunfigurà u router wireless ASUS RT-N12 per Beeline, ma poi eranu dispositivi leggermente diversi è sò stati furniti cù una versione di firmware differente, è cusì u prucedimentu di configurazione era un pocu diversu.

Attualmente, a revisione attuale di u router Wi-Fi ASUS RT-N12 hè D1, è u firmware da cui entra in u magazinu hè 3.0.x. Avemu prupostitu di stallà stu dispositiu particulare in sta istruzione passo-passo. U settu ùn dipende micca da ciò chì sistema operativu avete - Windows 7, 8, Mac OS X o qualchì altro.

ASUS RT-N12 D1 Wireless Router

Video - Configurazione di ASUS RT-N12 Beeline

Pò dinò esse utile:
  • Configurazione di ASUS RT-N12 in a vecchia versione
  • Firmware ASUS RT-N12

Per principiu, propongo di guardà l'istruzione video è, se qualcosa rimane chiaru, sottu tutti i passi sò descritti in gran dettaglio in u furmatu di testu. L'incusione esiste qualchi cumenti nantu à l'errori tipichi in a configurazione di u router è i motivi per i quali Internet ùn hè micca dispunibile.

Cunnessione di u router per configurà

Malgradu u fattu di cunnessione di u router ùn hè micca difficiule, solu per quessa, mi fermeraghju à stu puntu. A u schernu di u router, ci sò cinque porti, unu di i quali hè blu (WAN, Internet) è quattru altri sò gialli (LAN).

U cavallu Beeline ISP deve esse cunnessu à u portu WAN.

A propettu cunfigurà u router stessa per mezu di una cunnessione cablata, questu vi libererà da parechji prublemi possibili. Per fà quessa, cunnesse una porta Portu di u router à u connettore di a scheda di rete di u computer o di u portatile cù u cavu inclusu.

Prima di configurà ASUS RT-N12

Alcune cose chì contribuiranu ancu à a cunfusione di successu è riduce u numeru di prublemi in questu, in particulare per l'utenti principianti:

  • Nè durante a messa in u nò, dopu ùn avètevate micca a cunnessione Beeline nantu à u computer (quella chì era abitualmente utilizzata per accede à Internet), altrimenti, u router ùn pò micca stabilisce a cunnessione necessaria. Internet dopu a messa in travagliu senza travaglià Beeline.
  • Megliu s'è configuratu u router cù a cunnessione cablata. È cunnessione via Wi-Fi quandu tuttu hè impostatu.
  • S'è u casu, andate in i parametri di cunnessione aduprati per comunicà cù u router, è assicuratevi chì e cunfunzioni di protocollo TCP / IPv4 sò impostate à "Obete un indirizzu IP automaticamente è uttenite l'indirizzu DNS automaticamente". Per fà quessa, premete i tasti Win + R di a tastiera (a chiave Win cu u logu di Windows) è inserisci u comando ncpa.cplFate un clic su Enter. Selezziunate da a lista di cunnessioni quella cù a quale sò connessu à u router, per esempiu "Connessione à l'à Locu", cliccà à dirittu destro è selezziunà "Proprietà". Allora - vede a foto in basso.

Come entrà in a configurazione di u router

Inserite u router in una pronta elettrica, dopu avè tenutu cunsideratu tutte e raccomandazioni di sopra. Dopu, 2 varianti di l'eventi sò pussibuli: nunda ùn accadrà, o a pagina si aprirà cum'è in l'imagine sottu. (Sì u tempu, se avete dighjà statu nantu à sta pagina, si aprirà un pocu altru, procedi subitu à a prossima parte di l'istruzione). Se, per mè, sta pagina sarà in inglese, ùn pudete micca cambià a lingua in stà stà.

S'ellu ùn hè aperta automaticamente, lanciate un prugrammu è scrivi in ​​a barra di indirizzu 192.168.1.1 e premete Invescia. Se vedi a richiesta di login è password, inserisci admin è admin in entrambi i campi (l 'indirizzu specificatu, login è password sò scritti annantu à u adesu sottu ASUS RT-N12). Ancu una volta, se sì in a pagina sbagliata chì aghju citata sopra, andate direttamente à a prossima parte di u manuale.

Cambia u password amministratore ASUS RT-N12

Fate un clic nantu à u pulsante "Vai" in a pagina (in a versione russa l'inscrizione pò differisce). In a prossima tappa, vi sarà dumandatu di cambià a password d'Administratore predefinita à qualcosa di differente. Fate stu è ùn scurdate micca a password. Noteraghju chì questu password sarà necessariu per entrà in l'impostazioni di u router, ma micca per Wi-Fi. Cliccate Next.

U router cumincerà à determinà u tipu di rete, è poi offra di entrà in u nome di rete wireless wireless SSID è mette a password in Wi-Fi. Inserite li e cliccate "Applicà". Se stà impiantendu un router nantu à una cunnessione senza fili, in quellu passaghju a cunnessione si rompe è ci vole à cunnessu à a rete senza filu cù i nuovi ajustamenti.

Dopu, vedete l'infurmazioni nantu à i parametri chì sò stati applicati è u pulsante "Avanti". In fattu, ASUS RT-N12 rileva in manera erronea u tippu di rete è avete da configurà manualmente a cunnessione Beeline. Cliccate Next.

Configurazione di cunnessione Beeline nantu à Asus RT-N12

Dopu avè cliccatu "Avanti" o dopu avè rientratutu (dopu avete adupratu dighjà a cunfigurazione automatica) l'ingressu à l'indirizzu 192.168.1.1 vedi a pagina seguente:

ASUS RT-N12 page settings

S'ellu hè necessariu, se, cum'è mè, l'interfaccia web ùn hè micca in russo, pudete cambià a lingua in u angulu in dirittu superiore.

In u menu à manca, selezziunate "Internet". Dopu, ponu i seguenti impostazioni di cunnessione Internet da Beeline:

  • Tipu di cunnessione WAN: L2TP
  • Obete un indirizzu IP automaticamente: Si
  • Connettu à u servore DNS automaticamente: Sì
  • Username: u vostru login Beeline comincia à 089
  • Password: a vostra password Beeline
  • Server VPN: tp.internet.beeline.ru

Impostazioni di cunnessione Beeline L2TP in ASUS RT-N12

È cliccate "Applicà". Se tutte e impostazioni sò state introdotte correttamente, è a cunnessione Beeline nantu à u computer hè rotta, dopu un pocu tempu, andendu in a "Mappa di Rete", vedete chì u status Internet hè "Connected".

Configurazione di a rete Wi-Fi

Pudite fà e l'impostazioni di basa di e configurazione di rete senza filu di u router in u stadiu di a cunfigurazione automatica di ASUS RT-N12. Tuttavia, à ogni momentu pudete cambià a password per Wi-Fi, u nome di a rete è altre impostazioni. Per fà ciò, aprite semplicemente a "Rete Wireless".

Opzioni raccomandati:

  • SSID - ogni nome volu di a rete senza filu (ma ùn cirillicu)
  • Metodo di autenticazione - WPA2-Personale
  • Password: à u minimu 8 caratteri
  • Canale - pudete leghje nantu à a selezzione di canali quì.

Impostazioni di sicurezza Wi-Fi

Dopu applicatu i cambiamenti, salvami. Hè tuttu, avà pudete accede à Internet da qualunque dispositivu dotatu di modulu Wi-Fi cunnessione à a vostra rete wireless.

Nota: per configurà a televisione IPTV di Beeline nantu à ASUS RT-N12, andate in "Rete locale", selezziunate a scheda IPTV è specificate u portu per a cunnessione di u set-top box.

Pò esse ancu pratettu: prublemi tipichi in a configurazione di un router Wi-Fi