Cume configurà u router ASUS

U grafico permette di valutà visivamente a dipindenza di dati nantu à certi indicatori, o a so dinamica. I grafici sò aduprati sia in travaglii scientifici o in travagliu di ricerca, è in presentazioni. Dai un ochju à cume custruisce un grafico in Microsoft Excel.

Plotting

Hè pussibile trà un graficu in Microsoft Excel dopu a tavula cù i dati hè pronta, à basi di u quale sarà custruita.

Quandu a tavula hè pronta, essendu in la scheda "Inserisci", selezziunate a zona di a tavula induve i dati calculati chì anu da vede in u graficu sò. Dopu, nantu à u nastru in u blocu di u "Diagrammi" casella di attrezzi, cliccate nantu à u "Graficu" pulsante.

Dopu, aprite un listinu in u quali presentanu sette tippi di grafici:

  • pianu regule;
  • accatastate;
  • un programma normalizatu cun accumulo;
  • cun marcatori;
  • carta cù marcatori è cumulazione;
  • un calendario normalizatu cun marcatori è cumulazione;
  • volume chart.

Selezziunu a pianificazione chì, a vostra opinione, hè più adatta per stabilisce u scopu di a so custruzzioni.

Poi, u prugramma Microsoft Excel esegue a costruzione diretta di grafici.

Editing di carta

Dopu chì u graficu hè statu custruutu, pudete modificà, per dà à l'apparenza più presentable, è di facilità a capienza di u materiale chì mostra stu graficu.

Per firmà u nome di u graficu, andate in la scheda "Layout" di u mago chì travaglia cun diagrammi. Facemu clic nantu à u bottinu nantu à a cassetta sottu u nome "nome di u grafico". In a lista chì si apre, sceglite se u nomu si pone: in u mezu o sopra a pianificazione. A seconda opzione hè più adatta, cusì cliccate nantu à l'elemento "Sullà u tabellu". Dopu à quessa, u nomu apparisce, chì pò esse rimpiazzatu o editatu, à a so discrezione, solu cliccendu nantu à ellu, e inserendu i caratteri desiderati da a tastiera.

Per uttene un nome à a asse di u grafico, cliccate nantu à u bottinu "Nome axis". In l'elencu à sì, selezziunate subitu l'elemento "Nome di l'asse orizzontale principale", è andate dopu à a posizione "Nome sottu l'asse".

Dopu à chì, sottu l'asse, apparisci una forma per u nome chì pò inserisce un nome chì vulete.

Altrimenti, firmiamo l'asse verticale. Cliccate nantu à u bottinu "Nome dell'asse", ma in u menu chì vene, selezziunu u nome "Nome di l'asse verticale verticale". Dopu à ciò, una lista di trè opzioni per a situazione di a firma:

  • rotatu;
  • verticale;
  • orizzontale.

E megliu ad aduprà un nomu rotatu, postu chì in questo casu spaziu in a pagina hè salvu. Cliccate nantu à u nome "Turned title".

Di novu, nantu à u fogliu, vicinu à l'asse corrispondente, un campo vene in cui pudete inserire u nomu di l'asse chì più adatta à u cuntestu di i dati situati.

Se pensate chì a legenda ùn hè micca necessaria per capisce a grafica, ma occupa solu spaziu, pudete cancellà. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu "Legend", situatu nantu à u nastro, è selezziunu "No". Quì pudete sceglie qualsiasi postu di a legenda, se ùn vulete micca cancellarlo, ma cambia solu a situazione.

Grafica cù l'asse ausiliare

Ci sò i casi chì avete bisognu di mette parechji grafici nantu à u listessu pianu. Se anu i stessi misure di calculu, allora questu hè fattu cum'è descrittu sopra. Ma chì fà se e misure sò differenti?

Per principiu, essendu in la scheda "Inserisci", cum'è l'ultima volta, selezziunate i valori di a tavula. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Graficu", è selezziunate a versione più adatta di u pianu.

Comu pudete vede, due grafichi sò formati. Per affissà u nome currente per e unità per ogni grafico, cliccate à dirittu cliccate nantu à quella per a quale daveru aghjunghje un asse più. In u menu chì si vene, selezziunate "Format data series".

A finestra di formattu di righe di dati inizia. In a so sezione "Parametri di fila", chì devia aperta per difettu, spostate u passatu à a posizione "Lungo l'asse secondariu". Cliccate nantu à u bottinu "Chiudi".

Dopu à questu, una nova ascia hè formata, è u pianu hè ricostruitu.

Ora, avemu bisognu di firmà l'asse, è u nome di u graficu, esattamente secondu l'algoritimu cum'è in l'esempiu precedente. S'ellu ci hè parechji grafici, hè megliu à ùn sguaterà a legenda.

Funzione Plot

Ora vedemu cumu custruì un graficu per una funzione data.

Supponemu chì avemu una funzione y = x ^ 2-2. Passu, sarà uguale a 2.

Prima di tuttu, custruemu una tavula. A parte sinistra, inserite i valori x in incrementi di 2, cioè 2, 4, 6, 8, 10, ecc In u latu dirittu cunduce in a formula.

Dopu, rimarcemu in u angulu inghjunu à destra di a cella, cliccate nantu à u bottinu di u mouse è "trascialu" finu à u fondu di a tavula, cusì copendu a formula in altre cellule.

Poi, andate in "Insert" tab. Selezziunate i dati tabulati di a funzione, è cliccate nantu à u bottu "Scatter" nantu à u nastro. Da u listinu presentatu di grafici, selezziunu un puntu cù e curve lisce è marcatori, cume sta vista hè più adatta per custruisce una funzione.

Plotturà a funzione hè in corso.

Quandu u graficu hè statu tracciatu, pudete cancellà a legenda è fà qualchi modifiche visive, chì sò digià discusse in sopra.

Cumu si pudete vede, Microsoft Excel offre a capacità di costruisce vari tipi di grafici. A principale situazione di sta situazione hè a creazione di una tavula cù i dati. Quandu u schedariu hè creatu, pò esse cambiatu è adattatu in quantu à u scopu previsto.