Outlook 2010 hè una di e applicazioni di e-mail più popolari in u mondu. Questu hè a causa di a grande stabilità di u travagliu, è u fattu chì u fabbricante di stu clientela hè una marca cù un nomu mondu - Microsoft. Ma invece di quì, è questu prugrammu sbagliu accade in u travagliu. Scopri ciò chì ha causatu l'errore "ùn ci hè micca cunnessione à Microsoft Exchange" in Microsoft Outlook 2010 è cume si risolve u.
Immiscintu e credenziali invalide
A causa più frequente di questu errore hè l'introduzione di le credenziali sbagliate. In questu casu, avete bisognu di dopu cuntrullà attentamente i dati di entrata. Se ci vole, cuntattate l'amministratore di a rete per chiarisce.
Impostazione di u cuntu erratu
Una di e cause più cumuni di stu errore hè a configurazione errata di un account di utilizatore in Microsoft Outlook. In questu casu, avete bisognu di sguassà u vecchia account, è creà una nova.
Per creà un novu account in Exchange, bisognu fermà Microsoft Outlook. Dopu à ciò, andate in u menu "Start" di u vostru computer, è andate in u Pannello di cuntrollu.
Dopu, andate à a sottusezzione "Account di l'Utente".
Poi, cliccate nantu à l'elemento "Posta".
In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u pulsante "Accounts".
A apertura di una finestra cù i parametri di u cuntu. Cliccate nantu à u "Crea" u pulsante.
In a finestra chì si apre, per difettu, u selettore di selezzione di serviziu deve esse piazzatu à "Account di e-mail". Se ùn hè micca, allora metti in sta posizione. Cliccate nantu à u pulsante "Avanti".
A finestra di aghjunghje si apre. Rioranazione di u passu à a posizione "Configurazione manuale di e configurazione di u servitore o tipi di servitori addizionali". Fate un clic nantu à u pulsante "Avanti".
In u prossimu tappa, cambemu u bottinu in a posizione "Microsoft Exchange Server o Serviziu compatibile". Cliccate nantu à u pulsante "Avanti".
In a finestra chì si apre, in u campu "Server", inserite u nome di u servitore per u mudellu: exchange2010. (Domain) .ru. Una marcata in corrispondenza di a iscrizzione "Usa u modu di cache" deve esse lasciata solu quandu t'entrapà da un laptop, o essa ùn hè micca in a sede principale. In altri casi, deve esse eliminatu. In u "Username" inserisci u login per accede à Exchange. Dopu, cliccate nantu à u bottu "Altro Impostazioni".
In a tabulazione "Generale", induve avete spostatu immediatamente, pudete lasciate u nome d'agghjettu predefinitu (cum'è in Exchange), o pudete rimpiazzarlo per ogni praticu per voi. Dopu à ciò, andate à la scheda "Connessione".
In u casu di configurazione di "Mobile Outlook", selezziunate a casella accantu à l'entrata "Cunnessu à Microsoft Exchange via HTTP". Dopu à ciò, u pulsante "Impostazioni proxy di Exchange" hè attivatu. Cliccate nantu à sta.
In u campu "Indirizzu di l'indirizzu", inserite u listinu indirizzu chì avete inseritu in precedenza quandu specificassi u nome di u servitore. U prucedimentu di verifica deve esse specificatu per difettu cum'è autenticazione NTLM. S'ellu ùn hè micca u casu, allora rimpiazzià cù l'opzione desiderata. Fate un clic nantu à u "OK".
Tornà à la scheda "Connection", cliccate nantu à u pulsante "OK".
In a finestra di creazione di u cuntu, cliccate nantu à u bottinu "Avanti".
Se avete fattu tuttu u correttu, u cuntu hè statu creatu. Cliccate nantu à u bottinu "Finish".
Ora pudete aprite Microsoft Outlook è andate à u account Microsoft Exchange creatu.
Legacy Microsoft Exchange Version
Una altra ragione per l'errore "ùn ci hè nunda di cunnessione à Microsoft Exchange" pò fà una versione obsoleta di Exchange. In questu casu, l'usu pò solu, una volta comunicatu cù l'amministratore di a rete, offri di cambià à un software più mudernu.
Cum'è si pò vede, e cause di l'errore descrittu ponu esse cumplettamente diversu: da l'ininessione banale errata di e credenziali à e impostazioni di mail sbagliate. Dunque, ogni prublema hà a so solu soluzione individuale.