Aggiunzià i driver in Windows 10


Per mantene u correttu di u funziunamentu di u computer è di tutti i so componenti, bisogna seguità almeno un pocu a rilevanza di u prugrammu installatu in ellu. In più, i componenti più impurtanti di u cumunamentu di software è hardware cù i quali pudenu esse posti prublemi sò i driver di dispositivi.

U sistema ùn pò risolve indipindente, è ùn sapia micca cumu uttene stu o quellu equipaggiu. Riceva l'infurmazioni nantu à questu da un software speciale chì assuma e responsabilità di un intermediariu trà u sistema operativo, dispositivi incastu è periferiche. Sti mini-prugrammi sò chjamati piloti.

In e versioni precedenti di u sistema operativu di Microsoft, l'utenti anu avutu spessu à truvà è installà di modu indipendente stu tipu di software di monitoru. Di conseguenza, u prucessu di l'aggiornamentu di sti piloti ponu ancu nantu à e spalle d'utenti. Ma da Windows 7, tuttu hè cambiatu drammaticamente: ora u sistema hè capace di ricercà è installà di modu indipendente u software necessariu per u correttu funzionamentu di l'apparecchimentu. In i primi dieci, questu prucessu hè più simplici cum'è possibile, è qualchì volta invisibule per l'utente.

Tuttavia, certi componenti di u computer richiedenu l'aggiornamentu di un driver per eliminà ogni errore in u so travagliu è soddisfà e esigenze di software moderni. Windows 10 per a maiò parte faci da solu, ma à volte ci vole à installà l'aggiornamenti manualmente.

Cume aghjunghje i driver in Windows 10

Sò subitu, avemu a notà chì impegne in l'aggiornamentu di i driver, se ùn ci hè micca una ragione ovvia per ciò, ùn hè micca assolutamente a pena. Quandu l'apparecchimentu funziula perfettamente, ùn avete da veda micca nisuna migliorazione dopu à l'aggiornu. Inoltre, l'effettu contrariu hè pussibule.

L'unica eccezione hè i driver per u sistema graficu di u vostru computer. Per assicurà u rendimentu ottimale di a scheda video, vi pudarete aghjurnà periodicamente u so software di monitoru. In particulare, stu cumunamentu di i gamers ottiene sempre grafichi di PC ottimizzati per i ghjochi moderni.

In più, l'amatori di ghjocu avè à dispuniscenu utilità speciali cun una vasta gamma di ambienti cum'è GeForce Experience da Nvidia è Radeon Software da AMD.

Vede ancu:
Aghjurnà i driver di schede video NVIDIA
AMD Radeon Graphics Card Driver Update

Allora, guardemu u prucessu di stallà l'aggiornamenti per u lugiziale di driver in u sistema operativu di Windows 10.

Metudu 1: Windows Update Center

A decima edizione di l'OS da Microsoft permette di aduprà Windows Update non solu per aggiornà i componenti di u sistema, ma ancu per installà nuove versioni di driver, ancu i più specifici. Di norma, Windows istallisce l'aggiornamenti per tale tipu di software per via di sè, in background, ma se avete disattivatu l'aggiornamentu autumaticu, pudete iniziate manualmente una ricerca per elli.

Vede ancu:
Cumu disattivà l'aggiornamenti di Windows
Installate l'aggiornamenti per Windows 10 manualmente

  1. Prima, aprite i parametri di u sistema cliccendu nantu à u bottinu "Tutte le opzioni" in u pannellu di notificazioni o cliccendu nant'à u micca icona in u menù "Start". In alternativa, pudete aduprà a sì leccamentu "Win + I".

  2. In a finestra "Opzioni" vai à a sezione "Aggiorna è Sicurezza".

  3. Avà avete bisognu di iniziare u prucessu d'aggiornu. Per fà quissa in tab "Windows Update" preme u pulsante "Cercate l'aggiornamentu". Dopu, dopu, u sistema cercarà automaticamente e installà l'ultime aggiornamenti, cumprenu i piloti hardware.

À a fine di l'operazione, pudete avè da rinviare u computer, chì vi sarà ancu cunnisciutu. Ben, a lista di i piloti installati pudete vede in a categoria "Aggiornamenti di i driver" in u log di l'aggiornu di u sistema.

Questu hè u metodo più simplici, chì pò esse descrittu brevemente cum'è "cliccatu è scurdatu". Ùn hè necessariu alcun prugramma addizionale, ma hè necessariu solu un attrezzi per sistema.

Metudu 2: Manager di dispositivi

Se avete bisognu di aggiornà u driver per un dispositivo specificu nantu à u vostru PC, pudete aduprà unu di l'utili indispensabili di Windows 10. Cum'è pudete capisce, si tratta di un sistema “Manager di Dispositivi” chì furnisce informazioni dettagliate nantu à ogni componente hardware di un computer.

Inoltre, l'utensu vi permette di cambià a configurazione di i dispositivi per i quali questu opzione hè dispunibule: abilitete, disattivate è cambiate e so impostazioni. Ma u più interessante per noi hè a capacità di cuntrullà i driver di dispositivi. Ci hè a funzionalità necessaria per l'aggiornamentu di u lugiziale di cuntrollu o chì si vultanu à a versione precedente.

  1. Per fà u puntu sopra, cliccate nantu à l'icona "Start" cliccate o cliccate à diretta "Win + X"E dopu in u menù contestuale chì si apre, selezziunu "Manager di dispositivi".

  2. In a lista di i componenti hardware di u vostru computer, truvate u dispositivu chì avete bisognu è riprisentele cliccanu annantu ad essa cun u dirittu di u mouse Dopu à chì cliccate "Aggiorna Driver" in u menu popup.

  3. Aghjunghjerai dui modi per installà l'aggiornamentu: da un computer o direttamente da Internet. A ricerca automatica di driver in rete hè di solitu micca u metodo più efficace, ma à volte funziona ancora.

    In alternativa, pudete sceglie un driver da a lista già installata nantu à u computer. Hè pussibule chì u software necessariu sia avà dispunibule in a memoria di u vostru dispositivo. So cliccate "Ricercà i driver in stu computer".

    Allora andate in lista di i prugrammi dispunibili per u dispositivo sceltu.

  4. In a finestra chì si apre, una lista di i piloti chì avianu già in u computer hè presentata, se ci hè. Assicuratevi chì l'elemento hè "Solu dispositivi compatibili" era marcatu. Allora selezziunu unu di l'ordini in a lista è cliccate nantu à u bottinu. "Prossimu".

Cusì, installerete u driver chì avete specificatu. Forse, s'ellu ci era un prublema cù u dispositiu, si sparirà immediatamente, è forse per questo duverete ripartite u PC. Inoltre, in casu di fallimentu, pudete provà à stallà un altru driver da a lista di piloti dispunibili è risolvi u prublema.

Metru 3: U situ di u Fabbricante

Se i metudi descritti sopra ùn avianu micca purtatu u risultatu desideratu, hè una soluzione ragionevuli per scaricà u software necessariu direttamente da u situ di u fabbricante di componenti o da u computer cum'è u tuttu. In particulare questu metudu hè pertinente per i dispositivi obsoleti o rari di e caratteristiche specifiche cum'è stampatori, dispositivi multifunzione, scanners è altri equipaggiu altamente specializati.

Allora, pudete fà esaminà l'infurmazioni nantu à u dispositiu è a so versione di driver in "Manager di dispositivi"è dopu truvà u software pertinente nantu à u situ di u fabbricante.

A ricerca pò esse eseguita sia nantu à a risorsa ufficiale di u custrugu di a componente, o nantu à u situ di l'azienda chì hà creatu a vostra scheda madre, se a so mudellu hè cunnisciuta in modu affidabile. Se aduprate un laptop, u modu più praticu per truvà tutti i piloti in un unicu locu hè di aprire a pagina corrispondente di u dispositivo in u portale di u so produttore direttu.

Benintesa, ùn hè micca duvutu bisognu di cercà ogni driver in una risorsa web speciale. Questu deve esse fattu solu sì quandu si presentanu i prublemi in u funziunamentu di u dispositivo.

Metudu 4: Utilità di terze parti

Ci hè una opinione chì i prugrammi spiciali chì ricercanu e installanu automaticamente l'aggiornamenti per tutti i piloti in u sistema sò a migliore soluzione per i principianti. Tuttavia, questu ùn hè micca u casu. In più, a situazione hè cumplettamente opposta: stu tipu di software hè un bonu strumentu solu in le mani di un utilizatore avanzatu.

U fattu hè chì quasi tutti sti utilità offrenu per installà l'aggiornamenti di driver ancu per quelli dispositivi chì funzionanu perfettamente è senza fallimentu. Di sicuru, se ùn sapete micca ciò chì stai installendu, l'effettu sarà micca significativu o cumpletamente invisibile, ma, in peggio, l'apparecchiatura ùn funziera micca in modo correttu è bè se riesci a torna à a versione precedente di u software.

Tuttavia, tali prugrammi ùn pò esse chjamatu nè inutile. Spissu, in i basi di dati di tali prugrammi, pudete truvà i piloti per dispositivi assai vecchi è cusì migliorà u so travagliu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Cusì si ricunnusce chì voi aduprà i metudi descritti sopra raramente. In a maggior parte di i casi, Windows 10 trova indipindente è installa i driver più adatti. Ma ancu, ricordate: u modu di u vostru serviziu computer impiega ancu nantu à voi, allora sia attente quandu scarica è installazione qualcosa in a vostra macchina.