Browser Safari ùn Apraia pagine Web: Soluzione di Problemi

Malgradu u fattu chì Apple hà ufficiali cessatu di supportu per Safari per Windows, parechji questu browser persunalizessu hè ancu unu di i più popolari trà l'utenti di stu sistema operativu. Come per ogni altru prugramma, u so travagliu ùn vene micca, per ragioni oghjiali è soggettivi. Un di questi prublemi hè l'inabilità di aprire una nova pagina web in Internet. Amparemu chì fà da fà se ùn pudete aprite una pagina in Safari.

Scaricate l'ultima versione di Safari

Problemi senza navigatore

Ma, ùn impurtate micca immediatamente u navigatore per l'inabilità di aprite e pagine in Internet, perchè pò esse accadutu, è per motivi fora di u so cuntrollu. Fra li sò:

  • A cunnessione Internet hè stata rotta da u fornitore;
  • fallimentu di u modem o scheda di rete di u computer;
  • malfunzionamenti in u sistema operativu;
  • bloccaggio di u situ cù antivirus o firewall;
  • u virus in u sistema;
  • bloccà u situ web da u fornitore;
  • terminazione di u situ.

Ognunu di i prublemi descritti sopra hà a so solu soluzione, ma ùn hà nunda à averisce cù u funziunamentu di u navigatore Safari in sè. Avemu prupusitu à risolve u problema di i casi di perdita di accessu à e pagine Web chì sò causate da prublemi interi di stu navigatore.

Cancellazione cache

Se sì sicuru chì ùn pudete micca aprà una pagina web micca solu per via di a so indisponibilità temporanea, o di prublemi di sistema cumuni, prima di tuttu, avete bisognu di pulì a cache di u navigatore. A cache hè pagine Web caricate chì sò state visitate da l'utente. Quandu si ricrescia, li navigatore ùn scarica micca i dati da Internet, carre a pagina da a cache. Si salva tantu tempu. Ma, se a cache hè piena, Safari cumincia à fà scempera. È, qualchì volta, ci sò problemi più cumpleati, per esempio a incapacità di aprire una nova pagina in Internet.

Per purgà a cache, premete Ctrl + Alt + E nantu à a tastiera. Una finestra pop-up cumparisce dumandà se avete bisognu di sgualà a cache. Cliccate nantu à u pulsante "Cancella".

Dopu, tenta di ricaricà a pagina di novu.

Ripristina i settori

Se u primu metudu ùn hà micca produttu alcun risultatu, è e pagine Web ùn sò ancu caricate, pò esse fallu à causa di impostazioni errate. Dunque, avete bisognu di resettarli à a forma originale, cume eranu subitu quandu avete installatu u prugramma.

Vai à l'impostazioni di Safari cliccendu nantu à l'icona di l'ingranaggio situata in l'angulu à destra di a finestra di navigatore.

In u menu chì vene, selezziunate l'elemento "Reset Safari ...".

Appare un menu in cui sceglite i dati di navigatore chì saranu cancellati è chì restanu.

Attentu! Tutte e informazioni cancellate ùn sò micca recuperabili. Cusì, i dati preziosi devenu esse carichi in un computer, o registratu.

Dopu avete sceltu ciò chì deve esse eliminatu (è se l'essenza di u prublema hè ignora, avete bisognu di cancellà tuttu), cliccate nantu à u pulsante "Reset".

Dopu resettà i paràmetri, ricaricà a pagina. Devi aperta.

Reinstallà u navigatore

Se i passi precedenti ùn anu micca aiutatu, è sì sicuru chì a causa di u prublema si trova in u navigatore, nunda resta, cumu reinstallarla cun a rimozione piena di a versione precedente cun i dati.

Per fà ciò, andate in a sezione "Disinstallazione" da u pannellu di cuntrollu, cerca l'entrata di Safari in a lista chì si aprite, selezziunela, è cliccate nantu à u "Disinstalla".

Dopu una disinstallazione, installà u prugramma torna.

In a vasta maggioranza di i casi, se a causa di u prublema era veramente in u navigatore, è micca in un'altra, l'esecuzione successiva di sti trè passi, quasi u 100% garantisce a ripresa di l'apertura di e pagine Web in Safari.