Strumenti di adesu di bloccaggio in un browser Google Chrome

I cambiamenti in certi fusi orarii di u 2014 in a Federazione Russa hannu influenzatu a determinazione di l'ora giusta per u sistema operativu di Windows 7. In questu sensu, Microsoft hà fattu scansu un aggiornamentu minore chì risolve i prublemi accaduti. Installatevi se u tempu di u computer hè visualizatu in maniera incerta.

Novi cambiamenti in fusi orari in Windows 7

I sviluppatori cù u so patch aghjunghjenu novi fusi orari per a Federazione Russa, aghjurnavanu sette quelli esistenti è cumparì duie. I cinture 1, 2, 4, 5, 6, 7 è 8 sò stati aggiornati, cusì l'utenti saranu rediretti automaticamente à e nova versioni durante stu periodu. Verificate a tavula sottu. In i trovu infurmazioni dettagliate nantu à i nuovi cambiamenti.

In casu chì sì in un fuso horariu appena aghjustatu, avete bisognu di selezziunu manualmente dopu avè installatu l'aggiornamenti o li sincronizà. Per sapè di più nantu à a sincronizzazione di tempu in Windows 7 in u nostru articulu à u ligame sottu. A tavula cuntene e informazioni dettagliate nantu à l'innovazioni.

Più: Sincronizza l'ora in Windows 7

E cità di Vladivostok è Magadan sò state unite in un fuso horariu. Dopu installazione di l'aggiornamenti, a transizione sarà fatta automaticamente. Fighjà una veduta più vicina à u prucedimentu di a stallazione di u novu patch.

Installate l'aggiornamentu per i fusi orari in Windows 7

Tuttu l'aggiornamentu di Microsoft deve esse scaricatu solu da u situ ufficiale, perchè vi pruteghju da adware è malware. Ùn ci hè nunda di complicatu per u scaricamentu è per l'installazione di un patch, hè solu necessariu à fà qualchi passi simpli:

Scaricate l'aggiornu di i fusi orari per Windows 7 x64 da u situ ufficiale
Scaricate l'aggiornamentu di i fusi orari per Windows 7 x86 da u situ ufficiale

  1. Andate à u situ ufficiali di supportu Microsoft, selezziunate a larghezza di bit di u sistema operativu è andate in a pagina di download di l'aggiornu.
  2. Selezziunate a lingua adatta, leggere i dettagli è le istruzioni di installazione, allora cliccate "Download".
  3. Run u file scaricatu, aspettate a verifiche di l'aggiornu per finì è cunfermà l'installazione cliccendu "Sì".
  4. A finestra di stallazione si aprirà, basta à aspettà chì u prucessu completi è chiuderà a finestra.
  5. Rinvalla u computer, dopu allora vi sarà configuratu automaticamente è applicatu novi fusi orari.

Dopu avè installatu i fusi orari modificati, u sistema operativu funzionerà correttamente è mostra veramente l'ora attuale. Si consiglia di l'aggiornamentu immediatamente se ùn l'avete micca già fattu. U prucessu ùn hè micca complicatu è ti porta solu pochi minuti.