Tra i numerosi tipi di grafie chì ponu esse custruiti cù Microsoft Excel, u diagramma di Gantt deve esse messu in evidenza. Si tratta di un grafico baru orizzontale, nantu à l'asse orizzontale di cui, a linea tempore hè situata. Cù l'aiutu di questu, hè assai pratice per calculà, è determinà visivamente, intervalli di tempu. Facemu capisce cumu custruisce un grafico Gantt in Microsoft Excel.
Facendu un graficu
Per mostra i principii di creazione di un grafico Gantt hè megliu cun un esempiu specificu. Per fà ciò, tenemu una tavula di impiegati di a cumpagnia, in chì a data di u so liberazione in licenza, è u numaru di ghjorni di riposa meritata. Perchè u metudu funziunate, hè imperativu chì a colonna in cui si trovanu i nomi di i salariati ùn hà micca dirittu. S'ellu ci hè u dirittu, allora u titulu deve esse eliminatu.
Prima di tuttu, custruemu un graficu. Per fà quessa, selezziunate a zona di a tavula, pruttenuta cume a basa per a custruzzioni. Vai à la scheda "Inserisci". Cliccate nantu à u bottinu "Linea" situatu nantu à u nastro. In u listinu di i tipi di grafico a barre chì si vene, selezziunate ogni tippu di grafico impagliu. Per esempiu, in u nostru casu, questu hè un grafico bar bar in quantu.
Dopu à quessa, Microsoft Excel genera questu schema.
Ora ci vole à fà a prima fila di culore blu invisibile in manera chì solu a riga chì mostra u periodu di vacanza hè lasciata in u grafico. Facemu cliccà à furtuna in tutta una parte blu di u diagramma. In u menù contestuale, selezziunate l'elementu "Formatu serie di dati ...".
Andate à a sezione "Riempitu", è setate l'interruttore nantu à l'elemento "No Fill". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Chiudi".
I dati presenti in u diagramma sò situati in ascendanza, chì ùn hè micca bè pratico per l'analisi. Provaremu à riparà. Fate un clic col bottinu sinu di u mouse nantu à l'asse induve i nomi di i lavoratori sò situati. In u menù contestuale, andate à l'elemento "Formatu Axis".
Per difettu, andemu à a sezione "Parametri assi". Hè ghjustu bisognu. Mettite una marcata davanti à u valore "Ordine di inversu di categorie". Cliccate nantu à u bottinu "Chiudi".
A legenda nant'à a carta di Gantt ùn hè micca necessaria. Allora, per caccià u selezzione, selezziunu u pulsu di u mouse cù un clic, è cliccate u bottinu Elimine nantu à a tastiera.
Comu pudete vede, u periodu ricoperitu da u grafico va al di là di i limiti di l'annu calendario. Pè includere solu u periodu annuale, o qualunque altra periodu di tempu, cliccate nantu à l'asse induve u situ hè situatu. In u menu chì si vene, selezziunate l'opzione "Formate l'asse".
In u tabulazione "Parametri dell'asse", vicinu à l'impostazioni "Valore minimu" è "Valore massimu", traduceu i cambiamenti da u modu "auto" à u mode "fissu". Avemu stabilitu in a finestra adatta i valori di e date chì avemu bisognu. Quì, se vulete, pudete piazzà u prezzu di e divisioni principali è intermedii. Cliccate nantu à u bottinu "Chiudi".
Per finalmente fine di l'educazione di u diagramma di Gantt, ci vole à pensà à u so nome. Vai à la scheda "Layout". Cliccate nantu à u pulsante "Nome di diagramma". In a lista chì vene, selezziunate u valore "sopra a carta".
In u campu induve u nome apparse, inserisci un nome chì sia pratettu per voi, chì hè adattu per u significatu.
Benintesa, hè pussibule di fà un successu di mudificà u risultatu, adattendu per soddisfà e vostre esigenze è gusti, quasi indefinitivamente, ma in generale, u diagramma di Gantt hè pronta.
Cusì, cum'è si vede, a custruzzioni di u diagramma di Gantt ùn hè micca difficiule cume pare cusì à prima vista. L'algoritimu di custruzzioni, chì era descrittu sopra, pò esse adupratu micca solu per registrà e cuntrullà e vacanze, ma dinò per risolve parechji prublemi.