Cumu uttene Sopcast

Pop art - hè a stilizzazione di e immagini sottu certe culori. Per fà e vostre foto in stu stile ùn hè necessariu di esse un guru di Photoshop, postu chì i servizii in ligna speciali facenu capu di fà un styling d'arte pop in appena un pocu di scrizzioni, chì in a maghjine di e foto mi hè moltu di alta qualità.

Funzioni di i servizii in linea

Eccu quì ùn avete micca bisognu di mette sforzu particulare per uttene l'effettu volatu. Nantu à a maggior parte di i casi, basta caricà l'imagine, selezziunate u stile pop-art chì sì interessatu, forse ancu aghjurnà un pocu di regolazioni è scaricà l'immagine cunvertita. Tuttavia, se vulete applicà un altru stile chì ùn hè micca in i redattori, o modificà significativamente u stile chì hè integratu in l'editor, allora ùn puderete micca fà ciò per a funzionalità limitata di u serviziu.

Metudu 1: Popartstudio

Questu serviziu furnisce una grande selezione di stili differenti da e varie epure - da l'anni 50 à a fine di l'anni 70. In più di aduprà i mudelli già piantati, pudete edità li cù l'aiutu di l'impostazioni per soddisfà e vostre esigenze. Tutte e funzioni è stili sò completamente liberi è dispunibuli per l'utenti non registrati.

Tuttavia, per scaricà una foto finita in bona qualità, senza una marca d'acqua di u serviziu, devi esse registrata è pagà un abbonamentu mensile per 9,5 euro. In più, u serviziu hè pienu traduttu in russo, ma in certi posti a so qualità lascia moltu à desiderà.

Vai à Popartstudio

L'istruzzioni passo-passo sò:

  1. Sù a pagina principale pudete vede tutti i stili dispunibili è cambiate a lingua, se necessariu. Per cambià a lingua di u situ, in u pannellu superiore, truvà "Inglese" (hè per difettu) è cliccanu nantu ad elli. In u menù contestuale, selezziunu "Russu".
  2. Dopu avè stabilitu a lingua, pudete andà à a selezzione di u mudellu. Merite di ricordà chì, dipindendu da u layout sceltu, e impostazioni saranu custruite.
  3. Appena fate a selezzione, vi sarà trasferitu in a pagina cun impostazioni. Inizialmente, avete bisognu di carregà una foto cun chì avete intenzione di travaglià. Per fà quessa, cliccate nant'à u campu "File" da "Selezziunu file".
  4. Si apre "Esploratore"induve avete bisognu di specificà a strada à l'immagine.
  5. Dopu avè scaricatu l'imagine nantu à u situ, cliccate nantu à u bottinu. "Download"questu oppositu à u campu "File". Hè necessariu chì a foto, chì hè sempre in l'editor per default, cambia in u vostru.
  6. Inizialmente notate u pannellu superiore in u editor. Quì pudete fà una riflessione è / o a rotazione di l'immagine cù un certu valore di gradu. Per fà quessa, cliccate nantu à i primi quattru icone di sinistra.
  7. Sì ùn sò micca soddisfatti di i valori di l'impostazioni avanzate per difettu, ma ùn vulete micca mette nant'à, allora usate u pulsante "Valori Casuali"chì hè presentatu in forma di un osu di ghjocu.
  8. Per rende tutti i valori predefiniti, fate attenzione à l'icona di a freccia in u pannellu superiore.
  9. Pudete ancu personalizà i culori, u cuntrastu, a trasparenza è u testu (l'ultimi dui, sempre chì sò forniti da u vostru mudellu). Pè cambià di culore, in la parte inferiore di a barra di strumenti di sinistra, arricivite i quadrati colorati. Cliccate nantu à unu di elli cù u pulsante sinistro di u mouse, dopu chì u selettore di culore si aprirà.
  10. In a palette di cuntrollu implementata un pocu gincu. Ùn ci hè nunda di chì fate cliccate nantu à u culore desideratu, dopu ch'ellu esisti in a finestra inferiore sinistra di a palette. S'ellu apparse quì, cliccate nantu à l'icona cù a freccia situata à a destra. Appena u culore desideratu truverà in a finestra inferiore diritta di a palette, cliccate nantu à l'icona applicazione (sembra una marcata bianca sul fondo verde).
  11. Inoltre, pudete "ghjucà" cù i parametri di u cuntrastu è l'opacità, s'ellu ci hè, in u mudellu.
  12. Per vede e cambiamenti fatti, cliccate nantu à u bottinu. "Refresh".
  13. Se tuttu li servenu, salvate u vostru travagliu. Purtroppu, funzione normale "Salvà" ùn ci hè micca un situ web, cusì sovrastavule nantu à l'immagine finita, cliccate nantu à u cliccu giuvule di u mouse è selezziunate da u menu chì si vene. "Salvà l'image cum'è ...".

Metudu 2: PhotoFunia

Questu serviziu hà una funzionalità assai sfarente, ma cumpletamente libare per creà l'arte pop, inoltre, ùn sarete micca bisognu à pagà per scaricà u risultatu finitu senza filigrana. U situ hè in russe.

Vai à PhotoFunia

Un furmatu pocu per passu hè u seguitu:

  1. Nant'à a pagina induve si propone di creà pop art, cliccate nantu à u bottinu. "Selezziunà una foto".
  2. Ci sò parechje opzioni per carregà e foto in u situ. Per esempiu, pudete aghjunghje una immagine da u vostru computer, aduprate quelle chì avete aghjustatu in precedenza, scena una foto per mezu di una webcam, o scaricala da ogni serviziu di terze parti, cum'è i reti sociali o u storage di nube. L'istruzione sarà rivista quandu carichi una foto da un computer, dunque a tab "Downloads"è dopu u pulsante "Scaricate da u computer".
  3. In "Esploratore" U caminu à a foto hè indicatu.
  4. Aspittate chì a foto a carica è a ritruvà intornu à i bordi, se hè necessariu. Per cuntinuà, cliccate nantu à u pulsante. "Crop".
  5. Selezziunate a dimensione di l'arte pop. 2×2 propaghi è stili foto finu à 4 pezzi, è 3×3 a 9. Sfortunatamente, ùn pudete micca lasciare a taglia predefinita quì.
  6. Dopu chì tutte e impostazioni sò state messe, cliccate nantu à "Crea".
  7. Hè da ricurdà chì i culori aleatori sò applicati à a foto quandu creano pop art. Se ùn piace micca a gamma chì hè stata generata, cliccate nantu à u bottinu. "Torna" in u navigatore (in a maggior parte di i navigatori questa hè una freccia situata vicinu à a barra d'indirizzu) è ripetite tutti i passaggi finchè u serviziu crea una palette di culori accettabile.
  8. Se tuttu li servenu, cliccate nantu à "Download"chì hè situatu in u angulu in dirittu superiore.

Metru 3: Photo-kako

Ciò hè un situ cinese, chì hè veramente bè traduttu in u russo, ma hà i prublemi evidenti cù u design è a usabilità - L'elementi di l'interfaccia hè scomoda è scuntanu l'ellu l'altru, ma ùn ci hè nunda di design. Fortunatamente, ci hè una lista assai larga di impostazioni chì vi permetteranu di creà u pop art di alta qualità.

Vai à Photo-kako

L'istruzione hè cum'è seguita:

  1. Fate attenzione à a parte sinistra di u situ - ci deve esse un blocco cù u nome "Selezziunà foto". Da quì pudete o furnisce un ligame per esse in altre fonti, o cliccate "Selezziunu file".
  2. A finestra s'è aperta duverete specificà a via per a foto.
  3. Dopu avè caricatu, effetti di difettu saranu automaticamente applicati à a foto. Per cambià tali manera, aduprate i cursori è l'utili in u pannello di diritta. Hè cunsigliatu di configurà u parametru "Soglia" sul valore in a regione di 55-70, è "Quantità" per un valore di micca più di 80, ma micca menu di 50. Pudete ancu sperimentu cù altri valori.
  4. Per vede i cambiamenti, cliccate nantu à u bottinu. "Config"si trova in un blocu "Config è Conversioni".
  5. Pudete ancu cambià culori, ma ci sò solu trè. Ùn hè micca pussibule di aghjunghje novu o di sguardo à quelli esistenti. Per cambià di situ, cliccate nantu à u quadru cù u culore è in a palette di culori sceglite quella chì cunsiderate necessariu.
  6. Per salvà a foto, truvate u blocu cù u nomu "Download and Pens"chì hè sopra u principale zona di travagliu cù una foto. Quì, aduprate u pulsante "Download". L'imagine principia scaricà in u vostru computer automaticamente.

Hè pussibule di fà l'arte pop sfruttendu risorse Internet, ma nant'à u tempu pudete incontrà limitazioni in forma di una piccula funzionalità, un'interfaccia disagiu è filigrane in a foto finita.