Cuntattate PWR_FAN nantu à a scheda madre

Ora ùn tutti i utilizatori anu l'occasione di cumprà un computer o un laptop cu un bon ferru, parechji utilizanu ancora i vecchi mudelli chì sò più di cinque anni da a data di uscita. Naturalmente, quandu si travaglia cun equipaggiamenti obsoleti, parechji prublemi nascenu spessu, i file aperti per un bellu tempu, ùn ci hè micca basta RAM ancu per lanciare u navigatore. In stu casu, basta pensà à cambià u sistema operativu. L'infurmazione presentata oghje deve aiutà a truvà una distribuzione facili dell'OS in u kernel Linux.

A sceglie una distribuzione Linux per un computer febbricu

Avemu decisu di cullà nantu à l'OS in esecuzione di u kernel Linux, perchè nantu à a so basa ci sò un gran numeru di distribuzioni differenti. Alcuni di essi sò pensati solu per u vechju laptop, incapace di fà u scopu di l'implementazione di e attività in una piattaforma chì cunsuma a parte di u granaghju di tutte e risorse di ferro. E vedemu tutte e costruzioni popolari è cunsiderà li in più dettallu.

Lubuntu

Mi piacerebbe cuminciare cù Lubuntu, postu chì sta assemblea hè considerata unu di i migliori. Hà una interfaccia grafica, ma funziona sottu à u cuntrollu di u shell LXDE, chì in futuro pò cambià in LXQt. Questu ambiente di desktop permette di riduce leggermente a percentuale di consumu di risorse di sistema. Pudete vede l'apparenza di u shell attuale in u seguitu screenshot.

I requisiti di sistema quì sò ancu abbastanza democratichi. Avete bisognu solu 512 MB di RAM, ogni prucessore cù una velocità di clock di 0,8 GHz è 3 GB di spaziu libero in u drive integratu (hè megliu allargà 10 GB in modo chì ci sia un postu per salvà i novi file di sistema). Tale facilità sta distribuzione face a mancanza di ogni effetti visivi quandu travaglia in l'interfaccia è a funzionalità limitata. Dopu à l'installazione, riceverà un set di applicazioni cume, cusì, u navigatore Mozilla Firefox, editor di testu, lettore audio, client di trasmissione torrent, archiver è tante altre versioni chiare di i prugrammi necessarii.

Scaricate e distribuzioni di Lubuntu da u situ ufficiale.

Menta Linux

A duie volte, Linux Mint era a distribuzione più diffusa, ma dopu perde u so postu per Ubuntu. Ora, questu assemblea hè adatta micca solu per l'usini principianti chì vogliono familiarizzà cù l'ambiente Linux, ma ancu per i computer abbastanza debuli. Quandu scarichi, sceglite una shell graficu chjamata Cinnamon, perchè necessita di u minimu risorse da u vostru PC.

Quantu à i requisiti minimali di sistema, sò esattamente uguale a quelli di Lubuntu. Tuttavia, quandu si scarica, fighjate a bitezza di a maghjina - per a vecchia hardware, a versione x86 hè più adatta. Una volta finita a stallazione, ricevi un set di basa di software sottu chì funziona perfettamente senza cunsumà una grande quantità di risorse.

Scaricate e distribuzioni Linux Mint da u situ ufficiale.

Puppy Linux

Aduprà una particolare attenzione à Puppy Linux, cume si stà fora da i summenzionati assemblei in quantu ùn hà bisognu di preinstallazione è pò travaglià direttamente da un drive flash (naturalmente, pudete aduprà un discu, ma a velocità lampisce diverse). A sessione sarà sempre salvata, ma i cambiamenti ùn saranu micca resettati. Per u funziunamentu normali, Puppy necessita solu 64 MB di RAM, mentri ci hè ancu una GUI (interfaccia grafica di l'utente), ancu s'ellu hè severamente riduttu in termini di qualità è effetti visivi supplementari.

Inoltre, Puppy hè diventatu una distribuzione popolare, basendu chì i paplets sò stati sviluppati - novu costruzioni da sviluppatori indipendenti. Tra questi hè a versione russita di PuppyRus. L'impresa ISO piglia solu 120 MB, perciò si basa ancu nantu à una piccola unità flash.

Scaricate u Puppy Linux distribuzione da u situ ufficiale.

Damn Small Linux (DSL)

U supportu ufficiali per Damn Small Linux hè statu discusu, ma questu sistema operativu hè sempre assai popolari in a comunità, cusì hè statu decisu di parlà ancu sopra. DSL (per "Damn Little Linux") hà u so nome per una ragione. Hà una dimensione di solu 50 MB è hè caricata da u discu o USB. Inoltre, pò esse installatu nantu à un discu rigiu internu o esterno. Per dighjunà quellu "zitellu" avete bisognu di solu 16 MB di RAM è un prucessore cù una architettura ùn più nunda di 486DX.

Insemi cù u sistema operativu, ricevi un set di applicazioni basiche - Mozilla Firefox navigatore web, editor di testu, software graficu, gestore di file, lettore audio, utilità di console, supportu di stampa, è un visualizzatore di file PDF.

Fedora

Se site interessatu à u fattu chì u kit di distribuzione installatu ùn hè micca solu fà, ma pudete travaglià cù l'ultime versioni di software, vi propemu di fighjà una veduta più stretta à Fedora. Questa build hè stata disignata per testà funzioni chì dopu saranu aghjunte à l'urendiziunale Red Hat Enterprise Linux OS. Allora tutti i proprietarii di Fedora ricevenu regolarmente una grande varietà di innovazioni è ponu travaglià cun elli prima di quiddi altri.

I requisiti di sistema quì ùn sò micca bassi cum'è quelli di parechje distribuzioni precedenti. Avete bisognu di 512 MB di RAM, una CPU cù una frequenza di almenu 1 GHz è circa 10 GB di spaziu libero in u drive integratu. Quelli chì anu da hardware sfruttu à sceglie a versione 32-bit cù l'ambiente di desktop LDE o LXQt.

Scaricate e distribuzioni Fedora da u situ ufficiale.

Manjaro

L'ultimu nant'à a nostra lista hè Manjaro. Avemu decisu di definisce precisamente per questa situazione, postu chì ùn travagliarà per i pruprietarii di ferro molto vechju. Per u travagliu cumunale, bisognu 1 GB di RAM è un processore cù architettura x86_64. Insemi, cù Manjaro, ricevi tuttu u set di software necessario, chì avemu già parlatu quandu hà pussutu truvà altre recensioni. In quantu à a scelta di un shell graficu, vale a pena scaricà solu a versione cù KDE, hè u più economicu di tutti dispunibuli.

Merita di fà curà questu sistema operativu perchè si stende sviluppendu abbastanza rapidamente, guadagnendu popolarità in a comunità è hè supportatu attivamente da questu. Tutti l'errori trovati saranu corretti quasi immediatamente, è u supportu di questu sistema operativo hè fornitu per altri pochi anni in avanti per sicuru.

Scaricate e distribuzioni di Manjaro da u situ ufficiale.

Oghje avete statu introduttu in sei distribuzioni pesanti di u sistema operativo nantu à u kernel Linux. Comu pudete vede, ciascuna di elli dispunibanu e esigenze individuali per l'hardware è furnisce funzioni differenti, perciò a scelta veni dipende solu da e vostre preferenze è da u computer chì avete. Pudete familiarizzà cù i requisiti di altre assemblee più cumplette in u nostru altru articulu à u ligame chì seguite.

Leggi più: Requisiti di sistema per Varie Distribuzioni di Linux