Vede u cuntenutu di u clipboard in Windows 7


L'attrezzatura di rete occupa un postu impurtante in a gamma di prodotti ASUS. Sia le solu di u bilanciu è l'uppunzioni più avanzate sò presentate. U router RT-N14U appartene à quest'ultima categoria: in più di a funziunità necessaria di u router di basa, ci hè a capacità di cunnesse à Internet via un modem USB, l'opzione di l'accessu à distanza da u discu locale è da archiviazione in nube. Sicuramente ci vole chì tutte e funzioni di u router debbenu esse configurate, chì avemu da dà avà circa.

Piazzamentu è cunnessione di u router

Avete bisognu di cumincià à travaglià cun u router selezionendu a situazione è dopu cunnessu u dispositivo à u computer.

  1. A situazione di u dispositiu deve esse selezionata seguendu i criteri seguenti: assicurendu a zona di copertura massima; L'assenza di fonti interferenze in forma di dispositivi Bluetooth è periferiche radio; mancanza di barriere metalliche.
  2. Avendu trattatu cù a situazione, cunnessa u dispositivo à una fonte di energia. Dopu cunnesse u cavu da u fornitore à u connettore WAN, allora cunnessu u router è l'urdinatore cù un cavu Ethernet. Tutti i porti sò firmati è marcati, dunque ùn confundete à nunda.
  3. Vi hà ancu bisognu di preparà un computer. Vai à i parametri di cunnessione, trova a cunnessione à a zona locale è chjamà e so proprietà. Nelle proprietà, aprite l'opzione "TCP / IPv4"induve permette u recuperu di indirizzu in modalità automatica.
  4. Per di più: cumu cunfigurà una cunnessione locale in Windows 7

Avendu finitu cù queste prucedure, procedi à configurà u router.

Configurazione di ASUS RT-N14U

Senza eccezione, tutti i dispositivi di rete sò configurati cambendu i parametri in a utilità di u firmware web. Aprite questu applicazione per mezu di un browser Internet adatto: scrivite l'indirizzu in a linea192.168.1.1è cliccate Enter o un bottinu "OK"è quandu vene a finestra d'entrata di password, inserite a parola in ambeddi colonneadmin.

Per piacè, avà a nota chì quì sopra sò i parametri di difettu - in certi revisioni di u mudellu, i dati di autorizazione sò diversi. Un username è una password corrette sò trovu nantu à l'adesiu incollatu nantu à u spaziu di u router.

U router in questione sta in avè l'ultima versione di u firmware, chjamata ASUSWRT. Quest'interfaccia permette di personalizà e configurazione in modalità automatica o manuale. Descrivemu entrambi.

Utilità di configurazione rapida

Quandu primu cunnessione di u dispositivo à u vostru computer, l'installazione rapida cumincerà automaticamente. L'accessu à sta utilità pò esse ancu impurtatu da u menù principale.

  1. In a finestra di accolta, cliccate "Vai".
  2. A stadi attuale, avete da cambià i dati di login di l'amministratore per l'utilità. A password deve esse preferibilmente più usata: à u minimu 10 caratteri in forma di numeri, lettere latine è segni di punteggiatura. Se avete difficoltà à inventà una cumbinazione, pudete aduprà u generatore di password per u nostru situ web. Ripetitu a combinazione di codici, allora preme "Prossimu".
  3. Avete bisognu di sceglie a modalità di u dispositivo. Nantu à a maggior parte di i casi, l'opzione deve esse annotata. "Modu Router Wireless".
  4. Qui sceglite u tippu di cunnessione chì u fornitore furnisce. Ci hè ancu bisognu di dittà inserisce "Requirenti Speciali" alcuni parametri specifichi.
  5. Piazzà i dati per cunnessu cù u fornitore.
  6. Selezziunate u nome di a rete senza filu, è a password per cunnessu.
  7. Per finì di travaglià cù l'utilità, premete "Salvà" è aspettate chì u router rinavuli.

Una configurazione rapida sarà basta per portà e funzioni di base di u router à una forma sana.

Cambia manualmente di parametri

Per alcuni tippi di cunnessioni, avete comunque a configurà manualmente i paralleli, in quantu a metà di a configurazione automatica funziona sempre appena. L'accessu à i parametri di l'Internet cù u menu principale - cliccate nantu à u bottinu "Internet".

Forniremu esempi di impostazioni per tutte le opzioni di cunnessione popolari in CIS: PPPoE, L2TP è PPTP.

PPPoE

A configurazione di sta opzione di cunnessione hè cumpressa:

  1. Aprite a sezione di configurazione è selezziunate u tipu di cunnessione "PPPoE". Assicuratevi chì tutte le opzioni in a sezione "Impostazioni di base" sò in posizione "Sì".
  2. A maiò parte di i fornitori utilizanu opzioni dinamiche per ottene l'indirizzu è u servore DNS, perchè i parametri currispondenti avissiru ancu in a situazione "Sì".

    Se u vostru operatore utilizza opzioni statiche, attiva "No" e inserisci i valori richiesti.
  3. Dopu, scrivite u login è a password ricevuta da u fornitore in u blocu "Configurazione di u Cuntu". Anu inseritu u numeru desideratu "MTU"s'ellu hè diversu da u default.
  4. Infine, stabilisci u nome di l'ospite (quessa impiega u firmware). Alcuni fornitori vi dumandavanu di clonà l'indirizzu MAC - sta caratteristica hè dispunibule à pressu u pulsante di u listessu nomu. Per finì u travagliu, cliccate "Applicà".

Ùn manca solu aspettà chì u router abbia da rinuminà è aduprà l'internet.

PPTP

A cunnessione PPTP hè una specie di cunnessione VPN, cusì hè configuratu diversamente da u PPPoE abituale.

Vede dinò: Tipi di cunnessioni VPN

  1. Questu tempu in "Impostazioni di base" bisognu à sceglie una opzione "PPTP". L'eleri rimanenti di stu blocu sò lasciati per difettu.
  2. Questu tippu di cunnessione utilizza, in pratica, indirizzi statichi, cusì inserisci i valori richiesti in le sezioni pertinenti.
  3. Dopu, andate in u blocu "Configurazione di u Cuntu". Quì avete bisognu di inserisce a password è u login ricevutu da u fornitore. Alcuni operatori necessitanu una crittografia attiva di a cunnessione - sta opzione pò esse selezionata in a lista Opzioni PPTP.
  4. In a sezione "Impostazioni speciali" Assicuratevi di entrà l'indirizzu di u servitore VPN di u venditore; questa hè a parte più impurtante di u prucessu. Piazzà u nome di l'ospite è premete "Aghjunghje".

Se dopu queste manipolazioni l'Internet ùn hè micca apparutu, ripetite a procedura: probabilmente unu di i parametri hè statu piazzatu nuvule.

L2TP

Un'altra opzione di cunnessione famosa hè u tippu VPN, chì hè adupratu attivu da u fornitore russu Beeline.

  1. Aprite a pagina di configurazione di Internet è selezziunate "Tipu di cunnessione L2TP". Assicuratevi chì l'altre opzioni "Impostazioni di base" sò in posizione "Sì": hè necessariu per u correttu di u IPTV.
  2. Cè stu tippu di cunnessione, l'indirizzu IP è a situazione di u servore DNS ponu esse sia dinamichi sia statichi, allora in u primu casu, metti "Sì" è passà à u passu chì vene, mentre in a seconda installazione "No" e regolate i parametri cume richiesti da l'operatore.
  3. A stadi, scrivite i dati di autorizazione è l'indirizzu di u servitore di u fornitore. U nome di l'ospite per stu tipu di cunnessione deve avè a forma di u nome di l'operatore. Dopu fà quellu, applicate e impostazioni.

Quandu hè finitu cù l'impostazioni Internet, procedi à configurà a Wi-Fi.

Impostazioni Wi-Fi

L'impostazione di a rete senza filu hè situata à "Impostazioni avanzate" - "Rete senza filu" - "Generale".

U router consideratu hà due bande di frequenza di travagliu - 2,4 GHz è 5 GHz. Per ogni frequenza, u Wi-Fi deve esse configuratu separatamente, ma a prucedura per dui modi hè identica. Qui di sà avemu mostratu l'impostazione cù u modalità 2.4 GHz da esempiu.

  1. Chiama a configurazione di Wi-Fi. Selezziunate una frequenza personalizata, è allora nomi di a rete. Opzione "Nascite SSID" tene in situ "No".
  2. Ignorà un paiu di opzioni è andate à u menù "Metudu d'autenticazione". Lasciate una opzione "Sistema aperto" In ogni casu hè impussibile: à tutti quelli chì anu volenu si pò cunnessi facilmente à u vostru Wifi. Cunsiglii di metà a metudi di prutezzione "WPA2-Personal", a megliu soluzione dispunibile per stu router. Crea una password adatta (almenu 8 caratteri), e inserisci in u campu "Chjave WPA preshared".
  3. Ripetite i punti 1-2 per u secondu modu, se duvite, è poi premete "Applicà".

Hè configuratu a funzionalità di basa di u router.

Funzioni supplementari

À l'iniziu di u articulu avemu cusivatu alcune funzioni supplementari di ASUS RT-N14U, è avemu da parlà nantu à i più in maghju e più dettu e mostra cum configurà li.

Connessione modem USB

U router in questione hè capace di riceve una cunnessione internet à u solu via un cavu WAN, ma dinò tramite una portu USB quandu un modem currente hè cunnessu. Gestisce è configurà sta opzione situata in paragrafo "Applicazioni USB"opzione 3G / 4G.

  1. Ci hè parechje regolazioni; cusì ci vole à prènnera nantu à i più impurtanti. Pudete attivà u modu di operazione di modem cambiando l'opzione à "Sì".
  2. U parametru principale hè "Locu". L'elenco cuntene parechji paesi, è u modu d'ingressu manuale di i parametri. "Manuale". Quandu sceglite un paese, selezziunate un fornitore da u menù "ISP", inserite u codice PIN di u modem è truvà u so mudellu in a lista "Adattatore USB". Dopu, pudete applicà e impostazioni è aduprà Internet.
  3. In u mode manualu, tutti i parametri duveranu esse inseriti indipindente - da u tipu di rete à u mudellu di u dispositivo cunnessu.

In generali, una occasione piuttostu piacevule, soprattuttu per i residenti di u settore privatu, induve ùn avete micca tracciatu una linea DSL o un cavu telefonicu.

Aidisk

In i novi router ASUS ci hè una opzione curiosa di accesso remoto à u discu duru chì hè cunnessu à a porta USB di u dispositivo - AiDisk. U cuntrollu di sta opzione hè situatu in a sezione. "Applicazioni USB".

  1. Aprite l'applicazione è cliccate "Start" in a prima finestra.
  2. Piazzà i diritti d'accessu di u discu. Hè cunsigliatu di sceglie una opzione "Limitatu" - Questo ti permetterà di definisce una password è cusì pruteghju a volta à di i stranieri.
  3. Se vulete cunnesse à u discu da dughje, avete bisognu di registrà un domini in u servitore DDNS di u fabbricante. L'operazione hè cumplettamente libare, allora ùn preoccupatevi micca di sta. Se a conservazione hè destinata à usà in una rete locale, selezziunate a scelta "Salta" e premete "Prossimu".
  4. Cliccate "Finish"per finalizà a configurazione.

AiCloud

ASUS offre ancu à i so utenti tecnulogie cloud avanzate abbastanza chjamate AiCloud. Sotto sta opzione, hè evidenziata una sezione intera di u menu principale di u configuratore.

Ci sò parechje impostazioni è opportunità per questa funzione - ci hè abbastanza materiale per un articulu separatu - dunque ci focalizzeremu solu nantu à i più notevoli.

  1. A tabulazione principale contiene istruzioni dettagliate per aduprà l'opzione, è ancu accede rapidamente à alcune funzioni.
  2. Funzione SmartSync è hè un archiviu di nuvule - cunnessa un drive flash o un discu duru esterno à u router, è cun
  3. Tab "Impostazioni" L'ambienti di a modalità sò situati. A maiò parte di i parametri sò impostati automaticamente, ùn puderete micca cambià manualmente, perciò a regolazione dispunibule hè pochi.
  4. L'ultima sezione contiene u logu d'usu di l'opzione.

Comu pudete vede, a funzione hè abbastanza utile, è bisogna cunnosce.

Conclusione

Hè quì a nostra guida di configurazione di u router di ASUS RT-N14U hè andata finisce. Se avete tutte e domande, pudete dumandà li in i commenti.