Cosa fà se u smartphone o tablet nè vedi a carta SD

Ora quasi tutti i dispositivi di u sistema operativu Android supporta schede di memoria (microSD). Tuttavia, à volte sò avè prublemi associati à a so rivelazione in a dispositiva. Pò esse ancu parechje ragioni per l'occasione di tale prublema, è per a so soluzione certi manipolazioni sò necessarii. Dopu, esaminemu i metudi per correggere un tale errore.

Risolvendu u prublema cù a rivelazione di a carta SD in Android

Prima di cuntinuà à e istruzioni chì seguenti, vi propunemu i seguenti passi:

  • Rinvià u dispositivo. Forse u prublemu chì hè sighjatu hè un casu unicu, è a prossima volta chì principiate u dispositivo, sparirà solu e l'unità flash funziona correttamente.
  • Riconfermà. A volte, i supporti amovibili ùn sò micca visualizzati perchè i contatti sò stati scappati o impastati. Tirà fora è riinseriscila, allora verificate a rilevazione hè curretta.
  • U quantità massima. Certi dispositivi mobili, in particulari i vecchi, supportanu e carte di memoria di certi volumi. Ùn ti cunsiglii di familiarizzà cù sta caratteristica nantu à u situ ufficiale di u custrugu o in l'istruzzioni per assicurà chì a carta SD cù tantu memoria funzi in regula cù u vostru dispositivo.
  • Verificate nantu à altri dispositivi. Pò esse bè chì u drive flash sia dannatu o rotto. Inseritevi in ​​un altru smartphone o tablet, laptop o computer per assicurà chì funziona. Se ùn si leghje micca in alcun equipagiu, deve esse rimpiazzatu per un novu.

Vede dinò: Cunsiglii per a scelta di una scheda di memoria per u vostru smartphone

Oltre à tali prublemi di rilevazione, si verifica un errore cù a notificazione chì u drive flash era dannatu. Per una guida dettagliata nantu à cumu si pò risolve lu, vedi u nostru materiale à u ligame sottu.

Leghre ancu: Per risolve l'errore "a carta SD hè dannata"

Se i prughjetti anziani ùn anu micca purtatu risultati è u mezu di stoccaggio ùn hè ancu micca determinatu da un smartphone o un tablet, fate attenzione à i metodi d'azione seguenti. Avemu disposti in ordine di complessità, affinchì pudessi implementà ognuna di elli in ordine senza alcun sforzu particulare.

Metudu 1: Eliminà i dati di cache

I dati di ghjornu sò cumparati nantu à u dispositivo. Un hè micca solu chì occupanu spaziu fisicu in a memoria, ma pò ancu causà vari malfunzionamenti di u dispositivo. Prima di tutti, vi propemu di spazzà a cache cù u menu. "Recuperu". In i, avete da selezziunate l'elemento "Pulisci una Partizione Cache", aspettate u cumplimentu di a procedura è ripartite u telefonu.

L'istrue dettagliate nantu à cume si cambia in a Modalità di Ripristinamentu in u sistema operativu Android è cumu pudete cancellà a cache anu trovu in l'articuli seguenti.

Ulteriori dettagli:
Cumu mettere un dispositiu Android in u modu di Recuperu
Cumu cancellà a cache in Android

Metudu 2: Verificate l'errori di a carta di memoria

In questu metudu, seguite una serie di passi semplici:

  1. Cunnessu a carta à u PC via un lettore di carte o à un altru dispositiu.
  2. In cartella "U me computer" Individuate l'unità cunnessa è cliccate à dirizzione diritta nantu à ellu.
  3. In u menù, selezziunate a linea "Pruprietà"tab "Servizio".
  4. In a sezione "Verificate u discu per l'errore" cliccate u pulsante "Effettuà validazione".
  5. In a finestra "Opzioni" controllà i punti "Ripara automaticamente l'errori di sistema" è "Verificate è ripara i settori difettosi". Dopu, fate u cuntrollu.
  6. Dopu a verificazione, inserisci a carta in u telefonu / tablet.

Se a scansione di l'errori ùn hà micca aiutatu, allora anu da fà più misure drastiche.

Metru 3: Formatting Media

Per fà questu metudu, vi hà ancu bisognu di cunnesse a carta SD à un computer o un laptop usando adattatori o adattatori speciali.

Ulteriori dettagli:
Connessione di una scheda di memoria à un computer o un laptop
Cosa fate quandu u computer ùn ricunnosce micca a carta di memoria

Ci vole à avverà chì quandu si esegue questa procedura, tutte e informazioni saranu cancellate da un supportu amiabule, cusì ti cunsigliu di salvà i dati impurtanti in qualunque altro praticu prima di fà.

  1. Aprite u menu "Start" è andate à a sezione "Computer".
  2. In a lista di dispositivi cun media amovibile, truvate a carta di memoria, fate un clic destro è selezziunà "Format".
  3. Selezziunu sistema di file "FAT".
  4. Verificate a casella accantu à l'elemento "Quick (Clear Tabella di cuntenuti)" e inizià u prucessu di formattazione.
  5. Leghje l'avvertenza, cliccate nantu à "OK"esse d'accordu cun ellu.
  6. Vi avemu da notificatu di u cumunamentu di formattazione.

Se avete qualchì difficoltà di formattazione, vi pruponiamo di leghje u nostru altru articulu à u ligame sottu. Ci truvate di sette modi per risolve u prublema, è pudete riparà u faciule facilmente.

Per saperne di più: Guida à u casu quandu a carta di memoria ùn hè micca formattata

Più spessu, l'eliminazione di dati da una carta aiuta in i casi in cui hà cessatu di esse rilevatu dopu à a cunnessione à altre apparecchiature. Avete ghjustu chì seguite e istruzioni di sopra, poi inserite subitu i media in u vostru smartphone o tablet è testate e so prestazioni.

Metudu 4: Crea un volume in bianco

A volte à causa di u fattu chì a carta hà una partizione nascosta, a so memoria ùn hè micca abbastanza per salvà l'infurmazioni da u smartphone. Tra l'altro, in questo casu ci sò i prublemi cù a rivelazione. Per eliminà li, avete bisognu di cunnessu a carta à u PC è segui sti passi:

  1. Tramite u menu "Start" vai à "Pannello di cuntrollu".
  2. Sceglite a categoria quì "Amministrazione".
  3. Fra a lista di tutti i componenti, ricerca è dopu cliccate. "Gestione Computer".
  4. In a finestra chì si apre, bisogna selezziunà "Gestione di dischi".
  5. Quì, leghje u numeru di u discu chì hè u vostru drive flash, è ancu attenta a quantità completa di memoria. Scrivite o ricordate quest'informazione, chì puderà diventà utile più tardi.
  6. Combinazione di tasti Win + R esegui u fermu Run. Digitare in a lineacmdè cliccate nantu à "OK".
  7. In a finestra chì si apre, inserite u comandodiskpartè cliccate Enter.
  8. Ammessi permessu per lanciari l'utilità.
  9. Ora sì in u prugramma di partizioni di u discu. Hè identica "Linea di cumandamentu" un po 'di. Qui ci vole à entràlista di discue cliccate torna Enter.
  10. Leghjate a lista di i dischi, truvate u so drive flash quì, quindi inserisciselezziunu u discu 1dove 1 - u numeru di u discu di i media necesarii.
  11. Ùn resti più solu per cancellà tutti i dati è e partizioni. Questa pratica hè fatta cù u cumandatupulizia.
  12. Aspetta finu u prucessu hè finitu è ​​pò fermà a finestra.

Avà aghju fattu chì a carta SD hè pulita: tutti l'infurmazioni, e sezioni aperte è nascoste sò state cancellate. Per u travagliu normale in u telefuninu esse crea un novu volume. Questu hè fattu cum'è questo:

  1. Ripetite i primi quattru passi da l'istruzione precedente per tornà à u menu di gestione di u discu.
  2. Selezziunate i supporti ammurzabili desiderati, cliccate à dirittu destro nantu à a so memoria è selezziunate "Create New Volume".
  3. Vedite u sorsu simplici di creazione di u volume. Per cumincià à travaglià cun ellu, cliccate nantu à "Prossimu".
  4. Ùn hè micca necessariu specificà a dimensione di u volumu, lascià occupà tuttu u spaziu libaru, cusì l'unità flash funziona megliu cù u dispositivo mobile. Allora ghjustu andate à u prossimu passu.
  5. Assignate ogni lettera liberta à u volumu è cliccate "Prossimu".
  6. La formattazione deve esse fatta se u formatu predefinitu ùn hè micca FAT32. Dunque selezziunu stu sistema di lìbule, lascià a dimensione di a grappa "Default" è muvivite.
  7. Una volta finita a procedura, vedete l'infurmazioni nantu à i parametri scelti. Fighjate e svolge u vostru travagliu.
  8. Ora in u menù "Gestione di dischi" Vede un novu volume chì occupa tuttu u spaziu logicu di a carta di memoria. Allora u prucessu hè statu cumpletatu cù successu

Ùn resti più cà rimuovere u drive flash da un PC o laptop è inserìtu in un dispositivo mobile.

Vede ancu: l'istruzzioni per cambià a memoria di un smartphone in una scheda di memoria

Cume, u nostru articulu ghjunghje finisce. Oghje avemu tentatu di dì vi in ​​a manera più dettagliata è accessibile chì cum'è per risolve l'errore cù a rilevazione di una scheda di memoria in un dispositivo mobile basata nantu à u sistema operativu Android. Speremu chì i nostri cumandamenti sòranu assai utili, è avete gestitu di fà u travagliu senza prublemu.

Vede ancu: Ciò chì hè a classe di velocità di e carte di memoria