Wave Editor 3.5.0.0

Per u KYOCERA TASKalfa 181 MFP di travaglià senza prublemi, i driver sò installati in Windows. Ùn hè micca un prucessu complicatu, hè assai impurtante di sapè da chì si scarica da. Ci sò quattru modi diversi chì sò discuprati in stu articulu.

Metodi di installazione di software per KYOCERA TASKalfa 181

Dopu avè cunnessu u dispositiu à un PC, u sistema operativu riprende automaticamente l'hardware è cerca i driver adatti per u so database. Ma ùn sò micca sempre quì. In stu casu, installate un software universale, cù chì alcune funzioni di u dispositiu ùn funzionanu micca. In tali situazioni, hè megliu à fà una installazione di driver manuali.

Metudu 1: U situ ufficiale di KYOCERA

Per scaricà un driver, a scelta migliore hè di principià a ricerca di u situ web ufficiali di u fabbricante. Ci si pò truvà un software non solu per u mudellu TASKalfa 181, ma ancu per l'altri prudutti di l'azienda.

U situ di KYOCERA

  1. Aprite u situ di u situ di l'azienda.
  2. Vai à la sezione "Serviziu / Supportu".
  3. Averu categoria "Centro di supportu".
  4. Sceglite da a lista "Categoria di prudutti" punto "Stampa", è da a lista "Dispositiu" - "TASKalfa 181"è cliccate "Cerca".
  5. Apparirà una lista di i piloti distribuiti da e versioni di l'OS. Quì pudete scaricà un software sia per a stampatrice stessa, sia per u scanner è u fax. Cliccate nantu à u nome di u driver per scaricarlo.
  6. U testu di l'accordu apparirà. Cliccate "accunsente" accettà tutte e condizioni, altrimenti u download ùn principiaghja.

U driver scaricatu sarà archivatu. Staccà tutti i schedari in ogni cartulare cù l'archivatore.

Vede ancu: Cumu estrà i schedari da l'archiu ZIP

Purtroppu, i driver per a stampante, scanner è fax anu installatori diversi, dunque u prucessu di stallazione duverà esse smuntatu per ognunu separatamente. Principiamu cù a stampante:

  1. Aprite u cartulare spaccatu "Kx630909_UPD_en".
  2. Fighjate u installatore dopu cliccendu dopu sul file. "Setup.exe" o "KmInstall.exe".
  3. In a finestra chì si apre, accettà i termini d'usu di u pruduttu cliccendu "Accetta".
  4. Per l'installazione rapida, cliccate nantu à u bottinu in u menù di l'installatore. "Installazione espressa".
  5. In a finestra chì si vene in a tavola superiore, selezziunate a stampante per a quale u driver hè installatu, è da u più in basso a funzioni chì volete usà (si cunsulta a selezzione di tutti). Dopu cliccate "Install".

L'installazione principia. Aspetta finu ch'ellu sia finitu, dopu chì pudete fermà a finestra di installatore. Per installà u driver per u scanner KYOCERA TASKalfa 181, avete bisognu di fà u seguitu:

  1. Vai à u cartulare disimbattu "ScannerDrv_TASKalfa_181_221".
  2. Aprite u cartulare "TA181".
  3. Fighjate u schedariu "setup.exe".
  4. Selezziunate a lingua di l'infurmazione guidata è cliccate nantu à u bottinu. "Prossimu". Sfortunatamente, ùn ci hè nè russo nant'à a lista, cusì l'instrumenti vi daranu cù l'inglese.
  5. Nant'à a pagina di accolta di l'installatore, cliccate "Prossimu".
  6. A stu puntu, hè necessariu specificà u nome di u scanner è l'indirizzu di l'ospite. Hè cunsigliatu à lascià questi parametri per difettu cliccendu "Prossimu".
  7. L'installazione di tutti i file inizierà. Aspettate ch'ellu sia finitu.
  8. In l'ultima finestra, cliccate "Finish"per chjappà a finestra di installatore.

Un software di scanner KYOCERA TASKalfa 181 hè installatu. Per installà u driver di fax, fate u seguitu:

  1. Immettite un cartulare disinpuatu "FAXDrv_TASKalfa_181_221".
  2. Cambia directory "FAXDrv".
  3. Aprite u directory "FAXDriver".
  4. Fate un installatore di driver per u fax, dopu cliccendu nantu à u schedariu. "KMSetup.exe".
  5. In a finestra di accolta, cliccate "Prossimu".
  6. Selezziunu u fabbricante è u mudellu di u fax, poi cliccate "Prossimu". In stu casu, u mudellu hè "Kyocera TASKalfa 181 NW-FAX".
  7. Inserite u nome di u fax di rete è selezziunate a casella. "Sì"di aduprà ancu per difettu. Dopu à chì cliccate "Prossimu".
  8. Familiarizitevi cù i parametri di installazione specificati è cliccate "Install".
  9. L'imballamentu di i cumponenti di u driver. Aspettate finu à a fine di stu prucessu, dopu in a finestra chì si vede, metti una marcata accanto à "No" è cliccate "Finish".

L'installazione di tutti i driver per KYOCERA TASKalfa 181 hè cumpleta. Rinviate u vostru computer per cuminciare ad aduprà u dispositivo multifunzione.

Metudu 2: Software di terza parte

Se a prestazione di e istruzioni di u primu metanu hà fattu qualchì difficoltà, allora pudete aduprà programmi speciali per scaricà è installà i driver KYOCERA TASKalfa 181 MFP. Ci sò parechji rapprisentanti di sta categoria, u più popolari di elli si trovanu nantu à u nostru situ web.

Leggi ancu: Software per l'installazione di i driver

Ogni prugramma hà e so proprie e funzioni uniche, ma l'algitimu per effettuà l'aggiornamenti di software hè uguale: ci vole prima vene un scan di sistema per i piloti obsoleti o mancanti. Pulsante. Analizzate l'usu di tali prugrammi nantu à l'esempiu di SlimDrivers.

  1. Fighjate l'applicazione.
  2. Cuminciò a scansione cliccendu u pulsante. "Start Scan".
  3. Aspettate ch'ellu sia finitu.
  4. Cliccate "Scaricate l'aggiornu" à u oppositu di u nome di l'attrezzatura da scaricà, è dopu installà u driver per esse.

In questo modu pudete aggiornà tutti i driver obsoleti di u vostru computer. Dopu u prucedimentu di l'installazione hè cumpletu, basta à chjude u prugramma è ripartite u PC.

Metudu 3: Ricercà un driver in ID di hardware

Ci sò servizii speciali cun chì pudete ricercà un conducente da ID ID (ID). Di conseguenza, per truvà u driver per a stampante KYOCERA Taskalfa 181, bisognu cunnosce u so ID. Di solitu, queste informazioni sò trovu in a "Prumuzioni" di l'apparecchiatura in "Manager di dispositivi". L'identificatore per a stampante in questione hè cumpratu:

USBPRINT KYOCERATASKALFA_18123DC

L'algoritimu di azzione hè semplice: bisogna aprire a pagina principale di u serviziu in linea, per esempiu, DevID, è inserite l'identificatore in u campu di ricerca, allora premete u pulsu "Cerca"E dopu da a lista di i piloti trovati, selezziunu quella adatta è u metten in scarica. L'installazione successiva hè simile à quella chì era descritta in u primu metudu.

Leggi più: Cumu trovu un driver in ID di hardware

Metudu 4: Mediu Regular di Windows

Per installà i driver per KYOCERA TASKalfa 181 MFP, ùn avete micca bisognu di ricorrerà à un software addizionale, tuttu pò esse fattu in u sistema operativo. Per questo:

  1. Aprite "Pannello di cuntrollu". Questu pò esse fattu cù u menu "Start"da sceglie da a lista "Tutti i prugrammi" un articulu di u listessu nomu chì si trova in una cartella "Servizio".
  2. Selezzi un item "Dispositivi è Stampanti".

    Nota, se a visualizzazione di l'elementi hè categurizzata, allora avete bisognu di clicà "Vede dispositivi è stampatori".

  3. A u panel superiore di a finestra chì vene, cliccate "Add Printer".
  4. Aspettate chì a scansione sia finita, allora selezziunate l'equipagiu necessariu da a lista è cliccate "Prossimu". Seguitu ancu e semplici istruzioni di u Installazione guidata. Se a lista di l'attrezzamentu detta hè vacuta, cliccate nantu à u ligame. "A stampante impiegata ùn hè micca elencata".
  5. Sceglite l'ultimu elementu è cliccate "Prossimu".
  6. Selezziunu a porta a quale hè stampata e stampata "Prossimu". Hè cunsigliatu di lasciare l'impostazione predefinita.
  7. Da u listinu di manca, selezziunu u fabbricante, è da u dirittu - u mudellu. Dopu cliccate "Prossimu".
  8. Specificate u novu nome di l'apparecchiatura installata è cliccate "Prossimu".

L'installazione di u driver per u dispositivo sceltu cumincerà. Quandu u prucessu hè finitu, si consiglia di riavvià u computer.

Conclusione

Adu avete sapete quattru modi per installà i driver per u dispositivo multifunzionale KYOCERA TASKalfa 181. C'e ognuna di e so persone avè e so caratteristiche distintive, ma tutti quì vi permettenu d'accumpagnà a soluzione di u travagliu stabilitu.