Add o Remove Programs in Windows 10


I piloti sò prugrami senza i quali u funziunamentu normale di e periferiche cunnesse à un computer hè impossibile. Puderanu parte di Windows o installati in u sistema da fora. Sottu chì spieghemu i modi fondamentali per installà un software per u mudellu di stampante Samsung ML 1641.

Software di installazione per stampante Samsung ML 1641

Scaricate è installate u driver per u nostru dispositivo, pudemu, aduprà diverse metudi. A cosa principali hè di ricercà manualmente i file in e pagine ufficiali di a risorsa di servizio clienti è poi copiate in un PC. Ci hè altre opzioni, sia manuali sia automatiche.

Metudu 1: Canale di Supportu Ufficiali

Oghje ci hè una situazione tale chì u supportu di l'utenti di l'attrezzatura Samsung hè ora furnitu da Hewlett-Packard. Cosa hè valida per e stampatrici, scanners è dispositivi multifunzione, per chì i piloti anu andatu à u situ Web ufficiale di HP.

Scaricate u driver da HP

  1. Quandu andate à u situ, prestu attenzione à se u sistema installatu nantu à u nostru computer hè statu identificatu currettamente. Se i dati ùn sò micca corretti, allora avete bisognu di sceglie a vostra opzione. Per fà quessa, cliccate "Cambia" in u blocu di selezzione di l'OS.

    Ampliando ogni lista per volta, truvamu a nostra versione è capacità di sistema, dopu chì applicamu e cambiamenti aduprendu u bottinu pertinente.

  2. U prugramma di u situ metterà in mostra un risultu di ricerca in cui selezziunu un blocu cù i kit di installazione, è in questu aprite una sottusezzione cù i piloti di basi.

  3. Nantu à a maggior parte di i casi, a lista sarà cumpressu cù parechje opzioni - hè sempre un driver universale è, s'ellu esiste in natura, hè separatu per u vostru sistema operativo.

  4. Avemu messu nantu à u pacchettu selezionatu per scaricatu.

Inoltre, dipende da chì driver avemu scaricatu, dui modi sò pussibuli.

Samsung Universal Print Driver

  1. Fighjate u installatore dopu cliccendu nantu à ellu. In a finestra chì si vede, marcate l'elemento "Installazione".

  2. Facemu un check in a sola casella di cuntrollu, accettendu cusì i termini di licenza.

  3. In a finestra di partenza di u prugramma, selezziunate una opzione d'installazione da i tre presentati. I primi dui richiedenu chì a stampatrice sia dighjà cunnessu à u computer, è u terzu to ti permette di installà solu u driver.

  4. Quandu installa un novu dispositivo, u passu chì seguitu hè di sceglie u metodo di cunnessione - USB, cablatu o senza filu.

    Verificate a casella chì ti permette di configurà l'impostazioni di rete in u prossimu passu.

    S'ellu ci vole, fate una casella di spuntà in a casella specificata, inclusu a capacità di configurà manualmente l'IP, o ùn fà nunda, ma andate.

    A ricerca di dispositivi connessi cumincia. Se installamu u driver per a stampante in travagliu, è ancu se ometimu l'impostazioni di rete, vedemu immediatamente sta finestra.

    Quandu u installatore dette u dispositiu, selezziunu e cliccate "Prossimu" per cuminciare a copia di i file.

  5. Se avemu selezionatu l'ultima opzione in a finestra di avvio, allora u passu chì seguitu sarà selezziunate e funziunità addizionale è cumincià a stallazione.

  6. Pressu "Fatti" dopu à a fine di l'installazione.

Driver per u vostru sistema operativo

L'installazione di sti pacchetti hè faciule, perchè ùn necessita micca azzioni in più da l'utente.

  1. Dopu avè principiatu, determinemu u spaziu di u discu per estrà i file. Quì pudete lasciate u parcorsu suggeritu da u installatore, o abbiate registru i vostri propri.

  2. Dopu sceglite a lingua.

  3. In a prossima finestra, lasciate u switch accantu à l'installazione normale.

  4. Se a stampante ùn hè micca rilevata (micca cunnessa à u sistema), un missaghju apparirà, in cui clicchiamo "No". Se u dispositiu hè cunnessu, l'installazione cumincerà immediatamente.

  5. Chiudite a finestra di stallazione cù u bottinu "Fatti".

Metudu 2: Software per installà i driver

I prugrammi chì scansionanu u sistema per i piloti obsoleti è facenu raccomandazioni per l'aggiornamentu, è qualchì volte pudè scaricà è installà i pacchetti necessarii per ellu, sò largamente usati in Internet. Forse, unu di i rapprisentanti più cunnisciuti è fiduciosi hè DriverPack Solution, chì hà tutte e funziunità necessarie è un impurtante conservazione di file in i so servitori.

Leggi ancu: Cumu aghjurnà i driver cun Soluzione DriverPack

Metru 3: ID di a Equipe

ID hè un identificatore sottu u dirittu chì u dispositivu hè definitu in u sistema. Se sapete questi dati, pudete truvà u driver adupratu chì utilizanu risorse speciali in Internet. U còdice per u nostru dispositiu assunseghja:

LPTENUM SAMSUNGML-1640_SERIE554C

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 4: Strumenti di Windows

U sistema operativu hà u so arsenal d'uttrii per gestisce e periferiche. Include u prugramma d'installazione - "Master" è l'archiviazione di i driver di base. Vogliu esse notatu chì i pacchetti chì avemu bisognu sò inclusi in Windows ch'è tardi in Vista.

Windows Vista

  1. Aprite u menu di avvicinamentu è andate à i dispositivi è stampatori, cliccando nantu à u bottinu pertinente.

  2. Cumprà l'installazione di un novu dispositivo.

  3. Selezziunate a prima opzione - una stampante locale.

  4. Configuriamo u tippu di portu in cui u dispositivu hè inclusu (o sarà sempre inclusu).

  5. Dopu, selezziunu u fabbricante è u mudellu.

  6. Dà u dispositiu un nome o lasciate l'originale.

  7. A finestra successiva cuntene e situazione per cumpartite. S'ellu hè necessariu, inserite dati in i campi o proibite a cumparisce.

  8. L'ultimu passu hè di stampà una pagina di prova, stabilisci a predefinita è cumpleta l'installazione.

Windows xp

  1. Aprite a sezione di cuntrollu periferica cù u bottinu "Stampa è Fax" in u menù "Start".

  2. Run "Maestru" usando u ligame mostratu in a figura sottu.

  3. In a prossima finestra, cliccate "Prossimu".

  4. Rimuete a casella accanto à a ricerca automatica di dispositivi è cliccate torna. "Prossimu".

  5. Configurate u tipu di cunnessione.

  6. Truvemu u fabbricante (Samsung) è u driver in u nome di u nostru mudellu.

  7. Sèmu determinati cù u nome di a nova stampatrice.

  8. Stampiamo a pagina di prova o rifiutiamo sta procedura.

  9. Chiudite a finestra "Maestri".

Conclusione

Oghje avemu familiarità cù quattru opzioni per installà i driver per a stampante Samsung ML 1641. Per evitare possibili problemi, hè megliu aduprà u primu metudu. U lugiziale per automatizà u prucessu, à u so, salvarà una quantità di tempu è di sforzu.