Distribuzione di note in Odnoklassniki

Parechji utenti anu notatu chì quandu lavoranu in Microsoft Excel ci sò casi in cui in cella durante a digitazione di i dati invece di i numeri, l'iconi appaanu in forma di griglie (#). Naturalmente, hè impossibile travaglià cun informazioni in sta forma. Comprisemu e cause di stu prublema è truvà a so soluzione.

A risoluzione di i problemi

Lattice sign (#) o, perchè hè più currettale di chjamà, oktotorp apparisce in sti cellule nantu à u foglio di Excel, in cui dati ùn rientri micca in i limiti. Hè dunque visivamente rimpiazzati da questi simboli, ancu se in fattu, durante i calculi, u prugramma hè sempre operatu cù i valori reali, è micca cù quelli chì esiste in u schermu. Malgradu quessa, per l'utente, i dati ùn sò micca identificati, è cusì, a questione di eliminà u prublema hè pertinente. Benintesa, i dati veri ponu esse visti è eseguiti cun elli per mezu di a barra di formula, ma per parechji utilizatori questu ùn hè micca una opzione.

In più, e vecchie versioni di u prugramu di rete aviavanu, quandu utilizanu un formatu testu, i caratteri di a cella anu avutu più di 1024. Ma, partendu da a versione di Excel 2010, sta restrizione hè stata rimossa.

Facemu capisce cumu risolvemu stu problema di mappatura.

Metudu 1: Espansione manuale

U modu più faciule è più intuitivu per a maggior parte di l'utente à espansione i limiti di a cella, è, perciò, risolve u prublema di visualizzare griglie invece di numeri, hè di trascina manualmente i bordi di a colonna.

Questu hè fattu assai semplicemente. Pone u cursore nantu à u cunferenza tra e colonne in u pannellu di coordinate. Aspittemu chì u cursore si trasforma in una freccia direzionale. Facemu clic cù u pulsante sinistro di u mouse è, tenendu u, trascina i bordi finu chì vedite chì tutti i dati idonei.

Dopu à a so missione, a cella aumenterà, è i numeri appariranu invece di e griglie.

Metudu 2: Riduzione di fonti

Benintessu, s'ellu ci hè solu una o dui colonne in cui i dati ùn sò micca in la cellula, hè abbastanza sèmplice di corregge a situazione in u modu descrittu sopra. Ma ciò chì fà se ci sò assai di sti colonne. In stu casu, pudete aduprà riduzione di fonti per risolve u prublema.

  1. Selezziunate a zona in cui vulemu riduce u font.
  2. Esiste in a tabulazione "Casa" nant'à u strumentu in u blocu di strumentu "Font" aprite a forma di cambiazione di fonti. Avemu stabilitu l'indicatore à esse menu di quellu chì attualmente hè indicatu. S'ellu ùn basta micca i dati in e cellule, imposta i parametri ancu più bassi, finu à u risultatu desideratu.

Metudu 3: Larghezza automatica

Ci hè un altru modu per cambià u font in e cellule. Si faci da formattazione. In questu casu, a dimensione di i caratteri ùn sarà micca uguale per tutta a gamma, è in ogni colonna avrà u so propriu valore sufficienti à adattà i dati in a cella.

  1. Selezziu u spaziu di dati nantu à chì esecuteremo l'operazione. Fate un clic col bottinu di dirittu di u mouse. In u menù contestuale, selezziunu u valore "Formatà e cellule ...".
  2. A finestra di formattazione si apre. Vai à la tabulazione "Alignment". Posizionate l'uccelli vicinu à u parametru "Larghezza automatica". Per riparà i cambiamenti, cliccate nantu à u pulsante. "OK".

Comu pudete vede, dopu à ciò, u fontu in le cellule diminuita appena abbastanza affinchì i dati in i cavi daveru completamente.

Metudu 4: cambiate u furmatu di numeri

À l'iniziu, ci era una cunversazione chì in vechje versioni di Excel un limitu hè statu piazzatu nantu à u numaru di caratteri in una cella quandu installa un furmatu di testu. Chì un numaru abbastanza numericu di utilizatori continuanu à sfruttare stu software, lasciamulu in a soluzione di u prublemu. Per bypassà sta limitazione, duverete cambià u formatu da u testu à u generale.

  1. Selezziunate a zona formattata. Fate un clic col bottinu di diritti di u mouse In u menu chì si vede, cliccate nantu à l'elemento "Formatà e cellule ...".
  2. In a finestra di formattazione andate in tab "Numero". In u parametru "Formati di numeri" cambià valore "Text" on "Generale". Pressu u pulsante "OK".

Ora a restrizione hè rimossa è ogni numeru di caratteri sarà correctamente visualizatu in a cella.

Pudete ancu cambià u formatu nantu à u nastro in a tab "Casa" in u blocu di l'utili "Numero"selezzione di u valore adeguatu in a finestra speciale.

Comu pudete vede, a sostituzione di oktotorp cù i numeri o altri dati curretti in Microsoft Excel ùn hè micca tantu difficiule. Per fà quessa, bisogna allargà a colonne o riduce u font. Per e versioni più vechje di u prugramma, cambià u furmatu di testu à u cumunu hè pertinente.