Un'altra nova nazione apparirà in Civilization VI di Sid Meier

L'aggiunu prossimu Gathering Storm aghjunghja à u ghjocu di strategia populare a civilisazione di Mali.

L'autru ghjornu, sviluppatori di Firaxis Games hè statu annunziatu una nova nazione ripisibile. A capu di u statu di Mali hè diventatu unu di i più influenti in a storia di i capi di stu paese africanu, Mansa Musa.

I primu di a nazione sò annodati nantu à u paisaghju d'ore è di desertu. Una mente animata è un dolcanu commerciali di Mansa Musa permettenu à u statu di riceve una unità d'oro da una cella deserta vicinu à a cità induve cuspide a strada commerciale.

A zona centrali di u stabilimentu riceve risorse supplementari di cibo è di fede s'ellu ci hè una cellula di u deserto o una collina di u desertu vicinu. I mine perdenu unità di produzione, ma li rimpiazzano cù l'oru. Una unità speciale di civiltà - cavalieri mandekalu. Stranamente sorprendenti, guerrieri forti si aghjunghjenu qualchì moneta à u porcu salvadore di a civilisazione dopu a vittoria militare U distrettu unicu di Mali, Suuba, hà rimpiazzatu i centri di cummerciu, dendu à u lettore un scontu per l'acquistu di unità è edifici in a cità per punti di fede è d'ore.

L'aggiornu di a larga scala in uscita hè previstu per u 14 di Farraghju.