Antivirus per MacOS

Ora stampatori, scanners è dispositivi multifunzione sò cunnessi à u computer oltre à u cunnessu USB. Pò aduprà e interfacce di a rete locale è Internet wireless. Cù sti tipi di cunnessioni, l'apparecchimentu hè attribuitu a so propria indirizzu IP statica, perchè accade l'interazione curretta cù u sistema operativu. Oghje avemu dirà cume di truvà un tale indirizzu cù una di e quattru metudi dispunibili.

Determinate l'indirizzu IP di a stampatrice

Prima di tuttu, hè bisognu di clarificà perchè avemu bisognu di scopre l'indirizzu IP di u dispositivo di stampa. Nantu à a maggior parte di i casi, quiddi utenti chì sò cunnessi à a rete, induve parechje stampe sò implicate, prova à identificà lu. Perciò, per mandà un documentu à stampà nantu à u dispositiu desideratu, avete bisognu di cunnosce a so indirizzu.

Metudu 1: Informazione di Rete

In u menù di a stampante ci hè una sì e simile sezione Informazioni Rete. Ci cuntene tutte e informazioni chì avete bisognu. Per andà à u menù di u dispositiu, cliccate nantu à u bottinu correspondente, chì hà spessu un'icona di ingranaggi. Ci si sposta in a categoria "Report di configurazione" è cercate l'indirizzu IPv4 di stringa.

Nantu à l'attrezzature periferiche chì ùn anu micca una schermata speciale per visione di u menu, verrà stampata l'infurmazioni principali funziunali nantu à u pruduttu, cusì site devi inserì a carta in u compartimentu è aprite u coperchiu in modu chì u prucedimentu accada cuminciatu.

Metudu 2: Editori di testu

A maiò parte di i documenti sò inviati à stampà direttamente da editori di testu. Incù l'aiutu di tali prugrammi, pudete scopre u situazione di l'attrezzatura. Per fà quessa, andate in u menù "Stampa"Selezziunate e periferiche necessarie è ponu notu u valore di u parametru. "Portu". In u casu di una cunnessione di rete, l'indirizzu IP ghjustu sarà visualizatu quì.

Metudu 3: Pruprietà di a stampatrice in Windows

Ora vedemu a metà un pocu più cumplicata. Per implementà questu avete bisognu di fà diverse azzioni:

  1. Tramite "Pannello di cuntrollu" vai à "Dispositivi è Stampanti".
  2. Quì truvate a vostra apparecchja, cliccate nantu à elli cù RMB è selezziunate l'elemento "Proprietà di a stampatrice".
  3. In a finestra chì si vede, naviga à a tab "Generale".
  4. L'indirizzu IP sarà listatu in a linea "Locu". Pò esse copiata o memorizata per un usatu successu.

U unicu prublemu chì pudete incontrà quandu si esegue stu metudu hè a mancanza di una stampante in "Manager di dispositivi". In stu casu, aduprate Metudu 5 da l'articolo à u ligame sottu. Ci truverete una guida dettagliata nantu à cumu aghjunghje novu hardware à Windows.

Per di più: cumu aghjunghje a stampatrice in Windows

Inoltre, s'è incontrattenu prublemi cù a scuperta di a stampante, ti cunsigliu di diventà familiarità cù u seguitu materiale. Ci truvate una descrizione dettagliata di a soluzione à un prublema simile.

Vede ancu: U computer ùn vede micca a stampatrice

Metudu 4: Impostazioni di Rete

Se u computer hè cunnessu per mezu di un cavu di rete o usa Wi-Fi, infurmazioni annantu à questu puderete truvà in a cunfusione di rete di casa o d'impresa. Da voi ci vole à fà solu manipule:

  1. Tramite u menu "Start" vai à "Pannello di cuntrollu".
  2. Ci selezziunate a categoria "Rete è Spartizione".
  3. In A Veduta di informazioni di cunnessione, cliccate nantu à l'icona di rete.
  4. In a lista di dispositivi visualisata, truvate u selezzione necessaria, cliccate à direzzione "Pruprietà".
  5. Ora vedite l'indirizzu IP di a stampatrice. Questa linea hè in fondu, in a sezione "Informazioni di diagnosi".

A cunnessione adatta di impianti di stampa cù a rete Wi-Fi hà e so caratteristiche è e difficoltà. Per quessa, per fà u più senza erruri, ti cunsiglii di cuntattà u nostru altru materiale à u ligame chì seguita:

Vede ancu: Cunnessione di a stampante via u router Wi-Fi

Cume, u nostru articulu ghjunghje finisce. Sò avutu familiarità cù e quattru opzioni di dispunibule per determinà l'indirizzu IP di una stampante di rete. Cum'è si pò vede, questu prucessu hè abbastanza semplici, tuttu u prucessu hè effettuatu in uni pochi di passi, allora ùn avete micca duvite difficoltà cù stu travagliu.

Vede ancu:
Cumu sceglie una stampante
Chì hè a differenza trà una stampante laser è un jet d'inchiosu?