RAM Booster 4.60

A volte una situazione pò presentà quandu un trasferimentu aspittatu ùn pò venire à u so portafoglio Yandex Money, o quandu ripari u soldu in u terminal hè ancu ùn avete micca ricevutu soldi in u vostru contu. Provemu à affrontà questi prublemi.

Un soldu ùn hè statu micca quandu hà rimpiazzatu da u terminal

Se avete adupratu u terminale per rifornisce, ma u soldu ùn hè venutu mai, cun tutti i dati chì aghjuntu correttamente è salvatu u cuntrollu, u più sicuru sò ci sò prublemi cù u terminal. Cuntattate u pruprietariu, i so dati di contatti sò fatti stampati in chèchjule. Se avete perdutu un cuntrollu, infurmazioni nantu à u pruprietariu di u terminal ponu esse trovu nant'à u perchì dispositivo. Se u pruprietariu hà confermatu l'invio di i soldi, scrivi una lettera à u serviziu di supportu di Yandex.

Nisun trasferimentu di soldi hè vinutu

Tutti i trasferimenti fatti in Yandex accadenu à l'instant è ogni operazione sì pò esse tracciata. Se scartate a versione di fraude, è tutti i dettagli chì avete specificatu in maniera corretta, hè pussibule chì a traduzzione sia prutetta da un còdice di prutezzione. Hè stabilitu da u mittente s'ellu quessa di riceve soldi solu dopu chì guarisce ogni incarichi in ellu. Benintesa, puderia ancu attivà u codice per errore. In ogni casu, avete bisognu di truvà à u mittente stu codice (se visibile).

Vede ancu: Cumu fà un trasferimentu à u portafoglio Yandex Money

In casu di frode, cuntattate u supportu tecnicu Yandex.

À propiu stettu, per evitare di inserisce dettagli sbagliati, pudete mandà una carta di visita à a persona chì deve mandà soldi, chì cuntene i vostri dati è l'importo di trasferimentu. Pudete truvà un ligame à un bigliettu di visita, cliccendu nantu à u vostru bottinu di cuntu in u angulu in alto a destra di u schermu.

Avemu ghjustu: cumu aduprà u serviziu Yandex Money

Se avete un soffimentu di tali prublemi, u più impurtante ùn panica. In ogni casu, pudete sempre cuntattà l'aiutu di prufessiunali di supporto tecnicu.