Errore inizializendu l'applicazione Adobe Flash Player: cause di u prublema


I mudelli o "mudelli" in Photoshop sò frammenti di imagini pensate per ricuvà strati cù un rigolu solidu. A causa di e funzioni di u prugramma pudete ancu accatastà maschere è spazie seleziate. Cù un tale riempimentu, u frammentu hè clonatu automaticamente nant'à e duie asce di e coordinate, finu à una sostituzione cumpleta di l'elemento à chì quessa hè applicata.

I mudelli sò aduprati principalmente in a creazione di sfondi per a cumpusizioni.

A praticità di sta caratteristica di Photoshop hè difficiule à sfrutterà, in quantu si salva una quantità enorme di tempu è di sforzu. In questa lezzione parleremo di mudelli, cumu l'installazione, l'applica, è cumu pudete creà i vostri sfondi ripetuti.

Modelli in Photoshop

A lezione sarà divisa in parechje parti. Prima, parlemu nantu à cumu si usa, è dopu cum'è aduprà testure senza cuciture.

Applicazione

  1. Personalizza u riempimentu.
    Cù sta funzione, pudete riempe u mudellu cù un stratu vacante o di fondo (fissu), è una area selezionata. Cunsiderate u metudu di selezzione.

    • Pigliate l'utile "Area ovale".

    • Selezziunate a zona nantu à u stratu.

    • Vai à u menù U editing è cliccate nantu à l'elemento "Run Fill". Questa funzione pò esse chjamata ancu cù una scelta rapida. MAJ + F5.

    • Dopu avè attivatu a funzione, una finestra di configurazione si aprirà cù u nomu "Fà".

    • In a sezione intitulata "Contenutu"in u listinu in menù "Usu" sceglite un articulu "Regular".

    • Poi, aprite a palette "Prutetta di u persunale" è in u serie aperta ci selettu quellu chì cunsideremu necessariu.

    • Pulsante Ok è guardate u risultatu:

  2. Complete cù i stili di strati.
    Stu metudu implica a presenza di un stratu o di un pettinu solide nantu à u stratu.

    • Facemu clic PKM in u stratu è selezziunate l'elemento "Impostazioni di Overlay", allora a finestra di configurazione di u stilu si aprirà. U stissu risultatu pò esse accettatu dopu cliccendu dopu cliccà u bottinu di sinistra.

    • In a finestra di configurazione andate in sezione "Pattern Overlay".

    • Quì, aprendu a palette, pudete selezziunate u mudellu desideratu, u mode di miscelazione di u mudellu nantu à l'oggiu esistente o u riempimentu, stabilisci l'opacità è a scala.

Sfondi personalizzati

In Photoshop, per difettu, ci hè un serie di mudelli chì puderianu vede in l'impostazioni di u riempimentu è in i so stili, è ùn hè micca i sogni di a persona creativa ultima.

L'internet mi dà l'occasione di aduprà l'esperienza è l'esperienza di altre persone. In a rete ci sò parechji siti cù formi, pennelli è mudelli custom. Per ricercà tali materiali, hè abbastanza à cunduce una dumandata in Google o Yandex: "mudelli per photoshop" senza quotazione.

Dopu avè scaricatu i campioni ti piaciunu, riceveranu spessu un archiu chì cuntene unu o più file cù l'estensione PAT.

Questu file deve esse spacchiatu (trascinatu) in a cartella

C: Utenti U vostru contu AppData Roaming Adobe Photoshop CS6 Modi

Hè questu cartulare chì si aprite per difettu quandu pruvate à carregà e mudelli in Photoshop. Un pocu dopu, vi puderete capisce chì u locu di u disimballu ùn hè micca necessariu.

  1. Dopu avè chjamatu a funzione "Run Fill" è l'aspettu di a finestra "Fà" aprite a palette "Prutetta di u persunale". In l'angulu in dirittu superiore cliccate nantu à l'icona di u marce, aprendu u menu cuntestu in cui truvemu l'articolo Scaricate e mudelli.

  2. Questu aprirà u cartulare nantu à u quali parlemu sopra. In questu, selezziunu u nostru file disattaccatu in precedenza. PAT è premete u pulsante "Download".

  3. I mudelli caricati appareceranu automaticamente in a palette.

Come dicemu pocu nanzu, ùn hè micca necessariu disimballà i schedari in a cartella. "Patterns". Quandu caricate i mudelli, pudete ricercà i file in tutti i dischi. Per esempiu, pudete creà un cartulare separatu in un postu sicuru è pudete aghjunghje file. Per questi scopi, un discu duru esterno o un drive flash hè assai adeguatu.

A creazione di un mudellu

Nantu à Internet, pudete truvà assai mudelli cumunanzi, ma ciò chì si deve fà, se unu di elli ùn hè capace d'incantu à noi? A risposta hè sèmplice: crea u so propriu, individuale. U prucessu di creazione di una struttura perfetta hè creativu è interessante.

Avemu bisognu di un documentu in forma quadrata.

Quandu crei un mudellu, bisognu sapè chì quandu applicà effetti è applicà filtri, strisce di culore leggiu o scure ponu apparà à i bordi di a tela. Quandu applicanu u background, questi artefatti si trasformerà in linee chì sò assai colpenti. Per evitare tali prublemi, hè necessariu allargà leggermente a tela. Cù sta, principiamu.

  1. Avemu limitatu a tela cù guide da tutti i lati.

    Lezione: Guide di applicazione in Photoshop

  2. Vai à u menù "Image" è cliccate nantu à l'elemento "Canvas Size".

  3. Add by 50 pixels à Larghezza è Altezza. U canvas di l'espansione di u culore sceglite neutru, per esempiu, u grigio chjaru.

    Queste azzioni porteranu à a creazione di una tale zona, di cui una puta successiva ci permette di rimuovere possibili artefichi:

  4. Crea un novu stratu è riempite di un colore verde scure.

    Lezione: Cume à versà un stratu in Photoshop

  5. Fate un pocu di grana à u nostru background. Per fà quessa, turnate à u menu. "Filtrà", aprite a sezione "U rumu". U filtru chì avemu bisognu hè chjamatu "Add rum noise".

    A grana di u granu hè sceltu à a so discrezione. L'espressione di a struttura chì cummunisce in u prossimu tappa dipende da stu.

  6. Dopu applicate u filtru "Cross Strokes" da u blocu menù corrispondente "Filtrà".

    Configurate u plugin ancu à "à l'ochju". Avemu bisognu di avè una textura simile à u tessutu micca qualità alta assai alta. Ùn si pò micca truvassi parechje assimilazioni, avendu l'impressione hè ridotta parechje volte, è a trama sarà ghjustu.

  7. Aghjunghje un altru filtru à u fondo, chjamatu "Sfocatura Gaussiana".

    Avemu stabilitu u radiu di u sfocu minimu in manera chì a textura ùn soffre micca assai.

  8. Passu duie guide in più chì definiscenu u centru di a tela.

    • Attiva l'utellu "Freeform".

    • Sulla cima di a barra di opzioni, pudete aduprà u riempimentu biancu.

    • Sceglite tale forma da u setu standard di Photoshop:

  9. Mette u cursore in a intersezione di a guida centrale, tene premutu u tastu SHIFT è cumincià à allungà a forma, allora aghjunghjite un'altra chiave Altaffintendu chì a custruzione hè fatta uniforme in tutte e direzzioni da u centru.

  10. Rasterizate u stratu cliccendu nantu à ellu. PKM è sceglie a voce di menu cuntestu adatta.

  11. Chiama a finestra di configurazione di stile (vede sopra) è in a sezione "Impostazioni di Overlay" valore inferiore "Riempite Opacità" à zero.

    Dopu, andate à a sezione "Inner Glow". Quì configuramu Noise (50%), Serramenti (8%) è Dimensioni (50 pixel). Questu cumpleta l'impostazione di u stilu, cliccate OK.

  12. Se hè necessariu, riduce leggermente l'opacità di u stratu cù a figura.

  13. Facemu clic PKM sopra i strati è rasterize stile.

  14. A scelta di un strumentu "Area rettangulare".

    Selezziunu una di e seczioni quadrate delimitate da le guide.

  15. Copiate a zona selezionata in un novu stratu cù i tasti di menu CTRL + J.

  16. Strumentu "Moving" trascina u fragmentu copiatu à l'angulu oppositu di a tela. Ùn vi scurdate chì tuttu u cuntenutu deve esse in a zona chì avemu definitu in precedenza.

  17. Ritornu à u stratu cù a figura originale, è ripetite l'azzioni (selezzione, copia, muvimentu) cù i restanti sezioni.

  18. Cù u mudellu avemu finitu, ora andate in u menù "Image - Canvas Size" e restituete a taglia à i valori originali.

    Arrivemu quì un biancu:

    Da un'azione ulteriore dipende da quantu tippu (o largu) avemu.

  19. Ritornu à u menu. "Image"ma sta volta sceglite "Dimensione di l'immagine".

  20. Per l'esperimentu, stabilisci a taglia di u mudellu 100x100 pixel.

  21. Ora andate à u menù "Edit" è selezziunate l'elemento "Definisci u mudellu".

    Dà u nome à u mudellu è cliccate Ok.

Avà avemu un novu, mudellu personalmente creatu in u set.

Sembra questu:

Come si vede, a struttura hè molto debula. Questu pò esse correzitu aumentendu u gradu di esposizione à u filtru. "Cross Strokes" in u stratu di sottu. U risultatu finale di a creazione di un mudellu persunale in Photoshop:

Salvà una serie di mudelli

Allora avemu creatu alcuni di i nostri propri mudelli. Cumu salvarli per a posterità è u so usatu? Hè bellu semplice.

  1. Bisogna andà à u menù "Editing - Sets - Set Management".

  2. In a finestra chì si apre, selezziunate u tipu di set "Patterns",

    Per abbrittà CTRL è selezziunate i mudelli voluti.

  3. Pulsante "Salvà".

    Sceglite un locu per salvà è nomu di file.

Hè fattu, u setu cù i mudelli hè statu salvatu, ora pudete cullà à un amicu, o aduprine ancu voi, senza timore chì parechje ore di travagliu saranu sprecate.

Questu conclude a lezione nantu à a creazione è aduprà trame senza cuciture in Photoshop. Fate u vostru sfondi, da ùn depindà micca i gusti è e preferenze di l'altri.